|
|
|
|
|
|
|
|
|
| PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani>
Navíc jsem viděla zuřivého vlkodlaka s nepříčetným výrazem, jak na absťáku, že nemůže sát krev, ani mě vysávat energeticky, že je tak v hajzlu, že jede plnou rychlostí v autě do zdi ... a ještě se mi výhrůžně zjevil, jestli z něj budu mít výčitky ... no neměla jsem, napálil to do zdi, ze mě odplula temná kanibalistická struna, co mě mořila a mám dobrou náladu, až mně i žiďáckýho krokodýla najednou bylo líto.
Musí to tady přece jenom nějak hlídat a tak...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani>
nemůžu se dočkat, až jim 5G a HAARP nainstaluje do hlav metaverze, sklapnou a půjdou se dát okrást a pak chcípnou při záblesku...
jo jo žide, nakonec jseš tu jediný, s kým se tu dá mluvit, to je samej napíchanej křesťan na antidepresivech, ty jsou jasný, tam už je metaverze od devadesátýhosmýho, jula je k řeči použitelný málokdy, tak zbýváš ty, kokainový žid.
| | | <reagovat |
|
|
| Čtenář - 15.3.2023 > PřilítliMimozemšťani>
Ano ýťo, 2/3 lidí jsou stádní. Jenže nebýt jich, kvantity, nemohl by výhod bezpečí skupiny využívat ten zbytek. VYUŽÍVAT k pokroku, jehož součástí by byla i větší, "prostinká" spokojenost. Jich, tvoje a... moje jakbysmet.
Lidi končí, samozřejmě. Přinejmenším se odhmotňují, teď to půjde rychle. Nesžírat tě závist a nenávist, tvoje základní (správné:)) tušení mohlo také posloužit. Jim, tobě a... a já už si od milenek a sexu s radostí teď ve stáří odpočinu.
(nejsem žid, jsem bílá cikánka)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|