Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vlastně je to hezká představa, já se k ní bez okolků upínám - představuju si, jak každý pátý přežije, na zbytek kašlu a je mi fajn.
Je to zatím nejoptimističtější a nejútěšnější vidění, co jsem kdy měla.

V podstatě jde o zachování základního duchovního jádra člověka, které musí být neměnné, trvalé a nezpochybnitelně cenné. A to je právě vnitřní duchovní čistota duše. Napojení na přírodu, na zemi, být jak dítě, pravdivost, upřímnost, spojení s vyšším duchem i přírodou. Je to kód, který obnovuje a zachraňuje život. Sama mám tyto vlastnosti víc, než ostatní a stejně tak bolestně to umím říct, když se mi nelíbí reakce ostatních. Super schopnosti, které otevírají grál, tajné komnaty Amenti, dimenzionální technologie. Spojení s kosmem a planetou je okamžik čisté nevinnosti a jakoby naivní otevřenosti a víry.
Ta "naivita" je ve skutečnosti pravda, ale tato společnost tuto víru ubíjí, systematicky.

A to i náboženstvím.

Bohužel, tato společnost je tak příšerně zmatená, že už začíná ztrácet spojení s touto nevinností.

Stupně brutální manipulace se roztáčí naplno.
Já tou manipulací taky prošla - jako mladé mi přišla hezká třeba myšlenka globálně komunikujícího světa, konce studené války, věřila jsem, že všechny tyto věci se změní skrze řešení civilizačních východisek ve fair-play. I mě chytila myšlenka genderu a feminismu. Myslím si, že to bylo prostředím a mým dětským naivním myšlením. Pak se to změnilo 2001, při útoku na WTC v N.Y., kdy mi bylo 17, protože s tou věcí se mi něco stalo, najednou jsem měla podlomené zdraví a tak nějak jsem čula divnou věc, sympatizovala spíš s Bin Ládinem a taky už jsem byla starší a o věcech více přemýšlela, stala jsem se spíš provýchodním a pro-socialisticky smýšlející osobou. Ale pořád jsem byla naivní jak necky a taky by mě nenapadlo, že dalajláma, na jehož přednášky roznáším letáčky, je pěkná kurva od NWO. Pak mě napadlo NWO, to já netušila, duše nevinná, že to je NWO. Něco jsem o tom tušila, ale víc to pochopila až 2012, kdy jsem si přečetla Stevena Greera - Utajovaná realita, stejně mě nenapadlo, že po mě dávno jdou. To mi vysvětlili až 2015 mimozemšťani z GF. A v r. 2019 jsem dobrovolně narukovala do války proti NWO.

Což se zdařilo.

Takže výsledek je totálka zmatené lidstvo, které nechápe, co se stalo, ale mise se zdařila, jenže lidstvo když nepochopí, o co šlo a o co jde, tak je mu to vítězství prd platné a pojde a druh se vypleje jak záhonek, nebo prořeže jak zestárlý strom.

A tam někde, ty malé nadějné výhonky, hezky pojedou podle božího plánu, ideálně i s pochopením toho, co se stalo.

Což kolektivně nejde - já vidím fakt ten plevel a přestárlé křoví, je to absolutně všude.

Tuhle jsem viděla na FB diskuzi, kde nějaký Q.Annon hodnotí lidi, jestli jsou, nebo nejsou Allatra. Nemůžu říct, že bych se s ním chtěla hádat. Třeba Šofrová špatný, Brožová špatný, Zelenka špatný, Suenee špatný ... já v podstatě souhlasím, že dělají tak nějak vesměs zlo, ale nevím, jestli jsou rovnou Allatra, nicméně taky jsem si odvykla ještě doufat v něčí jalovou blbost, protože to je jediné, co by je omlouvalo. Rozhodně jejich debilní nápadná nechápavost je podezřelá u všech. Jde evidentně o neochotu pracovat s informacemi mimo NWO povolené limity - tedy to nahrává NWO.

Ale ta diskuze je třeba i o tomto - parafrázuju: "no ale to přece zlé síly nedělají, že vystupují veřejně", "to dělají zlé síly, že někoho hodnotí a kritizují", "vždyť s Avou a Alžbětou jsme začínaly", (asi se tranformovat předpokládám .... ), "Andrejce věřím, je taková čistá duše, snad mě nezklame"

To je matroš, to je peklo, proto se nic nehýbe a ani nepohne - prostě lidi jsou dokonale zamotaní v manipulacích a pravdu nedokáže většina přijmout.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter