Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Další verze toho, co se děe a vysoce pravděpodobná je následující:

Suenee je Husákovo dítě, spíš bejby, jeho rozkoukávající se období, vysoce formativní, jsou 80. léta (tou dobou se někde rodím a už ho lituju, protože proti mým formativním 90. létům prostě ostouhal ...) a následně se ujímá a definitivně se realizuje v 90. letech a následně nultých letech.

A tam je všechno špatně. Jakákoliv všeobjímající organizace je dopředu nastrčený šmejd od NWO, který počítá s hlavní válkou, o které tehdy nadšeně nalezivší nemají ponětí...

A to je válka proti vesmírnému viru, NWO, nacisticko - židovského - úchyloCIAmohamedánů a brzo odpadnuvší Číny hnusu .... ze strany GF, planety a "Boha", "Alláha", či jakéhokoliv duchovního konceptu stranivšímu čistoty v člověku a jeho ducha.

Takže ač chtěli, nebo nechtěli, předchozí generace, počínaje 70. léty, Suenee ... se zamotali do sítě těchto nastrčených duchovních organizací.

A upozorňuju, že je vysoce nebezpečné někoho natírat načeno !jen tak", jako to dělá nejmenovaný zdroj na FB.

Který sám podléhá Q-Annon agendě a nemusí být až tak špatný, ale...

Je to nebezpečné.

V tomto v případě tohoto zdroje, kerý přisuzuje osobnosti hnutí Allatra, dnes Tvořivé společnosti, je třeba vzít v potaz, že nemá důkazy o nějakém spiknutí.

To spiknutí je vysoce reálné, ale je na pozadí - to znamená, že spočívá ze hry bytostí, lidských, nebo mimozemských, nebo dimenzionálních, kteří hrají tu hru.

Kdokoliv ze jmenovaných v údajných výčtech "Allatry", nebo "Iluminátů" může být stejně tak reálný podvraťák, jako reálná oběť.

Kupř. manželé Rašínovi, kteří se nechali vyučit o exopolitice od Dr. Sally, co si mám o tom všem myslet?
Jejich server exopolitika.cz sestává ze zpráv z velké části pravdivých a velké části šílených infromací, protože věřit nějaké Renatě, že má zprávy od blond velitele Ptaaha je Ptaakovina. Stejně tak se v něčem její bizarní útržkovité zprávy setkávají s realitou. Ovšem aktivity manželů Rašínových, kdy oslovují naši vládu s šílenými ptákovinami, které jsou vědecky nepotvrzené a hlavně - je s nimi oslovována strana NWO, tedy je s nimi hrána JEJICH HRA, je ve výsledku dehonestující a zesměšňující pro celou mimozemskou otázku a otázku války GF versus NWO.

A kdo je viník?

Dr. Salla škola exopolitiky, nikoliv manželé Rašínovi.

A to manželé Rašínovi nejsou ani na seznamu.

Ten seznam je divný.
Není tam Dr. Salla, Elena Danaan, ASK, Grunwald atp.

Takže ....

snažím se nastínit, jak je tato věc složitá a nic není tak jednoduché, jak se zdá.

Já uznávám V.K. obecně Svobodný Vysílač, Chvátala, jinak mám o všech tunu pochybností a už nemám energii sledovat ani V.K. ani Chvátala, mám všeho dost.

Myslím si, že Peková je třeba zblblá, ale ve své podstatě nevinná, Greer je indiánský zázrak, Staněk hodnej a chytrej dědouš, Koller ještě naštěstí nedostal židovský infarkt ... Suenee nemám chuť věšet atp.

Jestli si o někom myslí,m, že je podvraťák, tak Křešová (která je možná v roli kurvy, co se obětovala), a všeho, co je na ni nelepené, včetně Tichého .... a Grunwalda.

A to zase Q-Annon FB výčet Allatry dokonale ignoruje.

Přesto věřím, že se vše sejde v nějakém pochopení reality, protože v tom je zákon, že když je lidstvo blbé, alternativa může být chytřejší jen o kousek.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter