Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Boj proti zlu ad, ..., 02. zde asi
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 12.10.2009 (00:19:49)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.10.2023 >



A ještě něčím se to typicky projevuje, toto židozednářství.
Němým tichem při páchání jejich násilí, zničení obětí bez mrknutí oka a potom - při jejich odhalení, opět, němé ticho.
I když jsou odhaleni, jakože fakt nepochybuju, při sledu událostí, co se tu stalo se zendříškem, že jak vypadl, zmizely anonymy, že on byl skutečně ta zasraná zkurvená svině, která to tady kompletně ničí, že to opět nikdo nereflektuje, nekomentuje, neřeší.

Ani se nikdo neomluví.

Třeba Peslov by se mohl docela zhusta omluvit.

A tak je to s celou společností.

Židozednářské svině dělají nehorázné zločiny za hranicí normální lidské představivosti a když jsou odhaleni, stejně nejsou potrestáni.
Ani nikdo nevyjádří zhnusení.

Já jsem mimozemšťanka, my ve svých společnostech nemáme takový bordel, protože se nechováme takto stupidně.
Když se na nás páchá násilí, tak řveme a když odhalíme židozednáře, tak řveme.
Vy - lidi - nás máte jenom inkarnačně půjčené do svých řad.
A to zdůrazňuju, že takovou pitomost jsem udělala naposled, že bych sem šla pomáhat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter