Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Route 441
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 24.5.2023 (13:43:01)



Route 441

Route 441, na svém stroji. Horské kolo, poctivé z devadesátých let, s novou brašnou, a tak nemusím mít nic na zádech. Tenhle rok jsem ho vytáhl podruhé. Míjím vzdáleného známého, je o dvacet let starší a já taky. Mám helmu, brýle, projíždím, nepoznal mě. I kdyby ano, nepoznal jsem já jeho. Není to osobní. Nechci s nikým mluvit, nechci s nikým sdílet svůj život, jak se mám, nechci small talk a pozdravovat. Jedu dál a míjím. Šestka mečů tarotu keltských draků mi radila, abych od všeho a všech odplul na lodi, odešel, odletěl na drakovi. Hrad v dáli - příroda, pryč na chvíli od všeho a všech. Spalující slunce v lese nepálí, oáza uprostřed horka a pouště. Já a moje horské kolo, helma, sluneční brýle, trocha jídla, pití, teplé oblečení do zásoby, kdo ví, kdy se vrátím. Chtěl jsem na menhiry, ale táhne mě to doleva, alejí, stará místa, vzpomínky. Ne, nechci se cyklit v zrcadle vzpomínek a melancholie, něco je dnes líp, něco je hůř než před dvaceti lety. Ale vlastně je to lepší, jsem dál, jsem silnější, poznal jsem hodně věcí, našel svoji cestu. Route 441 plyne, jedu dál. Jedu. Pohyb je pohanská modlitba. Krajinou. Dopsal jsem tenhle text do mobilu, na odlehlé cestě z panelů. Nabrat síly, interagovat a popovídat si s krajinou a zase se pak vrátit, nevím kdy, bohatší o ztracenou sílu a svůj znovudotknutý silný střed. Dneska mám silnější kolo i silnější já. Cesta a pohyb, vývoj, spirály, kameny, stará místa (všechna místa jsou tak stará), potok a kopce.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter