Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohuno, a teď TY😝
Autor: fakani (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 2.6.2023 > 😂😂😂tady bude od Bóži dloooouhý mlčení💩💩💩💩ta čůza kritizuje všechny, ale když přijde na ní, tak radši drží pysk jako každej zbabělec☠️☠️já si myslim, že je příbuzná s žiďákem Novotnym💀💀taky židovská cikorka a KOŠTĚ🐮🐮🐷
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2023 >

Fakt by mě zajímalo, proč si myslíš, že ten idiot tady je něco cikánského.
Přiznal se, že je žid:

http://www.totem.cz/enda.php?a=354955

(úplně dole píše:
Čtenář - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Agresivní násoska z jugošky se vyřvala. Nezapomeň poblít pangejt :)

Já jsem třeba žid, takže nás Aďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva. Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za ural. )


"Já jsem třeba žid"

Vždyť je to jasný, je ze stejný krve jako Novotný, prostě jsou to žiďáci, ty špinavý kliky od NWO.

Tohoto zmrda jsem poznala na první dobrou, že to je naprosto stejný materiál, jako ty hajzlové, co mě sjížděli psychotronikou. Že je to NWO.
Stejná krev, stejná infiltrace, stejný zrůdy, stejná - asi chazarská - žiďácká mafie.

Co je na tom za záhadu?

Já vím, že je to zbytečný se mezi vás plést, ale už mě to sere, jak si tohle nejsi schopný přiznat.

Žádný maďarský cikáni, ani slovenský prostitutky v tom nehrají roli.
Prostě žid.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2023 >


A myslím si, že židi by měli držet hubu, pokud chtějí aby byli povinně chráněni a musel se oplakávat holocaust a ne psát takovýhle blafy:

"Já jsem třeba žid, takže nás Aďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva. Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za ural. )"

Když tohle člověk čte, tak má toho Hitlera v podstatě rád a lituje, že to nedotáhnul ještě víc.

Prostě provokujou do ksichtu.

Jenže to oni řídili Hitlera, normální židovstvo je pro ně taky jenom "goyin".

Jsou to prostě infiltrace a tu zkurvenou židovskou rasu si vytvořili jako materiál pro infiltrace.


<reagovat 
Čtenář - 3.6.2023 > YULA A ÝŤA, PROTO MÁME TOTEM RÁDI. JEN TAK DÁL!
<reagovat 
 Čtenář - 3.6.2023 > čtenář> zendrich taky neni špatnej, vlastně je lepší - sám sobě dvojičkou. dvojičkou!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > čtenář> 

To asi mluvíš za vaše žiďácké bratrstvo že?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > čtenář> 


Já nepochopím, proč je tak těžký pochopit, že tohle dělají židi, pro většinu lidí je to doopravdy konspiračka.
GF mi musela během války nakecat, že dělali i Hitlera, ač to nebyla pravda.
To proto, abych neodpouštěla žiďánkům, chudinkám jedněm holokaustovejm ňu ňu ... bestie hnusný zasraný špinavý žiďácký NWO blitky.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ve škole se o ničem jiným, než o holocaustu nemluví, jako kdyby na světě umírali jenom židi a byly jediné oběti trestných činů ...
na blití


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě chvíli a bude nový pogrom ... (vlastně kéžby, kéžby se to otočilo aspoň proti židům a ne proti slovanům, jak to chce sionistické NWO)

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

A ten idiot julián zase bude chorobně blemcat o cikánech a Slovácích.
Holt kolik debilů, tolik obětí.


<reagovat 
fakani (Občasný) - 3.6.2023 > píčo, teď ses konečně ukázala, Julián zemřel přesně v den, kterej oznámil před 2 roky! Nepiš nám ty cikánský SLINTY, nikdo o ně nestojí!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > fakani> 

No duševně ses ten den určitě rozpadl, o tom nepochybuju.
Svírá tě zlý démon alkohol, co naděláš.

I tak si s těmi chabými mozkovými buňkami, co ti zbyly hezky pohraj a věz:
Zlí NWO židi (infiltrace negativních ras) vyvolali první, i druhou světovou, ve které obřadně rituálně obětovali židy, aby s nimi mohli vyjebávat dál a parazitovali na povinném společenském soucitu.
Nevím, co ti udělali cikáni, ale žid tady na totemu je žid tady na totemu.
Nejsou to ani maďarský vargoši, ani cikánská prostitutka a ne, není to Slovenskem.


<reagovat 
fakani (Občasný) - 3.6.2023 > votekla vargosko, cemu nerozumis na tom abys nevotravovala?? jsi cikanska lesba a mrskas si u fotky picu? Tyhle sracky si pis na svoji zrd, tvoje slinty nectu, takze marna prace, mrdko z ryby!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > fakani> 

Já si uvědomuju, žes měl divný dětství a asi viděl i sex tlusté oteklé vargošky, což na tobě zanechalo následky a snažím se ti nenarušovat prostor, ale občas to nevydržím, když vidím, jak za každou cenu rozdmýcháváš nenávist ke Slovensku, čehož se mistrně chytilo NWO a založilo profil Mister NS.
S každou tvojí demencí se dá sehrát ukrutná znechucující hra, která rozvrací vše dobré.
A ty si pořád pamatuješ nějakou nechutnou cuchtu, co mluvila slovensky a tobě bylo deset let, jasně...
A židi NWO mistrně hrajou.

Jděte do prdele vy zrůdičky už všichni.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


tu nechutnou hru, co tu spolu hrajete, všichni trpí, tolerují a fandí židovi, protože julián je narušenec a žiďáček tu má zastání.
NWO server.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter