Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2023 >



Schummanova rezonance je obrovské téma esoteriků obecně, pokouším se ten graf nějak racionálně pochopit, to, co jsem popsala, jsou skutečně dojmy, pocity, ve srovnání s prožíváním událostí kolem konkrétních dat, jinak racionálně ten graf absolutně nechápu.

Protože - existuje mnoho mnoho od sebe obšlehlých esoterických článků, založených na dojmech a vizích, které absolutně postrádají jakékoliv vědecké ukotvení a nebo, jsou sice vědecké články, nebo publikace, ale většinou v angličtině a na vědecké úrovni, tedy běžnému člověku nesrozumitelné.

Vůbec třeba není jasné, co jsou vlastně ta bílá pole, doposud jsem to nepochopila a už dvě hodiny se v tom hrabu, ale moudrá z toho nejsem.



Tento obrázek má třeba dokázat, že hodnota Schummanovy rezonance vystoupila na 158 Hz v r. 2019, protože čísla vlevo prý označují Hertze.
Přesto se ale vyskytují popisy, že ta frekvence je stejně pořád 7,83 Hz.
V tom se normální člověk nevyzná, tomu rozumí jenom vědci, co to vlastně znamená.
Takže těžko říci, jestli jde o frekvenci, nebo sílu té energie, nebo co že to k čertu vlastně je.

Na internetu je skládka, nedá se z toho nic získat, věda je zkorumpovaná a dělá jen pro vladaře, s veřejností nekomunikuje, nic nevysvětluje, duchovnem opovrhuje, takže výsledkem je tento chaos, ve kterém se nedá zjistit vůbec nic, prakticky.

Schummanova frekvence je veliké lákadlo pro ezoteriky, protože to vypadá zajímavě, ale esoterici nejsou vědci a věda žádné spirituální jevy neuznává, a když, tak dělá jedině pro temnou vládu, s veřejností nekomunikuje a těchto poznatcích.

No ... takže paskvil, člověk se musí spolehnout na intuici.

To je úplně jedno, co to je, jestli Hz, nebo amplituda, nebo světýlko v tunelu :-D
Pravdu se člověk nedozví.

Vypadá to tak, že světelné pruhy za čárou, s vysokou amplitudou, frekvencí, nebo vysokou intenzitou světýlka v tunelu jsou důležité a podstatné a v těch dobách, kdy se toto děje, se dějí nejzásadnější a nejvýraznější změny v planetárním poli, mění se k lepšímu a definitivně z něj odchází zlé síly.

V minulých letech bylo vyřazeno strašně moc zlých sil, které tu otravovaly celé eony, čistí se éter od starých archaických pravěkých zrůdností, věřím, že z podzemí byly vyhnány parazitické mimozemské rasy a probíhá duchovní evoluce člověka.

Snad se jednou dočkáme konečně spojení vědy a mystiky, tak, aby konečně mělo smysl studovat, aby byly obory skutečné, pro lidi, zajímavé a ne striktní a bezduché pro korporátní účely, k ovládání lidstva.

Doufám, že těch bílých polí za čárou přijde ještě hodně a že jich bude víc, protože jsem o nich přesvědčená, že jsou prospěšná.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter