Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Určitě nikomu, kdo má zdravý rozum, citlivou duši, výtvarné nadání, se za žádnou cenu nedá doporučit žádná umělecká škola, je to doopravdy odporný hnus.
On i tento učitel by mi asi lezl na nervy, protože nejsem fanoušek skoro žádného umění 20. století, ale je fakt, že ani těch předešlých, ale 2. polovina 20. století je prostě jen hnus, sliz, nesmyslné sračky, performance a nesmysly, aby se satanistická nesmyslná verbež mohla vyřádit.
Učitel je asi z generace, která tuto degeneraci musela "vědecky" pojmout a strávit a nakonec ho dohnalo to, co hájí, ale holt už se ta degenerace zmodernizovala a stalo se z toho otřesné monstrum i pro něj samotného.

Holt, jakmile jednou společnost pustí úchyly a degeneraci, aby se legitimizovala, za několik generací je z toho skutečná zrůdnost.

Ale má tam velice zajímavé pasáže:

""""
Často také vnímám, že pedagogové tímto jakoby přestávají učit umění a stávají se spíše amatérskými psychology, kteří mají za úkol vytvořit pro studenty žádoucí komfort. Pokud učitel onen komfort naruší například „kritickou“ reflexí studentské práce – musí být setsakramentsky opatrný, nebo se mu opět vyčte nekorektnost. Přitom student prý samozřejmě kritiku na první pohled vyžaduje, avšak řádně zabalenou do jím navrženého balícího papíru. S tím se těžko smiřuji.
""""

""""
Chápu, že umění už dávno nemusí být originální, obsahově silné, více vrstevnaté natožpak experimentální. Všechny tyto termíny jsou v podstatě zastaralé a irelevantní. Dnes se dokonce zpochybňuje i samotná kreativita, s čímž ovšem opravdu nesouzním, protože je podstatou umění jako takového.
""""



A nakonec, absolutní třešnička na dortu:
""""
To může být samozřejmě pravda, ale netuším, co s tím mám dělat. Poslední věcí, které mě osobně trápí a je opravdu mým nedostatkem, je má neschopnost naučit se mluvit anglicky tak, abych byl při výuce sám se sebou spokojen. Jak asi víte, jsem dyslektik a není to tudíž nic moc. Trápí mě i představa permanentní výuky v angličtině na naší škole. V angličtině nejsem schopen jít do hloubky. Máme zahraniční studenty, což je skvělé a nezbytné, ale ti bývají mnohdy frustrovaní z toho, když se mezi sebou my Češi bavíme česky. Já se jim nedivím, ale kvalitní výuka vyžaduje perfektní znalost jazyka a představa, že bych měl u nás v Čechách celý den mluvit pouze anglicky mi připadá vůči českým studentům nespravedlivá, neboť ani někteří z nich nevládnou perfektní angličtinou. Jsem přesvědčen, že je důležité studovat v Čechách v rodném jazyce a výuce v angličtině věnovat adekvátně vymezený čas. Tak to bylo i při mém působení v zahraničí. """"


Na české veřejné vysoké škole se chystá výuka v angličtině i pro české studenty?
Dělají si prdel?
Ať si s tím jdou laskavě do Británie, do "woke ráje". Angličtina je debilní oploštělý jazyk, my máme bohatý jazyk s velmi velkými vyjadřovacími možnostmi.
To je zase jak za Protektorátu - jenže tentokrát místo němčiny angličtina.

Chuj fuj s nima, se zrůdama okupantskýma, západníma "woke" sviněma.
Musí umřít dřív, než my, to je základ přežití, nikdy to nebylo jinak.

Takže doufejme ve psychospirituální ochranu, kterou dělají vlastenci a ne nějaké prozápadní nuly, dále v počasí, v moře a v očkování a mentální degeneraci západních obyvatel.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter