Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Navíc patriarchát není zrovna to, co by prosazovalo NWO. NWO se snaží rozvíjet chorobný vývoj civilizace západního typu, tedy femininismus, byrokracii, ultrakorektnost, LGBTQ, transgender atp., plus do toho rozvíjení násilí na všech frontách.
Patriarchát jim vadí, protože patriarchát je pořádek a když nejsou tradiční národní, vesměs patriarchální struktury, narušovány vychýlenými magoriemi a šíleným trváním nad tolerancí těchto jevů, tak je ve státech pořádek a rozvíjí se lidský prospěch a to NWO vadí. Navíc při patriarchátu, ač se to nezdá, klesá míra výroby misogynie a misandrie a to opět stabilizuje společnost. Třeba i díky těm změnám, že ve společnosti je větší pořádek a tím pádem nižší patologie veřejného prostoru, dále ženy si více váží mužů a více mohou dbát o rodinu, neřeší zbytečné malichernosti. Jakákoliv stabilní verze společnosti snižuje míru násilí. A matriarchát, nebo rovnoprávnost jsou v tomto našem světě spíš teoretické struktury.

NWO ve skutečnosti patriarchát nenávidí. Přitom je naprosto iracionální v planetárním měřítku prosazovat feminismus, dají se prosazovat obecně lidská práva, ale ne přímo feminismus, protože realita je taková, že drtivá většina reálné moci je v mužských rukách a s rozvojem feminismu se tu po r. 1989 prudce zvýšila misogynie veřejného prostoru a reálně zlého zacházení s ženskou rolí, s "bohyní".

Takže směr vývoje velí patriarchát. I proto, aby se udělalo více jasno, kdo je kdo, kdo čemu velí a nebylo možné dosazovat ženské figury jako zástupné křehulinky, na které se musí brát ohled. Ač je to divné, tak feminismus je špatná, nebezpečná cesta vývoje, protože od začátku neprobíhá tak, jak bylo ženami zamýšleno. Nevelí tomu ženy, ale drakoniánské inteligence, které tím zvyšují míru nenávisti mezi muži a ženami a produkci zlých energií.

Neznamená to, že by žena navěky měla zůstat uvězněna v domácnostech a muži se měli udřít k smrti, vše je o technickém a duchovním vývoji společnosti.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter