Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



2019 a 2020 byla příšerná válka proti NWO, mimozemská a dimenzionální a tu jsem absolvovala ještě s iluzemi, o lidstvu, o kvalitě lidí, o uvažování lidí. A to je jediné štěstí.
Deziluze a procitnutí do reality, o stavu lidstva, přišlo 2021 skrze vakcinační debilizaci a 2022 skrze rusofobii a podporovaný státní nacismus. Tehdy stále ještě doznívala dimenzionální válka, ale naštěstí už doznívala.

Naštěstí vše proběhlo v tomto pořadí, nikoliv obráceně, protože s rozbitými iluzemi o této rase bych nebyla schopná seřídit kosmologickou rovinu naší reality tak, abych nás, naši rasu, náš druh dokázala obhájit před Drakoniány. Ale protože jsem byla plná iluzí, dokázala jsem to.

Jenom to, co přišlo potom, strašně bolelo, protože se ukázalo, že ač je všechno připravené, vybojované a od lidstva se chce, aby pochopilo přítomnost Galaktické federace, její přivítání a ukončení nadvlády NWO a odhalení, přijetí nových pravd ... tak je to absolutně nemožné. Já jsem tušila, že to nemusí jít hladce, ale skutečný stav lidstva a našeho národa mi prostě vyrazil dech, to jsem prostě byla naivní a to, co přišlo, mi přijde jak zlý sen.

Že je náš národ plný nacistických kolaboranstkých udavačských krys, to jsem prostě netušila. Že jsou tak krutě debilní, že sežerou všechno, co jim mainstream naservíruje i s navijákem, že se nechají opíchat něčím, po čem drží magnet na rameni ... ne, prostě jsem tohle nečekala.
Jsem nucená opouštět všechny ideály, co jsem kdy měla. Třeba fandit proletariátu. Proč, k čemu? Jako fandit těm nacifikovaným potetovaným dementíčkům v montovnách? Proč? Jsou to hloupí nacistický dementi, tak ať makaj jak barevný a za malý prachy, zaslouží si to.

Kapitalismus nenávidím, levičásctví už nevěřím, stejně bůhví jak to bylo. Buď byli před sto lety dělníci lidi a ne opice a chápali, co jsou jejich zájmy a byli daleko inteligentnější, než dnes, nebo to byli úplně stejný vylízaný idioti, jako dnes, ale "proletariát" byl prostě iluminátský vynález, který tedy zneužil Lenin k rozkladu tehdejšího Ruska a ve skutečnosti nikdy žádné dělnické a proletářské hnutí neexistovalo, protože to nevyšlo z těch lidí, ale z mocenských kruhů a lidi byli pouze záminka pro vyšší politické cíle.

Asi to tak bylo.

Takže se mi hroutí všechny ideály a vize a je dobře, že to přišlo až po vyhrané dimenzionální válce.
Fakt mi nedocházelo, protože do první třídy ZŠ jsem šla v r. 1990, jaký jsou lidi odporný, amorální, udavačský a hloupý svině. Trpěla jsem tím celý život pochopitelně, ale ještě nikdy nepřišlo období v mém životě, kdy by se tyhle zrůdičky mohly projevit naplno. a člověk mohl pochopit reálný stav věcí.

A proto - buď věci zůstanou neměnné a není naděje na změnu, protože s tímto materiálem to prostě nejde. Nebo zafunugje očkování, ty idioti pochcípají a pak jsou možné pozitivní změny.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter