Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Stejně z toho debilního komentáře čuju Delta 2, nese to podobnou vibraci, agresivní útočná síla drakoniánské galaktické šivaisticko-jehoviánské kliky, padlí andělé, prostě to, co končí.

"... zfetovanej tommo má dost síly lezt do prdele jakési Houskový ..."

Jednak ta existence asi podle juliánových komentářů usoudil, že existuje jakási "Bohuňa Housková", což je oblíbený juliánův obrat a myslí si tedy, že moje příjmení je Housková, protože julián tímto termínem označuje střídavě všechny, kdo ho serou.
To je docela "funny", řekla bych.
Dále ten silný žárlivý apel na tommo, že mi "leze do prdele", když ten pochopil, kde jsou hranice a že tu nejsem na osobní pohovory a přátelství a snahy předělávat moji osobnost doopravdy neakceptuju. Navíc, tento "tommo" si dovolil narušit hradbu mého totálního zavržení a zničení ze strany veřejnosti a vyjádřil mi podporu, ač mi bylo Deltou 2, anonymním nic nepřinášejícím útočným úchylákem a jakousi vyšinutou Astearrou vysvětleno, že už mě NIKDO NIKDY číst nebude a já se jim na to vysrala a nezhroutila se, jak očekávali, protože chápu, že kdo toto čte, musí pro to mít důvod a emocionální výchylky jakýchsi mých čtenářů je třeba nezajímají.

"napíšu Andrejce ať tě najde kdo jsi a kdyby ses chtěla ukrýt tak se zašij fialovi do jeho čokovoko - dobou chuť.Věř že dráty jsou dobrý vodiče!IP je jen pro benga."

Delta 2 byl taky posedlý Andrejkou a snažil se mě s tou osobou nějak spojovat a zbytek toho sdělení je jenom ukázka trapnosti, zoufalství atd., do kterého mi absolutně nic není a říkám narovinu, je mi to jedno. A nehodlám to řešit a za vyšinutost nějakého magora nenesu žádnou zodpovědnost.

S touto podivnou partičkou, co mě nakonec napadla, jsem se rozhádala oficiálně na mém znechucení k ADHD spratkům, ozvala se vyšinutá alternativa, jak nenávidí školu, školní docházku, školní pravidla, protože všichni ti alternativci mají pocit, že škola je od toho, aby dělala jejich práci, tedy vychovávala a osobnostně rozvíjela jejich děti a vzdělávala jen tak mimochodem.

Mně tihle idioti těžce pijí krev.
Tuhle jsem viděla na FB stránkách Martin Cornel příklad takové idiocie, bylo to právě o přístupu alternativy k výuce.

Vypadá to takhle :



s textem:

"Tragický je stav našeho školství, když takto nešetrně ničí svět očividně velmi uvědomělého dítěte.
Je sice pravdou, že neplní zadání, a tudíž se zcela záměrně vyhýbá mlýnku na maso a za to si zajisté 4 zasloužilo. Ovšem na druhou stranu bych mu já osobně dal velikou jedničku za nebojácnost, projev vlastní osobnosti a odvahy."


Tragický je hlavně tento přístup, kdy nechápavost haranta, že na kreativitu je sloh a tady se řeší gramatika, aby nepsal třeba měděnný, nebo raní jednou v budoucnosti, je oceněna jako genialita nejvyššího stupně a špatná je škola.
Harant bude mít takových cvičení ještě stovky, tak ať zabere.
To mu má učitelka dát jako jedničku a ocenit jeho nikdy nikým neviděnou originalitu a genialitu?
A ukňučená alternativa plná skutečně a reálně úplně vylízaných idiotů, co píše hrubky, kudy jde, si bude vynucovat nějaké ústupky.
Už teď mě sere, jak je každý druhý komentář ve veřejném prostoru s hrubkou.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter