Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
1968-odkaz na báseň, parafráze na Dyka, citát pro Bohuňáky+TREST SMRTI za aplikaci covid vakcíny
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 17.8.2023 (07:55:21)
Rád bych též reagoval na mazání mých účtů na Literárních serverech.
Budu do nekonečna opakovat holý fakt...
Vážím si lidí, kteří něco umí, konkrétně tedy v poezii, nebo se alespoň snaží něco napsat, vytvořit a když se mi to nelíbí, tak mlčím. Dříve jsem se snažil slušnou formou pomoci radou při psaní u poetů u kterých jsem viděl potenciál, svými zkušenostmi z chyb kterých jsem se jako začátečník také dopouštěl...
Z 99% se dočkám mlčení, či potrefené husy, která je dotčená, že jí neopěvuji jako Velkou básnířku, protože ona má přeci víc lajků pod "básní" a samozřejmě i víc "přátel", kteří si jak úplná hovada dávají TIPy pod jakoukoliv kravinu.

OK, jsem zkušený muž a již tuto osobu více nekontaktuji, nechce-li pomoci, nechce-li se zlepšovat, tak jí to nevnucuji. V posledních cca 3 letech už se ani nesnažím někomu radit, lidi jsou prostě do sebezahleděná hovádka, tak ok, jsem smířen!

Napadne-li mě však nějaký blb, který ani nic nepíše, osobně, či dokonce mé dílko napadne sprostě, bez jediné konkrétní výtky, prostě ve stylu zdejší BOHUŇI, tak mu to vrátím, a kdo se tomu může KURVA FIX divit?!?

Já nemohu za to, že mám argumenty, větší slovní zásobu, větší znalosti o poeSii, zkušenosti, odvahu čelit trotlům, mám fantazii a znám lidi!

No a reakce serverů, různých samozvaných odborníků, "básníků" ap. je v podstatě všude stejná.
Nakonec se vše obrátí proti mě a můj účet bez varování smažou!
ROZUMÍTE TOMU NĚKDO?
Můj účet, nikoliv toho trotla, který mě první napadl!?
Oni si nedají tu práci vyhledat časovou genezi, proč by to dělali...jsou stejně povrchní jako většina společnosti, OVCE👎

A já vím proč!
Protože jsem ty "odborníky" zastínil, jak svojí tvorbou, tak svou sledovaností a nakonec jim vadí i mé názory na cokoliv, na politiku zejména!

PROTOŽE JSOU NASRANÍ na to, že vše co jsem předpověděl se splnilo, že všechny údajné konspirace se ukázaly býti pravdivé, že lidé mě rádi čtou, i když jim osobně nejsem po chuti, protože nejsem jako ONI, falešně skromný, nestojím o "přátele" z FB atd.

Při této příležitosti jsem parafrázoval básníka Viktora Dyka.
On napsal OPUSTÍŠ-LI MNE NEZAHYNU, OPUSTÍŠ-LI MNE, ZAHYNEŠ!
On to napsal o rodné zemi (báseň ZEMĚ MLUVÍ),

já bych si dovolil tento verš pozměnit a věnovat ho všem literárním serverům...

OPUSTÍŠ-LI MNE - NEZAHYNU, OPUSTÍM-LI TĚ - ZAHYNEŠ!

Vím, opět v tom Malí lidé uvidí nepokoru, a popravdě, kdo chce tak bude soudit podle sebe, já ale mluvím ze zkušenosti, jelikož jim odvedu hodně čtenářů a přispěvatelů a nakonec ten server zanikne úplně. Stejné to mám i z hospodama, jak mě od někavad vyhodí, tak je to předzvěst jejich krachu! Jsem veliký dobrák a nejsem lakota, takže, když hospodský, redaktor atp. toto nevidí, pak "lepšího" zákazníka už nenajde! Pýcha předchází pád! A věřte mi, že se to opravdu potvrzuje všude kam šlápnu.

No, a nakonec tedy jeden citát ke kterému mě přivedla Bohuňa a jí podobní hejtři...

"ČÍM VĚTŠÍ NEUMĚTEL, TÍM OSTŘEJŠÍ KRITIKA TĚCH, KTEŘÍ UMÍ"


ps. možná je tohle můj poslední příspěvek do Totemu, možná se jen odmlčím, nevím sám, takže se tu mějte skvěle, jak jen vám to Bohuňa dovolí...😎✌️ chvilku vám beze mě bude volněji, ale to je jen zdání, pak skončí vše! jfj
ještě přidám 5 kousků, které asi na 99% neposloucháte a neznáte🥸🤠🙄


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 17.8.2023 > neni co dodat, všechno se to sere, ale úplně všude, drž se jinochu, junáku, příteli☺️👍
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 > analfagot> Děkuju ti toníčku, mám už asi půl roku rozdělané 4 věci, tak jsem se chtěl rozloučit s nimi, ale jak to nejde hned... tak už to asi nedotáhnu. Třeba ty☠️ a jak se říkalo za komoušů-ZDAR A SÍLU NAJDEŠ V SÝRU a TO NENÍ CHULIGÁN, TO JE JULIÁN! 🤪
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 >
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 > Nakonec tu mám dobrou zprávu a mám radost, že se dostává ven NEJEN mé tvrzení o škodlivosti biologické zbraně-tzv. Babišova koktejlu. První trest smrti na světě, což je precedens, jak jistě chápe i Bohuňa, a já tento odkaz posílám ihned svým lékařům, kteří mě tuto zabijáckou sračku nutili! Sice jsem nepodlehl, ale jak jsem již zmiňoval, tzv. roušky mi způsobily asi 10 otřesů mozku; takže vlastně i dobrá zpráva pro Bohuňu!😁😁no vidíš, vždyť vono to půjde a já se nakonec umlátím sám!

https://www.facebook.com/groups/918613265961217/permalink/1023609225461620/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.8.2023 > tys byl ale velkej chuligán😁😁😁velikej a mocnej😋😋
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter