Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



V principu je to funkční řešení, které řeší naši situaci, ale hlavně planetární situaci.
Cílem, který se musí splnit, je planeta zbavená nebezpečných vlivů, kdy je zaručen přirozený tok života, který není ohrožován. To znamená, že nesmí existovat 5G a HAARP a podobné záležitosti a také nesmí být tato planeta ohrožována agresivní rasou, což jsme v současné době už pouze my sami.
Když vlastníme jaderné zbraně, datlujeme závislí na hypnotických vlnách obrazovky a máme myšlení korigováno neviditelnými technicky vytvářenými komunikačními poli, tak ztrácíme kontakt s přírodou, přestáváme ji slyšet a když takto budeme pokračovat, stáváme se velikým nebezpečím pro veškerý život této planety.

Cílem je stav, kdy nebude tato planeta ohrožována žádnými nebezpečími technokratického charakteru.

A co se týká lidské rasy, tak z dlouhodobého náhledu to také není tragédie.
Holt se vrátíme k obyčejné mechanice, zmizí "sodoma gomora" vývoj, všelijaké perverze a úchylárny, satanismus, obnoví se zdravý rozum.
A vyčistí se samovolně planeta a obnoví se fauna a flóra.

No a protože tu už nebude strašit reptiliánsko-drakoniánská struktura moci a obrovské zlé entity vesmírných zločinců jsou ve velkém poraženy a odstraněny, dá se očekávat, že početně a technicky sundané lidstvo se bude vyvíjet dále již bez zvrhlostí a satanismů, tedy normálně a půjdeme velice brzy velice rychle nahoru, protože doposud byly všechny pozitivní a normální lidské vývojové plány velice brutálně mařeny ze strany židozednářských organizací a dalších vyšších mocností pekelného charakteru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter