Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.10.2023 >



K degenerativní zvrhlosti dneška, kde již není možno, aby člověk vyrostl v normální lidskou bytost s požadovanou citlivostí a vnímavostí bych použila jako argument třeba tento článek:

Deváťáci trpí depresí a úzkostmi. Třetině by prospěla odborná pomoc
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/deti-deprese-skola-uzkost-nudz-monitoring.A231010_062715_domaci_pukk

Píše se tam:
" Až 40 procent žáků devátých tříd základních škol vykazuje známky střední až těžké deprese a 30 procent z nich známky úzkosti. Vyplývá to ze studie vědců Národního ústavu duševního zdraví (NUDZ), kterou letos zpracovali v základních školách. Ve všech oblastech duševního zdraví jsou více zasaženy dívky. Oproti chlapcům jich depresivními i úzkostnými příznaky trpí více než dvojnásobek."


V diskuzi jede jednolitá debata o tom, jak je problém, že jsou děti tlusté a na mobilu a na TikToku atd., jistě, to vše hraje taky velkou roli, no ale zase se tam podle mě podstaty nikdo nechápe, holt stará tvrdá nacistická generace nechápe.

Já si myslím, že je to sexuálním násilím ve veřejném prostoru, zvrhlostí, slizem, zabíjením ženskosti, křehkosti, přírodního spojení, všeho něžného a lyrického.
Kdybych dnes byla mladá kolem 14ti let, nechtěla bych žít, protože v médiích řízených žiďáky non-stop jede sexuální zvrhlé expilicitní násilí, neustále zveličovaně rozmazávané případy, šíření hrůzy.
Zlé zacházení se ženou jako bytostí, popírání její role, porno, atd.
Prostě nacisticko-žiďácký satanismus.
Do toho gender agenda.

Které prý opět více podléhají dívky, v sexuálně násilném perverzním světě, kde se "lidská práva" stávají pouze pojmem k páchání nepravostí na nepohodlných národech, bych asi taky nechtěla být "holčička".
Vím, že i já jsem se dozvěděla poprvé o existenci sexu z pojmu "znásilnění", protože cokoliv normálního o sexu je v médiích zakázáno, rodiče nebyli zrovna pokrokáři a jediné, co se jasně a explicitně ukazuje a mediálně propaguje, je sexuální násilí.
Ovšem, je fakt, že porno, to klasické, je v podstatě sexuální násilí, nic jiného, zkrátka z těch lidí v tom filmu jde přesně ten sliz, co dělají - tedy ne příliš dobrovolný nafetovaný sex bez lásky a uspokojení.
Což je opět viditelné citlivé holčičce, ne natvrdlému nacíkovi.

Je toho hodně.
A opět, nikdo to neřeší, protože toto je tupá nacistická civilizace.

Kdyby se ten dobytek začal chovat jako lidi, děti nebudou psychicky nemocné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter