Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jinak samozřejmě lidi, kteří se zajímají o mimozemšťany mají i ty jiné zdroje, kterým sice já osobně nevěřím, ale mohu se plést a kdyby to tak bylo, že se pletu a s mimozemšťany nemám pravdu, tak bych byla zapletená do tajných mocenských struktur, které mají k dispozici vysokou inteligenci i vysoké technologie a mimozemšťani jsou tedy něco růžového a nesrozumitelného, co pořád dokolečka opakuje něco o nějakém dimenzionálním vzestupu, žádné nebezpečí, světové spiknutí, nebo psychotronické zbraně nehodlají nijak reflektovat a nakonec nás všechny čeká nějaké nebe, bez ohledu na to, co byl kdo za šmejda.

Já můžu pouze a pouze dát svůj zážitek a svůj náhled, který mně osobně dává smysl i z etického hlediska, protože absolutně nechápu, co je eticky vyspělého na tom být fanoušek NATO, USA, EU, být očkovaný a nenávidět Rusko.
Zkrátka myslím si a dává mi smysl, že Galaktická federace se na válce podílí aktivně a že nad naším světem má rozhodovací právo, protože komunikuje s planetární duší a také, že musela nakontaktovat lidi pro dimenzionální válku, tedy kouzelníky a že ta válka zkrátka měla i tuto podobu.

Což právě nikdo z těch, co žvaní o mimozemšťanech neříká, já jsem u toho už dlouho na nervy, mám k tomu svoje vysvětlení (lžou pro peníze, jsou nasazení z židozednářských kruhů, jsou duchovně Drakoniáni, nebo nebo jsou naivní jak necky) a celá ta věc začíná být povážlivě v místech, kam se nikdo nechtěl úplně dostat.
No ale stále je v tom ta nadějná linie, v kterou věřím, tzn. dopadne to tak, že tato planeta bude osvobozená, lidstvo zredukované a zbavené nebezpečných technologií, situace tu tedy bude zastabilizovaná, planeta se uzdraví a lidstvo se opět rozvine, ale zdravou cestou.
Takže pořád happy end.

Ale před námi přímo může stát něco dost hrozného.

Skutečně už nevěřím v to, že tento národ něco vyloženě spasí, já se obávám, že jsme taky trochu najeli na šok kvůli tomu, že za doby socialismu a sovětského bloku se i u nás zamlčovala část našich dějin a kus smýšlení tohoto prapodivného národa a že se zle vyvalilo zlo a pitomé myšlení dávných aristokratických degenerativních móresů, ublíženců z "lidových dob", všelijakých obskurních přívrženců Rakouska-Uherska, poněmčenců, všeobecně zákeřných kolaborantských pronacistických čekačů na příležitost atd. a to v situaci, kdy jsme byli odkojeni líbivými slovanskými vzory s důrazem na lidovost, tedy kupř. husiství, nebo národní obrození a teprve teď se ukázalo, že tento národ vůbec není vnitřně "slovanský", že se naše vnitřní skutečná identita tohoto národa velice potácí v aristokratických móresech, ztotožňuje se s židozednářstvím atd.

Navíc, drtivá většina tohoto národa je nefalšovaně debilní, protože všelijaké vlny tam a zpátky vyhnaly z tohoto národa už téměř veškerou inteligenci a zdá se, že jdeme nenávratně dolů.

Bohužel.

Ale toto už mi ty žíly právě netrhá, protože to už je všechno jedno, protože stejně dokud nesejmeme 5G a HAARP, nemáme budoucnost, nebude svoboda, nebude možný duchovní vývoj a ve chvíli, kdy sejmeme 5G, nebo spíš GF sejme 5G a HAARP, okamžitě nastává všeobecný zmatek a technický pád dolů, protože okamžité a nevratné zničení elektroniky zastaví dopravu, komunikaci i výrobní provozy, protože bez elektroniky si dneska někdo doslova ani neuprdne.
Ale vyřešit se to musí a podle mých zkušeností to GF řeší takto, tak mi to říkají, mně to tak dává smysl, musím jim dát za pravdu, že jsme chronicky pitomá a pasivní rasa a že technologií musíme být zbaveni, protože mluvit se s námi nedá a stejně tak chápu hlavní prioritu, že planeta nesmí být ohrožována a musí se uzdravit.

Ale třeba mají pravdu všichni tii očekávači flotil s růžovým poselstvím, nebo přesvědčenci, že "vše musíme zvládnout sami" a myslí tím, že se máme naučit chovat se jako lidi, ale jejich pitomoučký rozum už nechápe tu gigantickou sadu problémů s techno-okultismem a ohrožením planety.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter