Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nechuť k technokratismu je jediná dobrá obrana proti této vesmírné nacistické zvůli. Jenže, to je to, že naše společnost tímto právě absolutně nevládne, naopak, je tu fascinace technokracií.
Kupř. věřím, že myšlenka, že planeta tyto hnusné technologie, které ji uzavírají do umělého technicky vytvářeného dimenzionálního pole nechce a že to spadne, je drtivé většině této populace krajně nepříjemná a oceňuje to opět jen minimum lidí.

To jsem viděla už na očkování psů. Já se z toho mohla zjevit, že hodlají zavést povinné čipování do živých zvířat a většině lidí to bylo absolutně jedno a neozval se doslova nikdo, nikdo.
Věděla jsem, že další krok budeme my, taky že jo a ozvalo se tedy pár antivaxerů, kterým se naštěstí podařilo rozhlásit a varovat, o co jde a neočkovalo se tedy u nás asi třetina lidí.

No ale debilizace jede brutálně a to nejen ta mediální, systémová přes školství, ale i ta chemická, přes všechny ty sračky, co na nás hází ze vzduchu.
Vždyť kolik stálo úsilí přesvědčit kretény o reálnosti chemtrails! A kdyby to nepřiznaly úřady, že jde o program "zacloňování atmosféry" jako boji proti globálnímu oteplování, tak by ty kreténi dodnes zapírali i ten fakt, že tohle dřív nebylo.

Takže nyní máme bílou civilizaci plnohodnotně debilizovanou, alternativa očekává záchranu od divných šedivých potvor, Galaktickou federaci nikdo nevnímá, nechápe a nevidí a technokracie jede dále.

Doopravdy doufám v technologický pád, já si to přeju, jak nikdo.
Přece nakonec nemůžou ty technokratické zrůdy vyhrát.
Jde ale v principu o to, aby se definitivně odstranila infiltrace nelidských entit do této rasy, dokonalých převlékačů kabátků, pravověrných satanistů, co jedou ve vesmírném a galaktickém zločinu, kdy se snaží technickými cestami unikat kosmické spravedlivosti toku kosmického zákona.

Ale to musí zlikvidovat GF, tato pitomá rasa ani nechápe, že když datluje, debilní a že to nevymysleli páni inženýři, ale sprostě to vykšeftovali za prodej lidí nějaké odporné dravé mimozemské rase.

Fakt nevím, jak jinak se dívat na to, co se děje, než takto, kupř. nedokážu pochopit lenost, apatii, prolhanost a zkorumpovanost, opravdu to někdy vypadá, že na internetu jsou jenom příslušníci židozednářských lóží, včetně tedy té alternativy, protože mi připadá, že všichni naschvál dělají, že nechápou, aby mařili čas a vývoj.
A lidi se asi nevyjadřují, protože makají od nevidím do nevidím a židozednáři na internetu to mají jako plný úvazek.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter