Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Na mytologii vyvolenosti je blbé, že se toho uměle chytají všelijaké podivné osoby a snaží se do toho napasovat a dále kvůli snadné zneužitelnosti to mají jako krycí téma tajné, nemravné, satanistické tajné spolky.
Největší mystérium tajných židozednářských a jiných spolků je "smlouva s ďáblem".

Smlouva s ďáblem se dá vykládat všelijakými způsoby, nejpodstatnější personou v této věci, tak jako známý, je Dr. Faust. Legendy říkají, že po Faustově skonu našli barák plný neznámých technologií a díru ve stropě.
Prakticky to znamená toto - výměnou za lidskost, důstojnost, svědomí, "světlo lásky" atd. dostanou technologie od mimozemských nám škodlivých a nepřátelských ras.
Tihle pravověrní žiďáci, jako je Faust, zkrátka kolaborovali s Jehoviánskou drakoniánskou mafií, kšeftovali s nimi a protože Drakoniáni nás vždy chtěli zotročit, chtěli vidět úpadek lidského ducha a hodně krve.
Naposled udělali tuto "smlouvu s ďáblem" USA za dob Einsehowera, kdy výměnou se souhlasem s pokusy na lidech a jejich unášením dostali od šediváků všelijaké technologie, ze kterých postupně vyvinuli svůj slavný technologický boom, spočívající na počítačích a nanotechnologiích, internetu atp.

Ještěže je tady ta Galaktická federace.

Židi ať už jdou doslova do prdele, jsem pro úplné rozpuštění této nebetyčné blbosti.
Ona by to bývala nebyla blbost, kdyby GF nezasáhla, to by se tady doopravdy nakonec vyprasil Jehova, stará drakoniánská svině a prohlásil by NWO za vůdce světa.

No ale GF mu to zkazila a jejich postoj k židům je takový, že žádný židi už nejsou a když jsou, že to s nimi bylo stočeno do Islámu, přičemž jak jsem se dívala na wikipedii, vše, co mám ze zážitku a z hlavy, je podle oficiálních formulí Islámu pravda, protože oni to chápou tak, že Mojžíš a Kristus byli předchůdci proroků v řadě, kde následující je ten Mohamed, který ustanovil Alláha.
A to plně odpovídá moji vizi, kdy Islám jako nejmladší náboženství se snaží napravit chyby předchozích náboženských ideologií, kdy vznikl např. rozpor mezi odpouštěním a nutnou popravou satanistů, kterou nastolil Islám.
A když je vidět, jak byla naše alternativní scéna a doposud je ochotná odpouštět satanistům, tak je třeba říci, ještěže existuje Islám.

Jinak to nyní vypadá tak a mám z toho takový pocit, že to vrchní vedení všelijakých těch satanistických šmejdů je fuč.
V Hollywoodu se veselí po svém hordy černé šlechty satanistů, ti, kteří rozeštvali celý svět a ti, co žerou a vysávají děti, zároveň je třeba o nich říci, že jsou doslova vydudaní, hloupí, zdegenerovaní na adrenochromovém absťáku a není jim co závidět.
Neumí se bavit, duchovně se propadli a ve skutečnosti neoplývají jakoukoliv inteligencí, která by jim dovolovala cokoliv řídit, jsou to prostě satanistický idioti.

Dále jsou na světě nejrůznější zmatené mocenské skupiny, které jsou zdá se již naprosto obrané o vrchné mimozemské vedení a stávající situaci nerozumí.

Já tomu taky nerozumím, evidentně to má už nějak v ruce Galaktická federace a možná, že konečně nastává prostředí, kdy to skutečně budeme moci nějakými způsoby řešit my, lidi.
Jakože nyní zdá se už nenastává situace, kdy by satanistické NWO cokoliv doopravdy inteligentně řídilo.
Spíš je to divná tragikomedie, která se ale pochopitelně může dost nehorázně vymknout z rukou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter