Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Určitě život, kdy budu odmalinka zapletená do mimozemských záležitostí a odmala terorizovaná a ostřelovaná NWO, abych se s nimi nakonec servala za mimozemské čarodějnické války v bunkrech, to snad už nezažiju.
Doba se asi naplnila.
Po mém skonu tu doufám už nebudou žádné tyto blbé psychotronické a bezdrátové mikrovlnné technologie a tato planeta bude bezpečně ve vlastnictví, území a državách Galaktické federace, na této planetě tedy znovu nenastanou tak odporné podmínky, jako dnes.

Buď se lidstvo vyvine, vychcípá a sundá 5G a uvítá se s Galaktickou federací, nebo Galaktická federace sundá 5G, lidstvo vychcípá a rychle naběhne znovu do vývoje a nebo nenaběhne, protože je fakt úplně debilní a smíří se s jednou z těch starých ideologií, kde je zdá se Islám nejdokonalejší, mezi žiďáctvím, bezvěreckým ateismem a křesťanstvím.
Buddhismus atd. bych nechala východu, na západ je to doposud moc chytrý, pochopit tezi reinkarnace dělá tomuto bělouškovskému praseti výrazný problém.

Možná že ne pár desítkám tisíc ezo-víleček, ale převládající milionový pohled tupého bezvěreckého dementa je vize jednoho života bez dalšího pokračování vědomí.

Pro takové dementy je nejlepší Islám. Nemusí věřit, stačí 5x denně zopakovat tělocvičné rituální úkony podle jednoho směru, jednou za život navštívit Mekku a dodržovat světské právo a Šaríu.
Ale NESMÍ a to se mi na tom líbí, dehonestovat spirituální reality, nesmí si otevírat držku.
Mně to vyhovuje, tisíckrát víc, než cokoliv, co jsem slyšela od křesťanů, ty jejich demence se nedají poslouchat, některý jsou přesvědčení, že jedině skrze Krista a takový ty hovadiny a to už budu radši poslouchat stejný demence v muslimském vydání, protože to bude aspoň chvíli něco exotického a přínosného, protože nového.

Když už má vyhrát jedna ze starých dementních ideologií, ať vyhraje Islám, protože je široko daleko pro tuto perverzní kulturu nejdokonalejší.

Ať zapomene bezvěrecký materialistický ateismus na svoje výsluní.
Ten měl jenom díky tomu, že nebyly jasné a exaktní důkazy. Nyní jsou - třeba já jsem si drze vyfotila éterické objekty, se kterými komunikuju telepaticky a takových skandálů všude je dost, nehodlám to všechno vyjmenovávat, prostě už je dostatečně i vědecky dokázáno, že vědomí existuje i mimo tělo, kupř. to, že funguje dálkové vidění je toho důkazem.
A to, že to žiďácké tajné organizace zatloukají pro své účely, ještě neznamená, že je to jinak, než tak, že vědomí existuje mimo tělo a je schopno stahovat informace z vnějšího prostoru.
Při všech těch duchařských příhodách a záznamech digitální senzitivní techniky.... prostě materialistický ateismus je vědecky vyloučený.
Stala se z toho ideologie a stoupenci této ideologie dokazují, že jsou ve skutečnosti stejně tak nábožensky věřící, jako tupí křesťani a horliví muslimové.
Protože se odmítají pod tíhou vědeckých důkazů vzdát své bludné ideologie.

Přičemž, materialistický ateismus je nejdebilnější a nejzvrhlejší ideologie vůbec.

Takže ať zapomenou, jejich éra skončila.
Budou mít Islám.
To je přece taky hezký, srovná to tyhle šmejdy do latě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter