Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Z mého pohledu je otázka cti chápat špatnost západu, jako velice prohnilé a od základu špatné žiďáckou černou magií z pradávného Egypta zničené kultury.
Jestli tam jsou nějaké stopové zbytky něčeho, co je správně, tak doufám, že se to spíš zachrání, než ten zbytek, který je drtivou většinou určený k likvidaci.
Domnívám se, že šokující stavy vyvolané jakýmkoliv reálným napadením budou smrtící pro ty proočkované idioty, jakože teď je teprve po celé té epoše s Rusko-NATO válkou na Ukrajině cítit ve vzduchu reálná krev, tzn. to nebezpečí ze strany muslimských zemí je reálné.
Těm, jestli se jim podaří vyhnat Izrael, půjdou na Evropu dál.
Takže vyšokovaní přiotrácení Evropané budou kapat, protože z kancelářského povaleče, hráče playstationu, ani z chodiče na směny se rychle voják s postřehem a zkušeností nestane.
A Američka nepomůže, ta má tak zapotřebí zachraňovat Evropu, to tak a navíc budou mít zřejmě svoje vlastní problémy.
No a Rusko v tom pochopitelně jede, protože za všechno může Putin a tak taky nebudou mít zapotřebí debilní Evropu zachraňovat.
Pokud se u nás najde dost lidí s mozkem, utvoříme středovýchodní koalici států přátelskou s Ruskem a staneme se novou vývojovou centrální civilizační jednotkou pro budoucnost.
Přičemž, muslimské země jsou taky ty, se kterými se počítá.
S kým se doopravdy nepočítá, je západní Evropa, kde je vysoko pravděpodobné, že se to tam celé potopí, navíc tam žijou samí zločinci a idioti.

Ale tady do nás budou pumpovat přes média a bandy různě ne/placených pivních nácků a jejich úchylné názory prozápadní ladění, soucítění s Izraelem, kvičení kvůli "západním hodnotám", což už je spíš nadávka, než co jiného.

Podle mě jsou ti prozápadní čistokrevní bezvěrečtí tupí rasisti a skuteční idioti, co mají "konzum" jako novou naději. Jsou tak hluboce zdegenerovaní, že se dá doufat jenom v to, že když se proti nim objeví někdo tmavý a rychlejší, než oni, nedej ještě tak, že by se i střílelo, pak je to jasný , ... no prostě že tyhle kretény s třemi dávkami a mírnou obezitou trefí okamžitě šlak při náhlé srdeční příhodě.
Když se nechají v klidu, můžou vegetovat ještě dlouho, prý se ty sračky musí v těle doopravdy prohnat a zahřát, aby je trefil šlak. Takže musí popoběhnout a bez islamistů to nedáme.

To by byla taková naděje do budoucna, že by jako tihle kreténi zdechli, západní Evropa by chcípla na šok a islamisti, co by tam zbyli, by se mohli dočkat tedy příletu GF a pak se dozvědět, že by se měli vrátit domů, protože se to tam potopí, v jejich nové domovině.

Uvidíme, co se bude dít, nejvíc se dá vsázet na náhlá srdeční selhání, to je teď myslím si nová válečná taktika.
Stres, šok a bafnutí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter