Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CHVILKAŘI = OVCE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 15.12.2023 (08:29:58)
Já po delší době která ukázala, jestli jsem měl pravdu já, nebo MILION zmanipulovaných OVCÍ, navazuji na svůj příspěvek MILION TRAPNÝCH CHVILEK PRO DEMAGOGII!

President Zeman kdysi řekl, že moudrý člověk své názory mění!
Už nevím, který to byl trotl, jestli Klaus, nebo někdo jiný, kdo řekl, že PEVNÝ charakter své názory nemění!
On to tedy řekl nějak jinak, jako nevzdělaný idiot, ne jako já-vzdělanec a moudrý stařec🤩, ale bylo to k zamyšlení...

Dva názory, které vypadají jako pravda a moudrost, že? Dva citáty, které byly účelové pro danou chvíli, a já se přiznám, že se mi napoprvé líbil ten druhý, protože byl ROZHODNÝ a PEVNÝ, a ODVÁŽNÝ!
Jenomže! Když se nad tím zamyslíte a trochu přemýšlíte, tak musíte dát zapravdu Zemanovi...

No ok, takže já sice nemažu svůj první Příspěvek o Chvilkařích, protože v té chvíli to dle mého subjektivního pocitu a přesvědčení byla pravda. a jak už to tak u mě bývá - stál jsem sám proti většině národa, tedy většině ovcí, kterou hnala nenávist k Babišovi, jeho bohatství ap.
Nakonec je dohnala až na Letnou, kde se nenávistní trpajzlíci sešli na srazu, pod vlajkou Chvilkařů a toho jejich DEMENTA, za peníze SÖROŠOVÝCH politických neziskovek, které toužili změnit politickou mapu ČR.

PÁLILO JE DOBRÉ BYDLO!

Dnes už Babiše nevolím, neb covid podvod ho obnažil jako člověka bez charakteru, který za peníze Pharma firem a svého kamaráda a hromadného vraha B. Gatese klidně povraždí 43000 lidí a tisíce dalších poznamená do konce života, není mu proti mysli dusit děti ve školách ap., to snad nemusím vysvětlovat... Kdo chce, tak to ví, kdo nechce, jako Babiš-ovce, tak to prostě nevidí a neslyší, a omlouvá svého duceho tím, že to bylo všude, že Babiš nevěděl a podobné bláboly! Babiš se před covid podvodem sešel přímo s Gatesem a dostal noty (a úplatek), navíc, když jsem to věděl já, který měl minimum info, když to každému s mozkem mělo být jasné po prvním dnu, kdy média tlačila do hadrů na ksichtě, testů a rádoby vakcín, tak na tyhle kecy neslyším! Soudím podle sebe! A bude-li zas ovce argumentovat tím, že Fialův hnus by nejednal jinak, tak souhlasím, a ukáže se to brzy! Vždyť jsou oba stejní zaprodanci peněz a fašistů, vždyť nám to už předvedli, když společně poslance Volného zavřeli nejdřív ve Sněmovně do klece a pak ho i fyzicky napadli, a národ ovcí? Ten jim ještě fandil a tleskal, přitom Volný říkal pravdu a DNES UŹ TYTO TEHDEJŠÍ DEZINFORMACE jsou veřejná pravda, ale zase jen pro ty, kteří chtějí slyšet!
Já přišel 2x o práci, protože jsem odmítl nátlak zaměstnavatele, ale i svých lékařů, na cokoliv z výše uvedeného, PROTOŽE MÁM VLASTNÍ ROZUM!

Ok, vše co jsem tu napsal ale nezměnilo můj názor na Babiše jako manažera, ekonoma a obchodníka. Měli jsme nejlepšího člověka, který nás "uživil"!

Dnes volím Kateřinu Konečnou... ale o tom jindy a patrně jinde, protože jsme tu kvůli umění, že, BOHUŇO na nebesích?! Neříkal jsem ti, nevaroval tě, že všichni, kdo mi ubližují končí v hrobě, protože ĎÁBEL je můj fanda?😺😜😋

ps-chtěl bych se alespoň dožít nějakého odvážlivce, a může být i ožralý, který se mi omluví za všechny urážky, za svoji pomýlenost... já vím, MARNOST...💩, to umí jen Velký člověk!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 15.12.2023 > Cítím z tvojich slov hořkost, a jak tě znám, tak máš dneska zaděláno na pořádnou pařbu...
Ty jsi stejně celej život chlastal kvůli ovcím, že se nepletu?
Když někdo tak převyšuje svoje okolí, tak asi musí chlastat♥️♥️♥️, jestli to tak je, tak cinkni a já se k tobě večer po stripu přidám!🤡🤡
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.12.2023 > analfagot> Holobrádku, je to tak! Cinknu v 15 hodin! zdar jar
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter