Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5. >



Fico snad přežije, vypadá to, že spíše ano, než ne. Což je dobře. Akorát je tedy pochopitelně bezprostředně svržen z moci. Než se uzdraví a nabere síly.

Je také velice na zvracení pozorovat, co se děje v médiích, na Slovensku za ten atentát prý hodně můžou média, která vytváří nenávistnou atmosféru ve společnosti. Věřím tomu, protože tam musí být totožně amorální a na zvracení, jako u nás.

Bezprostředně po atentátu na Fica se objevily nějaké výpovědi, třeba souseda, který znal toho atentátníka:


https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-s-manzelkou-krasne-zili-vodili-se-za-ruce-rika-soused-podezreleho-atentatnika-251897

Tam se píše:
„A bavili jste se někdy o politice?

Měl takový názor, že byl protiruský. Ale každý máme nějaký názor a za to netřeba lidi odsuzovat.

Nepozoroval jste u něj v poslední době, že by byl třeba politicky radikálnější?

Ne, když jsme se spolu bavili, tak to bylo na běžná témata. Možná trošku politická, ale každý jsme si řekli svůj názor a respektovali jsme to, takže nevidím v tom žádný problém. Co se mu přehnalo hlavou, to nevím. Ale v podstatě to zapříčinila média a slovenští politici.“




Ale v médiích se píše a taktéž jsem si všimla, že chazarské postavičky na FB, které sleduji, o tom začaly okamžitě kvičet, že byl prý „proruský“.





Viz. záznam z online aktualizovaného průběžného článku:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-on-line-robert-fico-je-po-operaci-40471961#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

„Cintula, jednasedmdesátiletý spisovatel z Levic, je spojován s proruskými polovojenskými skupinami. K atentátu se údajně rozhodl po prezidentských volbách kvůli Ficovým útokům na veřejnoprávní média.“




Takže chazarská žiďácká amorální klasika. Za všechno může Putin a proruští trolové, i kdyby šlo o atentát na Fica.
To je pro úplně vylízané dementy.
Kterých je bohužel většina, jak jsme viděli na dobách covidu a ukrofašistické mašinérie.

Takže typický debílek u televize si asi myslí, že Fica oddělal proruský vyšinutý dědek. Ve skutečnosti to byl protiruský vyšinutý dědek.
Kdo jiný by taky asi střílel na Fica, než někdo PROTI-ruský? Fico se jasně postavil politicky na stranu Ruska a Putina a naopak se jasně vymezuje proti EU.
To jsou takové triviality, že je úplně ponižující to vůbec vypisovat a zdůrazňovat absurdnost toho, co vyvádí média a přiblblí chazarští trolové na FB.
Ale evidentně si to můžou chazarské špíny dovolit, český blbeček to bude žrát.


Jenže to je právě ten obrovský problém fenoménu „jedeme na dluh“.
Spirituální úroveň obyvatelstva celé planety se musí zvýšit, máme na to půl roku. Aby se docílilo rozpoložení, že je kosmologicky povoleno mít v USA Trumpa a v Rusku Putina. To je stabilizační pro celý svět a umožní to další rozvoj, i odporu proti kyborg úchylárnám.
Protože jak vše smrdí válkou, tak mají zrůdy nadstandardní povolení, kupř. naše zkorumpovaná NATO armáda, která má nás, obyvatelstvo, jako rukojmí, podobně jako Ukrajince, že nás kdyžtak hodí do masomlýnu, už si uzákonila nějaké sběry dat o obyvatelstvu a o firmách, že prý kdyby válka, tak … nasrat chcípákům. Žádný takový.
Musíme dostat Trumpa opět do vedení USA, protože to není chazarský zmrd, ten nebude vést války s Ruskem. Na světě bude klid a bude se moci postoupit ve věcech odporu proti chazarům, kyborgizaci a zatajování mimozemských otázek.
Jestli se v USA rozhostí zas nějaká liberální chazarská kunda, jako Hillary, nebo podobná mafiánská příšera, bude zle a další 4 roky vše bude najíždět nemilosrdně do kybergulagu. A digi koncentráku. Skrze války, skutečné, či imaginární.

K tomu je potřeba, aby lidi, co spadají pod 20% budoucího lidstva zabrali, aby začali chápat, aby se jich probralo daleko víc.
Je sice pravda, že 80% cca jsou odpad, tupci, idioti, dementi, co sežerou cokoliv, tak, jak nám to předvádí poslední roky. Nyní sežerou i to, že atentát na Fica spáchal proruský dědek. Nemají rozum, ani svědomí, duchovně je to ekvivalent dobytka a vesmírných trestanců.

Ale to, co se bude dít, se přesto všechno kosmologicky odvíjí především od těch 20%. Protože všechny vyšší síly, včetně Stvořitele, vidí absolutně všechno, všechny reálie, co ve věci působí. Vidí toho samozřejmě mnohem více, než já. Ale ta logika je v tom taková, že když vidí kupu dementů, co jsou vidět jako temná mlha a pak je tam 20% těch, co mají daleko vyšší potenciál, ale nepoužívají ho, tak to vyhodnotí tak, že všem náleží zlo.
Když 20% nezabere, budeme brutálně trpět, protože se vyhoví tomu, co patří do osudu 80% temné mlhy.
Jakmile vyšší síly uvidí, že 20% konečně zabralo, je schopno držet civilizační rozhraní vysoko, tak to zkopne 80% temné mozkové mlhy dolů a na této planetě vznikne právo na podmínky, kdy tu bude opět stabilita.
Což dvojka Putin – Trump umožňuje.
Pokud se nepodaří, aby se další a další procenta lidí rychle probraly a pochopily záležitosti tohoto světa, včetně nebezpečí té kyborgizace, tak se zločincům od chazarského NWO podaří pozabíjet všechny politiky, co jsou proti nim, dementnímu obyvatelstvu s mozkovou mlhou nakecají, že to udělali ruští trolové a začne peklo. Skutečné peklo.

Vše skutečně hodně záleží na frekvenčním rozhraní obyvatelstva tohoto světa, hlavně na výkonech těch 20% lidí, co jsou lidstvo budoucnosti.
A skutečně to není o nějakém infantilním žvatlání o lásce a sugerování si nějakého duchovního vzestupu a těšení se na duhové Plejáďánky, co serou cukrovou vatu.
Tyto infantilní ezo nány nejsou ta „základna“. Taky se jedná o lidi ve vědě, o normální lidi průřezem celou společností.
Každý, kdo se ozve proti těm zločincům, je přínos.
„Světlo“ znamená hlavně „poznání“. Temnota je nevědomost. Světlo neznamená být otravná káča na FB, ale šířit chápání a poznání. To znamená taky nejdřív doopravdy chápat a znát a ne to jenom otravně předstírat a škodit projektu.
A to potřebujeme. Aby lidi zabrali.

Snad se Fico uzdraví, ale stejně, taková osobnost se hned tak někde neobjeví znovu a nějakou dobu bude oslabený.
My, co jsme vytáčeni chazarskou vládou Fialy a Rakušana a podobných zmrdů, jsme obecně ve spirituálně lepší kondici, jsme méně ovlivnitelní psychotronickými projekty, jsme více napojení na vyšší sféry. Proto těm nejhorším zrůdám paradoxně hrozí nejmenší riziko atentátu.
A naopak pro nás riziko neúměrně stoupá.
Tak je to se vším. Infiltrujeme my snad chazary a rozvracíme je zevnitř? Ne, ale oni nás ano. Se vším je to tak.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter