Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Pokud se podaří změnit režim, bude třeba udělat čistku. Na férovku. Ne si dál hrát na demokracii. Už toho bylo dost. „Demokracie“ je evidentně západní vynález, který slouží žiďákům k ovládání národů. Jak asi může fungovat stát, když ho má každé 4 roky jiná parta zkorumpovaných idiotů, kteří skákají podle notiček nějakých perverzních sviní za mořem?
Pokud se u nás najde někdo schopný vládnout, což je asi největší kámen úrazu, že tu máme jen mafiány a naivní idealisty, chybí někdo jako Fico … ale kdyby se někdo takový našel a začalo se přetáčet k Rusku, otevřeně, tak bude třeba sundat „demokracii“. Prostě vše udělat víc transparentní, jak věci jsou. Když má někdo vládnout a má koncepci a vizi pro nějaký obor, kterým se má zabývat, tak tam musí být déle, než 4 roky.
Musí se udělat jiný systém vlády.
Víc postaru, když byla ještě království – bylo jasné, kdo vládne a kdo chtěl krále sundat, musel mít k tomu síly. Ne teď, že je tam zastírací postavička a vládne chcípácký velký úchyl bůhví kde.

No, snad nějaký takový převrat přijde. A udělá se ideová čistka a vypráskají se havloidní šmejdi, co se poslední roky ukázali ve velkém.
Těm hajzlům je třeba šlápnout na tu jejich zasranou svobodu, kdy jenom vyvolávají nenávist, nic neprodukují, pouze rozesírají a vytáčí společnost, šíří nenávist. Chazarské loutky. Aktivisti prorežimní, nevěřím tomu, že je to něco jiného, než pakáž zaplacená, případně skrze jejich debilitu pouze zmanipulovaná od Chazarů. Proruští to dělají ze zoufalství a zadarmo, ale tyhle kurvy jsou zkorumpované. A je třeba jim šlápnout na držku, protože tahle sorta by nás nemilosrdně nahnala do vakcíny povinně, klidně by nás i poslali do koncentráku. Pamatuju si to moc dobře, nemám mozkovou mlhu. Jsou to kurvy a je třeba je vzít u držky.
Jakmile se tahle pakáž nechá běhat volně, bude zle. Systém „demokracie“ je nastavený pouze pro tato hovada, ne pro obyčejné lidi.
Poslední kapka, co předvedli, byla cenzura webů, jejich zákaz a zavření Čermáka.
Tam skončila demokracie a „svoboda“ v této zemi.
Slouží to jenom šmejdům, nikomu jinému.

Je potřeba velká obroda. Lidová. Demokracie je vylhaný systém, je nefunkční, slouží jenom zlu. Je potřeba udělat transparentní vládu, najít poměr mezi mocí a vůlí lidu. Obnovit hospodářství.
Snad se najde v zemích východního bloku síla a nějaký systém se najde.
Ale dost bylo demokracie! Ta dává moc jen šmejdům a lidi jsou stejně bezmocní, nebo ještě bezmocnější, než za totality!
Seru na nějaký chudinky disidenty se samizdatem, když NENÍ možné vyvolat aspoň veřejnou diskuzi o 5G a mind controll! Když Vávra nemůže mít ani FB stránky na toto téma!
Nasrat, všechno jsou to jenom lži, aby si tady nějaký korporátní globalistický svině mohly dělat, co chtějí.

A ti, co se nyní „ukázali“, v tomto období, jako prorežimní svině, kteří všechny ty lži podporují a podílí se na vytáčení a radikalizaci „dezolátů“, na ty by se nemělo zapomínat v novém režimu. Tito byli zastaveni Putinem, jinak nás tato sorta špinavých kriplů nahnala na povinný vax, který byl magnetický.
Je nad námi ochranná ruka vyšších sil a GF, ti vystupují proti NWO.
Kdyby nebyli, tak nás tato sorta zombies a podplacených špinavých sviní zlikvidovala. Je třeba si na ně dávat pozor až do jejich smrti, která doufám přijde zrychleně. Buď nemocí z vaxu, nebo budou vysvícení zábleskem.
Ale nesmí se stát, že tyto svině se zase stanou plnohodnotnou částí společnosti a na jejich zločiny se zapomene. Jsou to daleko šílení zločinci, vůči lidem, proti kterým jdou. A to je ten otřesný efekt, že lidi se uklidní a stanou se zase kliďasy a budou se chovat slušně, zato tyhle špíny budou vždy zločinci. Je dobře, že se ukázali, červové hnusní. Aspoň se ví, kdo to je.
Na všelijakých těch profilech je poznat, kdo byl debil a naletěl a už se vyklidnil a kdo jede svinstvo za prachy a systémově.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter