Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5. > PřilítliMimozemšťani> 




Když se snažím probrat všelijakými těmi aktivistickými profily, režimními systémovými a naopak tzv. dezolátskými, tak toxičtí a jedovatí, vytáčecí a vyvolávající nenávist jsou ti systémoví. Tzn. proukrajinští, protiruští, provaxerští. Ti vytáčí, uráží, šíří nenávist, projevují extrémně nenávistné názory, zejména tedy na Rusko. Dezoláti možná poukazují na nacistické podhoubí Ukrajiny, ale nějak jsem neviděla, že by padaly výzvy k vyvraždění Ukrajinců a zničení celé té země. Naopak je to daleko běžnější, režimní aktivisti jsou jak utržení ze řetězu. Lžou podle notiček satanistického vedení, prostě vyloženě lžou, kdežto dezoláti se snaží víc ověřovat fakta.
No, jak by to asi vypadalo, kdyby byl za komunistů internet, že? Všechny STB zrůdy by vedly sprosté režimní profily, které nevybíravě útočí na odpůrce režimu a nepokrytě lžou.
Furt ta stejná písnička.
Takže skutečně – je třeba si intenzivně zapamatovat zrůdičky, které nyní s ukrajinskou vlajkou, předtím tibetskou vlajkou často, v současnosti aktivizují proti dezolátům a antivaxerům, nenávistně, sprostě, výsměšně, vytáčecím způsobem dmýchají nenávist, chtějí zničit Rusko a sami se staví na výsluní jakési demokracie. Jsou to obdoby režimních STBáků a obecných udavačů jako za komunismu.
Zapsat si je do paměti a po změně režimu jim nepodat ani suchou kůrku, ideálně je vyhnat ze země.
Třeba v mém městě obsedají skoro veškerou kulturu, žiju v extrémně toxické díře. No, tak jestli jsem od galaktické policie, holt jsem se musela narodit do zločinné díry plné toxických zmijí. Ale unavená z toho věru jsem.

Pokud se podaří změnit režim – čímž myslím v podstatě to, že se odřízneme od USA, přestaneme být jejich kolonie a staneme se skutečně nezávislými, tzn. že se podaří vytvořit můj vysněný státní útvar složený ze států střední a východní Evropy, kde budeme konečně „sami pro sebe“, ve spolupráci s Ruskem, resp. přátelském partnerském postoji s Ruskem, tak se bude muset překopat i celá slavná „demokracie“.
Podle mě je to skutečně blbost z podstaty a takto debilní vedení funguje pouze u států, které jsou něčí slouha a nevládnou si samy, které jsou ekonomicky propojené právě na globalismus USA. Jakmile se od tohoto státy odpojí, tak si nemůžou dovolit takovou idiocii, že se každé 4 roky bude měnit systém a koncepce hospodářství.
Myslím si, že potom by bylo nutné vymyslet nějaký hospodářský plán podle rozumu, zkrátka že to někdo vymyslí hlavou, jak se to naposledy dělalo za SSSR, ne že tu necháme nějakou imaginární všeřešící ruku trhu a necháme si rozkrást národní majetek. Pak si myslím, že by ministři pro jednotlivé obory by měli být voleni odbornou radou, že by měli být doslova odborníci a měli by být voleni odborníky. Ne, že si každá vláda nastrčí na 4 roky na ministerstvo nějakého nekompetentního blba.
Co zatím pozoruju, tak se volby uskutečňují kvůli střídání ideologických koncepcí – za mého života to byla především ideologie „kapitalistická“ a „socialistická“. To už je ovšem minulost. Dnes je ideologie „globalistická“ versus „národní“. Nejsem ekonom, ale tipuju, že jde buď jedno, nebo druhé. Jakmile se staneme nezávislými a odřízneme se od parazitického západu, můžeme vyhodit předstírání demokracie do záchoda a přestat hrát tuto přiblblou hru. Naopak, vymyslet něco funkčního. Takže si myslím, že vlády se můžou střídat, ale ministři, odborníci ve svém odvětví, pokud jsou osvědčení, můžou být na pozici klidně 15 let. Bez výměn.
Myslím si, že lidi by si měli volit spíš zprostředkovatele mezi vládou odborníků a jimi. Někoho, kdo bude s lidmi aktivně komunikovat, vysvětlovat jim postoje vlády a vládě odborníků naopak zprostředkovávat postoje lidí a jejich problémy.
Prostě něco mezi totalitou a demokracií. Nějak mi ta klasická demokracie nedává vůbec nijak smysl. Pak je to ve výsledku tak, jak bylo řečeno v seriálu Jistě, pane ministře. Ministři se střídají a prakticky vládne nikým nevolená kasta vyšších úředníků.
Takže by to prakticky mohlo být jenom zlepšení.
Pokud budeme nezávislí, tak tuto prolhanou demokracii můžeme hodit do koše, protože potřebujeme něco, co bude fungovat. A lidi by si volili svoje zástupce, zprostředkovatele a komunikátory, asi by se v tom mohly odrážet i nějaké ideové proudy, ale myslím si, že jakmile se začnou věci dělat podle zdravého rozumu, ubude i ideových proudů.
Nevím, nějak když se člověk nad tím zamyslí, jak to funguje doposud, tak je to skutečně bizarní podvod a z podstaty je to nefunkční.

No, tak k mému snu pomáhá a tím pádem NWO překáží Robert Fico. Vyšší síly i GF stojí při Ficovi, věřím, že se podaří ho uzdravit a dát do pořádku, že se ještě vrátí. Taktéž věřím, že je v lidu Slovenska pořád dost duchovních sil a že u nich nepropukne žádná občanská válka. Ač věřím, že u nich musí šíleně lítat emoce a odporná satanistická pakáž se do nich nevybíravě, surově a násilně pouští a snaží se je vytočit do nepříčetnosti, že to ustojí. Že vydrží. Z mého pohledu je náš národní vývoj plně závislý na tom, co se bude dít na Slovensku.
Když bude na Slovensku silná národní politika, máme šanci se i my tady zbavit těch hnusných satanistických chazarských, sorošovských, či jakých chrobáků, co nás tady uzurpují. Jedině tak kopneme fialový rakušácký sudeťácký nus do prdele, že se zastaví až za hranicemi.

Včera večer před spaním jsem se rozhodla zase obnovit praxi odposlouchávání NWO zrůdiček, GF mi říkala, že můžu.
Tak jsem to zkusila, něco jsem odposlechla – nicméně nemůžu to příliš doporučovat, neboť to skutečně není příliš bezpečné, NWO má vyvinutou psychotroniku, nadále okultní jednotky a také jsou v tom namotané zlé síly jako takové, takže mají svoje bezpečnostní pojistky. Není to pro strašpytly a ještě je k tomu doopravdy třeba být jištěná Galaktickou federací, tzn. někým, kdo ovládá technologie a znalosti na totožné úrovni, nebo lepší.
Protože jen jak jsem začala něco slyšet, tak mi začalo lupat, strašit v pokoji a taky mi začalo něco trhat tělem. Já už jsem zvyklá, toto se mi stalo fakt už tisíckrát. Prošla jsem extrémními horory. Jen to píšu, aby to někdo nezkoušel „jen tak“, prostě je to nebezpečné. I když myslím si, že jen tak to asi ani není možné, člověk musí mít v sobě přístupové cesty, že ví, „kam“ jít odposlouchávat. Ač vyjádření prostoru, jako místa, tu vůbec není přesné.

No, tak co jsem tedy zjistila. Volně řečeno, nejsou to doslovné věty.
Jsou dost zoufalí z toho, že se jim nepodařilo Fica zabít. Vyjadřovali se v tom smyslu, že to byla jejich poslední možnost. Nyní se na něj už nemají šanci dostat, je velice chráněný, vyšší síly se na Fica vyloženě zaměřují, takže nyní má nad sebou „superochranku“. A oni se na něj už nedostanou. Mají z něj strach, protože v příštím roce 2025 bude Fico zřejmě hrát silnou roli při jejich likvidaci – tedy satanistické chamradě. Padaly tam věty typu - „no a jaktože to mají předurčený???“ Zřejmě jak pracují s těmi časoprostorovými technologiemi a mají náhled do budoucnosti, tak vidí, že Fico sehraje poměrně silnou roli v jejich likvidaci. Proto se ho bojí a chtějí ho odstranit.
Ale tuto šanci promarnili a sami to hodnotí tak, že to byla jejich poslední příležitost.
Když vymýšleli, co dál, dospěli k závěru, že vzhledem k tomu, že ztratili důvěru a lidi jim už nevěří a už ty jejich hry vidí, je jejich další jediná možná taktika začít něco dělat pro lidi, něco dobrého a sympatického, aby znovu získali jejich důvěru. Což tam někdo komentoval – „takže dělat to, proti čemu jdeme“. Takže se dá očekávat asi nějaké stažení těchto sviní a jejich přelakování se na lidumily, aby znovu získali důvěru.

Jsem v tomto optimistka, že nakonec padnou, že už příští rok se začnou věci hýbat. Že v USA vyhraje Trump, že Fico se uzdraví a vrátí do vlády, že to Slovensko ustojí a žádná občanská válka tam nepropukne.

Ještě k tomu mému odposlechu – je to mentální, astrální, duševní, telepatický odposlech, není to závislé na reálném čase – v podstatě sháním informace, které chci. Tzn. já chci zjistit, co plácají a GF a vyšší kosmický zákon mi to seřídí tak, abych ty informace získala. Třeba se o tom bavili předevčírem, nebo třeba se o tom budou bavit až zítra, ale mně se to do hlavy naskládalo včera večer, tehdy jsem ty informace vytáhla.
Taky nemůžu stoprocentně vědět, jestli je to pravda, ale řekla bych, že to je reálný odposlech, je to vlastně astrální - mentální čmuchačství a mocenská špionáž a je to skutečně „o hubu“, spíš o duševní zdraví a kdybych neměla za sebou tu válku proti NWO a nervala se s mind controll a žiďáky už dlouho, nikdy bych se o nic takového nepokoušela.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter