Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5. > PřilítliMimozemšťani> 





S tím, že nerozumím lidské rase, to myslím docela vážně. Podle informací, co mám, co jsem tak nějak navnímala a viděla, tak jsem tu žila „doma“ naposledy za Atlantidy, ale to byl skutečně jiný svět a vlivem degenerace následujících tisíciletí až sem tu žije jakoby jiná rasa, jiná mentalita. Do které jsem se taky rodila, ale už v rámci mimozemského projektu nad touto planetou, kdy jsem v další inkarnaci po smrti v Atlantidě přešla do inkarnace mimozemské rasy a vlivem okolností se stala součástí Galaktické federace, která se přímo věnuje této planetě. A když je někdo v takové pozici a cokoliv zařizuje na této planetě, tak je čas od času vtažen karmou, kosmologickou nutností atp. do inkarnace v této rase. Přičemž ty inkarnace jsou často divné a nenormální, prapodivné osudy, většinou to souvisí s okultismem a mocí – logicky. Taková inkarnace může vzejít do náboženských dějin a hned v následujícím životě skončit jak rituální oběť bez hlasu. Většinou jsou to extrémy. Nic klidného, protože celou dobu jde o mocenský boj o tuto planetu.
Takže to nejsou inkarnace jako v tom klasickém vývojovém plánu člověka, s normálními lidmi se člověk ani moc nepotkává. Tudíž je ani nemá šanci příliš poznat, nebo jim porozumět. A hlavně k tomu nejsou ani nějak moc důvody. Takže si to až tak nevyčítám, že naprosto postrádám chápání pro tuto populaci a jsem non-stop vyděšená z jejich rozhodnutí a vidění věcí. Jde o planetu, v první řadě, lidstvo je až na druhém místě. Spíš až nyní se o lidi doopravdy někdo zajímá, co s nimi, protože planeta vypadá konečně že je v pořádku a už je neohrozitelná, vše je pod kontrolou, zvnějšku už ji nic nehrozí. Teď teprve se řeší lidi, lidské struktury moci, protože je na to konečně „čas“. Já jsem zažila válku proti mimozemským nepřátelským vlivům a dimenzionálním entitám, které to tu ničily, vesmírný vir, velké kosmologické věci. Od 2022 se dá říct, že už jsou tu „jen“ žiďáci a náckové s 5G a HAARP. To trvalo dlouho, no, dva roky, nekonečná doba, kdy to tu bylo zaseklé v tomto stavu. Teď se snad už začíná dělat pořádek i v těchto strukturách.

Lidi jako takoví ale na to stále nemají vliv. Nějak je to nedojímá, co se děje, všechno toto se evidentně děje pouze mezi mocnářskými vrstvami a lidi to nezajímá, nezajímají je ani mimozemské civilizace. Prostě je nezajímají ty struktury moci, jak jsou tu dané doopravdy. Věří na to, co se nám vykládá. Pořád tak nějak čekají, co jim kdo dá, vlastní iniciativu nevyvíjejí, že by je to nějak nadchlo, či pobouřilo, či tak něco, … prostě tato věc zamrzla a dál se nehýbe. Ani kyborgizace a tento zločin je nezajímá, nic je nevyvede z míry, na všechno zlo a perverzi děsivě přivyknou bez jakéhokoliv odporu. To nechápu, vůbec, toto je pro mě šok. Ta divná apatie a přizpůsobivost nejhoršímu zlu, fašismu, kyborgizaci, ozařování elektrosmogem, psychotronickým útokům … to je pro mě horor a děsivé sci-fi, mám pocit, že toto jsem doopravdy ještě nikdy nezažila. Takovou apatii a odevzdanost.

Protože pocházím dle svých vidění z rasy, která je daleko bojověji položená, divočejší a zároveň daleko spirituálnější a neexistuje tam tak děsivý rozstřel kvality a druhu osobností. Prostě jsou jednotnější a proti zlu tohoto druhu se dokázali spojit. A dokonce vytvořili nějaký bojový magický kult proti tomuto vesmírnému nacismu, kterým jsem asi prošla. Jako že mám „vojenský výcvik“ té rasy, který tu aplikuju. Což není jako tady klasická vojna, to je okultní, magický druh boje, kde se počítá s kosmologií druhu a ta taktika obětovat život a vše vložit do boje, jak jsem to žila 1,5 roku v kuse, to je myslím si od té rasy. Protože jedině tímto hromadným odhodláním klidně ztratit život a tím znásobit svoji odvahu a síly tehdy dokázali ty nepřátele porazit. Taky se tímto fatálním rozhodnutím pochopitelně znásobuje kosmologické právo na ochranu. Je to galaktický způsob boje, kde jsou právě i magické jednotky, kde se počítá s kosmologií. Nejsem nějaký typ „army“, nějak akční, to ne, ale tam jde o duševní agresivitu a nepřizpůsobivost a odbojnost – doslova magické boje, čarodějné. Zkrátka mít nepodvolenou mysl, která volně zachází se silami.
Kdo po té válce přežije a může říct, už je to dobrý, tak je šťastný a bere to jako nadstandard.
Protože se v tom běžně počítá s úmrtím, zkrátka je lepší zkoncentrovat všechny dosavadní síly do boje, který případně skončí smrtí a tedy bojovat a zemřít, než jakkoliv pochybovat a ochomejtat a propadnout do otroctví těmto příšerám.
Pak je lepší smrt pro všechny. Toto chápání umožnilo mohutné zaktivování bojeschopnosti té mé rasy a tato válečná morálka se tam stala „normou“ při boji proti vesmírnému nacismu.

Takže jestli jsem skutečně z této rasy, tak tady dostávám čočku non-stop. Nejvíc mě asi žerou duchovní lidi, co si myslí, že tu tím, že předstírají, že se nadnáší, nějak spasují a zachraňují planetu a o takových, jako jsem já, která jsem jela v brutálních bojích o tuto planetu v mimozemské válce s nasazením života, si myslí, že jsou to málo duchovně vyspělí lidé a jim by se to nestalo, protože se tak báječně rádoby nadnáší.
To mě sere. Že nikdo nechápe realitu a většina tzv. duchovních lidí trpí brutální duchovní pýchou, kdy fakt, že nikdy nikomu z mocnářů skrze to, že jsou slabí a pro ně bezzubí nevadili, tudíž nezažili žádné útoky a vůbec nic „dobrodružného“, že to považují za známku svoji duchovní vyspělosti.
Takoví ani nechápou, že hrozí kyborgizace, že 5G škodí atd. Neví vůbec, co tu hrozí.
Z toho jsem v šoku absolutně, že nikdo nechápe, co tu hrozí, že se tato rasa vůbec nebrání.
Je to taky tím, že se jim tu neustále zachraňuje prdel a oni tedy vše jen trošinku náznakově ochutnají.
Ale to musí dělat ti zavrženíhodní blázni, kteří když nedají misi a válku, končí špatně.

Prostě jsem asi z diametrálně odlišné rasy a tuto lidskou rasu nechápu a ani nevím, jak ji mám nahlížet. Z mého pohledu jsou zkažení. Protože myslím si, že je tu více faktorů, které dokazují, že to není tím, že mají nějak výrazně omezenou inteligenci a že by rizika byla mimo jejich spektrum možností vyhodnocovat.
Zachraňování této divné rasy mám plné zuby, to nejhorší už jsme zvládli. Mám pocit, že na ně dřeme zbytečně, že to už je vyloženě nepřátelství a drzost, co předvádí, že se to už nedá omlouvat nějakou nevyvinutostí, nedostatkem zkušeností atd.
Jim nevadí mind controll. Jakto? Nechápu.
A myslím si, že je v pořádku to nechápat. Že už se lidská rasa nedá nijak omlouvat. Naštěstí mi už nejde o život, protože mimozemskou válku jsme zvládli a žiďáky a nácky už tu dofackuje GF se svými nadřízenými silami z vesmíru a kosmu.

Podle kosmologie a kosmického zákona bude lidská rasa zredukována, nakonec třeba jen ze 2/3, místo původních 4/5.
A jaké jsou její další osudy nevím, asi to ani není moje starost. Mně osobně jde o to, aby tato planeta zůstala v přírodním stavu a nemohl se tu rozbujet kyborg vesmírný nacismus a aby tu byl dodržen život podle Stvořitele, tzn. přírodně v inkarnačních plánech a s přirozeným způsobem reprodukce.
Co dál s touto rasou, to musí posoudit vyšší mocnosti, protože já ji vážně nechápu. V čem za to můžou, v čem za to nemůžou …. kdyby byla moje rasa plná takových ychtylů, tak je dávno po nás :-D


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter