Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Navíc lidi by měli nárok na vládu na této planetě pouze tehdy, kdyby vybojovali válku proti NWO společně s Galaktickou federací. Ale to se nestalo, jak to chápu, tak se na bojích aktivně podíleli jenom lidi z mise. Jako jsem třeba já. Přičemž předpokládám, že nejsem sama na světě s tímto osudem, ale potvrzené to nemám.
Pak kdyby existovaly vedle aktivních mágů ještě nějaké reálné vojenské jednotky, které se třeba musely potýkat s Reptiliány a Drakoniány, tak by se dali počítat i ti. Jenže o tomto mám pochybnosti, že to celé spadá do sci-fi a pohádek z pera CIA v rámci Q blbin.
Ostatně nakonec můžou být i Reptiliáni mýtus a ve skutečnosti to byly vojenské psychotronické programy.
Kdo ví? Nikdo nic neví.
Určitě je to však tak, že lidstvo bude nadále ovládáno a řízeno a žádnou svobodu a vlastní vládu nedostane. Z logiky věci. Protože se na svém osvobození nijak nepodílelo.
GF osvobozovala planetu, kvůli lidstvu a jeho kvalitě by do toho doopravdy nešli. Když se nějaká civilizace ubrání náporu vesmírných nacistů, aktivně a vědomě a kolektivně projdou boji proti nim a zvítězí, tak jim samozřejmě náleží moc a vláda sama nad sebou a nad svým obhájeným územím.
Moc a vláda je vždy vybojovaná a nepředává se zadarmo na stříbrném podnosu.
Takže lidstvu jako druhu bude dále zástupně vládnuto.
Protože samo se podobá mentalitou stádu dobytka a ničeho takového, jako vládnutí si není schopno.

Ta zástupná vrstva vládců budou ti, co se nyní dostávají k moci – tedy pronárodní lídři, ve válce Židů a židů, jak to popisuje VK, jsou to „židi“ s malým ž. Tzn. východní židi, ne západní chazarští Židi.
Celkově nemám ráda židy, lezou mi na nervy všichni.
Nicméně, vzhledem k realitě této planety jsou po sundání satanistické globalistické šlechty chazarů, sionistů a této verbeže nejhoršího kalibru jediní, kdo ovládají principy vládnutí.
Víme, jak to vypadá, když se vládnutí předá diletantským idiotům, kteří o tom vědí úplný hovno – víme to na osudu naší republiky, jak nás rozjebal Venoušek.
Takže se vláda musí předat někomu, kdo umí vládnout.
Což jsou struktury východních židů – nebo na planetární úrovni pronárodních vůdců. Zkrátka BRICS jede a je budoucnost a chazarské a sionistické zrůdičky z USA a Izraele ať táhnou do pekel.
Globalizace padá a zemře.

To je výsledek dimenzionální války přenesený do hmotné reality, prostě ty koncepty, co jsem měla v hlavě, se přenáší do reality.
Jestli to lidi chtěli nějak lépe, měli být víc přičinliví, nedat se napíchat, nebýt ukrofašistický dobytek, nakontaktovat se s GF a aktivně se podílet na pádu satanistických mocenských struktur. Protože nic z toho neudělali, budou nadále ovládáni zástupnou vládou, která bude spolupracovat s GF doufám.
Prostě nemá smysl dávat uměle vládu nějakým slabotinkám, když tu zůstane dravec, který si tu moc záhy vezme zpátky.

Proti minulosti je to ale zlepšení – místo ryze zrůdných západních satanistických chazarských a sioistických žiďáků, kteří spolupracovali s Drakoniány získá vládu východní klika židů, všelijakých světových národních vůdců, kteří se podíleli na boji proti těm prvním a udělali si tedy lepší vztahy s Galaktickou federací.

Takže tato vládnoucí vrstva nyní zřejmě bude celosvětově sílit, západ bude padat a slábnout, libtardi budou kvičet jak prasata a doufám, že do toho přijde nějaké to hromadné vymírání na nemoci z vakcín, nebo ten sluneční záblesk, který by je vysvítil z povrchu tohoto světa.
Protože je fakt, že pokud tu má být nějaký klid a rozvoj, tak tato uřvaná odporná duševně nekvalitní bezvěrecká pakáž bez jakýchkoliv smysluplných hodnot musí pryč.
Dokud tu budou, budou kvičet, otevírat si držky, provokovat a non-stop budou hrozit občanské války, nebo tvrdá totalita, když budou národní vůdci nuceni těmto zavřít držky ve prospěch všeobecného blaha.
Už žádné disidenty, prosím, už žádné vlasáčky a metaláčky a bigbíťáčky a perverzní básníky, prosím prosím, nechť to vysvítí záblesk.

Prostě nejdřív se musí zredukovat rasa a zároveň převést moc na pronárodní vůdce. To všechno asi poběží souběžně.
Jednak Rusko zůstane národní a bude působit čistě i pasivně svou existencí na náš region. Tady, i kdyby si tu libtardi vyskakovali ještě víc, než teď, je maximální území, kam se může západní liberální perverze roztáhnout, dál na východ už dostanou po držce.
V západní Evropě se vzbudí buď zbytky bělošského rozumu, nebo rozzuření muslimové.
Rozhodně i bez nemocí a záblesku skončí libtardi časem rozsekaní na kaši.

Záblesk může přijít kdykoliv, doslova kdykoliv. Viděla jsem nedávno zajímavé video, kde je zaznamenaný objekt, který vletěl do Slunce a vzápětí se vytvořil obrovský sluneční výboj. Takže tipuju, že pro GF je velice jednoduché vytvořit jakýkoliv sluneční výboj potřebují.
Pápá 5G, pápá bezvěrci!
Však ono to přijde.

Jakmile bude lidstvo zredukováno a struktura moci se tu definitivně zbaví satanismu a bude ctít národy a kultické vlivy, tak věřím, že po nějaké době se bude lidstvo skutečně schopné emancipovat a rozhodovat za sebe.
Ale stejně si myslím, že tu de facto dojde k obnově poměrů jako v Atlantidě, kdy bude náš druh pouze jeden z druhů, kteří obývají tuto planetu. Že tu prostě bude volný pohyb Galaktické federace a my jakožto druh s nimi prostě splyneme, nebo budeme úzce spolupracovat, nebo zkrátka s nimi budeme v nějaké vědomé interakci.
To je asi nejpravděpodobnější.
Případně by se mohlo lidstvo rozhodnout se vědomě rekvalifikovat na strážce této planety a kolektivně se tak chovat.
Co já vím :-D

Určitě zas říkám něco jiného, než všechny zdroje kolem. Hlavně „všechny zdroje kolem“, to je fakticky šílené. Křešová, Cosmic Agency, Válková a Ebe Olie a exoplolitika.cz, matrix2001 a já. To je vše prosím pěkně.
A pak jsou tedy Q šílenosti. Všichni cukrosypové právě slibují, že lidem přijde vláda do rukou, ale to je nesmysl z podstaty. Vláda přichází do rukou vítězům válek a lidstvo se kolektivně nepodílelo. Že jako „zvyšovali vibraci“, to je myslím si hlavně sugestivní nesmysl, který si cpali do hlav lidi, co jinak nic nedělali, nebo nemohli dělat. Myslím si ale, že nějaký vliv to „udržování vibrace“ určitě mělo, protože když se někdo alespoň snaží o to, se nezbláznit, být lepší člověk, někomu pomoci, být vlídný a dělat svět o kousek lepší, to samozřejmě vliv má a kdyby masa těchto lidí, co toto dělá, dělala opak, tak by to určitě mělo negativní vliv.
Takže do určité míry mělo i toto vliv. Ale nebyl to boj o moc. O moc, o vládu, se dějí války a boje a výhru bere vítěz.
A kdo měl vyšší frekvenci? Spousta lidí má dojem, že už jenom vést boj proti nacistům je zlo a že se má satanistům permanentně odpouštět. Takoví jsou pro mě hrozně naivní a mám na ně vztek, protože tuším, jak arogantně nadutě vůči mě musí logicky uvažovat. Tak proč tedy posílají mezi ty světelné kačenky takové děsy, jako jsem já, abych jim chránila planetu v magických válkách? Vždyť mělo stačit vysokofrekvenční světelné kačenkovství ne?
Tak jako v běžných válkách přece stačí přijít s chlebem a solí a hned je vše dobrý ne?
To zastaví tanky, letecké nálety, bombardování, vše :-D




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter