Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5. > PřilítliMimozemšťani> 







V diskuzi pod článkem na aluska.org o Eurovizi jsou poznámky jednoho člověka, jestli se to netýká přípravy na kontakt s mimozemšťany:

„Není to příprava na kontakt s mimozemšťany?“
„Kdybych byl mimozemšťan, demonstroval a prokazoval bych mou nadvládu a moc stejně.“

Myslím si, že to zdaleka není nějaká pomýlená představa jednotlivce, že takto nahlíží mimozemšťany asi většina lidí – že je vidí jako tyto úchyly.
GF ale toto nepodporuje, vyznávají zdravé přístupy k naší lidské rase. Kupř. v současnosti jsou zastánci plošného patriarchátu a jeho uchování, ve prospěch uzdravení lidské rasy.
Většina lidí má ale v povědomí spíš Galaktickou federaci Světů Eleny Danaan, kde byl jeden z hlavních hrdinů jejích povídaček homosexuální mimozemšťan Val Nek.
Ale skutečná Galaktická federace tyto LGBT vychýlenosti a jejich rozvoj v této rase nepodporuje, naopak chce, aby se lidi vrátili do patriarchátu, který stabilizuje muže i ženy ve svých rolích a je uchována plodnost, protože to je taková stabilizační rovina pro další rozvoj. Obecně platí, že násilný patriarchát je rozpuštěn až vyšší hodnotou civilizace, rozmachem společnosti a lásky. Nejde to žádným hnutím, nebo legislativním nařízením, to co žijeme my tady je v podstatě velkolepě rozjetý plán na likvidaci společnosti.

Tato gender vyšinutá LGBT agenda je rozjetý projekt Drakoniánů, kdy chtějí definitivně rozmělnit lásku, spiritualitu, schopnost přirozené reprodukce atd.
V tom, v čem jsem zažívala dlouhé roky, bylo ze strany NWO vynakládáno spousta snah na „gender“. Jednak jsem byla neustále atakována a musela jsem se zuřivě bránit, čímž jsem pochopitelně ztrácela ženskou roli. Protože bojovník si nikdy nemůže dovolit být křehká žena. Kdybych neměla GF, tak mi nikdo neposkytl „mužské rámě“, ochranu, pocit, že je za mnou někdo silnější, že můžu vypnout, polevit. Takové útočiště mi poskytovali jen mimozemšťané, ten pocit, že jsou silnější a já se můžu schovat a dovolit si tedy nějakou ženskost a křehkost.
Kdybych neměla GF, tak bych se pod takovými tlaky změnila na neurvalou, psychicky vydemolovanou a osobnostně rozvrácenou bojovnici bez špetky ženskosti, ztratila bych ženskost, ukotvení a kontakt s planetou.
Navíc mi do toho neustále opakovali, asi 3 roky v kuse „jsi žena“ a „my jsme muži“. Doopravdy to nedávalo žádný smysl, jen to monotónně s extrémně debilní intonací v hlase opakovali. Když jsem se chtěla dopátrat něčeho, proč to furt melou, většinou jsem se nic pořádného nedozvěděla. Ale opakovaně mi pouštěli do hlavy, že jsem žena a ženy nemají mít žádná práva a podobné magorie a že oni jsou „muži“. Přičemž, jsem přesvědčená, že tím chtěli vyvolat nedůvěru k ženskosti, jako slabosti, která mě ohrožuje přímo na životě a že tedy musím bojovat proti mužům, které jsem měla nenávidět, protože mě ohrožovali. Tím bych se právě opakovaným terorem stala neženskou mlátičkou a ztratila normální pohlavní a duševní identitu.
Navíc ta vyvolávaná nenávist k mužům doopravdy nebyla legrace, bylo to extrémně nebezpečné, protože kdybych jako čarující osoba spojená se silami planety začala skutečně nenávidět muže, programovalo by to hrozné zlo.
Od misandrie mě uchránila opět GF a chování některých spojenců, kteří mi umožnili pozitivním mužským vzorem a jejich trvalou ochranou mé osoby a laskavostí, abych neztratila víru v muže jako takové a tudíž svůj boj nezaměřila proti nim.
Bez této podpory a ochrany bych neměla šanci to zvládnout, jel mi teror do hlavy a v běžném světě se nevyskytují zázrační muži, kteří by mi rozuměli a chtěli mě chránit.

NWO se prostě na tyto gender věci vyloženě zaměřovali, chtěli svoje oběti po této ose úplně rozložit. Jestli byly takové útoky zaměřené na muže, tak mohly vypadat jinak, mně se v hlavě dělo toto, neustálá vyšinutá křivda vůči ženám a přiblblé vyvyšování muže, jako vládce z podstaty.

Přičemž, jsem slyšela úplně vykotlané přednášky o ženách od Drakoniánů, kteří je doopravdy vykreslovali jako čiré zlo, které bylo uměle importováno. Že ze začátku neměly být žádné ženy, že vše má být jinak. Kupř. si pamatuju, jak obratně zacházel s mytologií, že prý když Bůh stvořil člověka, stvořil nejdřív Adama. Jen chlapa! A tak to mělo být! Že kdyby Bůh chtěl stvořit člověka jako muže a ženu, tak proč je tak nestvořil jako pár hned? A už jel … byli výborní manipulátoři a řečníci, Drakoniáni jsou v tomto špičky tohoto oboru. Jeho pointa byla samozřejmě taková, že ženy jako takové jsou jen a jen zlo a že musí být zlikvidovány, protože jsou zrada a to ony prý stojí za všemi těmi utrpeními, které se dějí! A že mají být pouze muži, kteří se mají reprodukovat skrze nějaké ty kyborg úchylárny.
Dělal na tom zneuctění, znevážení a znechucení z žen doopravdy jak jen mohl. Nějak nemůžu zapomenout obraz, jak ležel na zádech a s pánví ve vzduchu imitoval kopulační pohyby a u toho tvrdil: „Jsem žena!“
Cca 2,5 m vysoký rohatý hnus s divnýma paznehtovýma „kozíma“ nohama a toto vyváděl!
To jsou Drakoniáni a jejich agenda.

Prostě chtěli narušit spiritualitu a sexualitu, protože to jednak úzce souvisí a kde je pole lásky – úcty a tolerance a vzájemného nadšení – mezi mužem a ženou, tak tam jsou oni oslabení a tyto štíty potřebují rozbít.
Navíc pochopitelně naše „matka planeta“ je jing, zkrátka má ženskou energii a hodně těch přírodních a okultních pojistek a zámků hlídají ženské inteligence, vědmy, šamanky, čarodějky, to NWO nenávidí k smrti, protože vrcholnou agendu této úchylárny řídili Drakoniáni.

To souvisí i s jejich rozjetým gender plánem na zničení civilizace.
Dokud se tu neroztáhla církev jimi řízená, tak si myslím byla sexualita u dávných národů Evropy, slovanů, germánů, seveřanů atd. prostě „normální“. Tzn. ženy a muži žili v přirozených poměrech, podle možností a tak, jak jim vztahy utvořila nutnost. Čím severnější národy, tím většinou vyšší postavení žen ve společnosti. Nevím, nemůžu nic tvrdit, ale myslím si, že neměli čas a ani důvod pronásledovat buzíky. Že když už to bylo, tak se to asi nijak výrazně nepronásledovalo. Taktéž tyto národy měly svoje bohy a bohyně, měli duchovní muže i ženy.
Pak ale přišla drakoniánská úchylácká církev s christianizací a brutální genocidou těchto původních národů. Nasadili krutý misogynský patriarchát, začali brutálně pronásledovat buzíky a všechny odlišnosti, čarodějnice, ženské vědmy. Nasadili násilně velice zlé, rigidní a vyloženě dementní způsoby jednání a sadistické zacházení.
Které staletí důkladně udržovali.
A teď, na konci věků tyto pohmožděniny začali uřvaným a oplzlým způsobem uvolňovat naprosto nevhodným a opět násilným prosazováním všech těchto „ran“, ovšem opět tak, aby to definitivně rozbilo společnost.
Takže násilná feminizace nevyřeší misogynii ve společnosti, ale ještě víc to oslabí zbytky ženskosti a vyvolá to další vlnové rozpady společnosti a navýší to nenávist mužů a žen mezi sebou, kdy ženy atakují muže za nějakou údajnou odpovědnost za minulost, kterou oni odmítají, docela právem. Tak se roztáčí spirála nenávisti. Buzíci to stejné, prosazují se nesmyslně, nedosáhnou ničeho jiného, než nenávisti. Co se týká „pronásledování čarodějnic“, tak tady se uvolňují poměry hlavně pro skutečné zlé čarodějnice, satanistické. Hodné vědmy jsou atakovány stále a pro ně se ze zvláštními právy nějak nepočítá. Ty mají mít stále místečko v blázinci, aby neotravovaly panstvo.

Takže nejvíc hrc sem, teď zas hrc tam. A ve výsledku je všechno na sračky.

Takže abychom se mohli nějak obrodit, je potřeba se kousek s vše-emancipací vrátit a nastolit to, co naposled tak nějak fungovalo, což je taková pololiberální forma patriarchátu, kde ženy jsou více ukotveny k rodině a péčí o ni a jsou zapřažené v zaměstnání jen zčásti. A je jim přiznáno právo na křehkost, naivitu a ochranu. A muži mají zase více péče o ně, rodinné zázemí je méně sterilní a oploštělé, zkrátka vše funguje více, jak má.
Jakmile se podaří společnost zastabilizovat v něčem takovém, tak je možná postupná liberalizace na základě vnitřního duchovního vývoje společnosti. Tzn. kde je hodně lásky a úcty, tak tam asi mizí přísná hierarchie a nastává všeobecný rozkvět.
Toto vyznává GF a toto chce.

To, co předvádí Eurovize, je prostě vykotlaný satanismus plný genderově a osobnostně vykořeněných trosek, které jsou ideálním produktem Drakoniánů, jak to chtěli.
To jsou perverzní divnolidi, kteří mají k sexualitě přirozený odpor, nebudou se schopní množit, neváží si mužů, ani žen. Další generace těchto filcek by možná vylezla ze stroje, kdo ví. Kdyby to někdo chtěl.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter