Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5. > PřilítliMimozemšťani> 










Aby se docílilo celkového vysvobození z těchto příšerností, museli by být lidi daleko chytřejší, než co jsou v realitě. Věc není jednoduchá vůbec. Myslím si, že určité zbytkové útoky psychotronickými zbraněmi, nebo pulsními zbraněmi skrze nějaká zařízení po celém světě, se ještě můžou stávat a ještě toho můžeme být svědky, ale že to už bude ubývat.
Přijde mi, že Galaktická federace už bezpečně ovládla celé dimenzionální pole, veškerou mocenskou mimozemskou nadstavbu a že tedy „mind controll“ začíná být minulostí. Že těch několik zločinců, kteří ještě zbývají, už jsou schopni bezpečně podchytit tak, aby nemohli už jakkoliv reálně ohrožovat lidi.
Což je velice dobře, to je to nejhorší, proč tu vůbec operuje GF, vedle hrozby jaderných zbraní. Cílem je odvrátit útok zlých ras a zachránit planetu, aby se dimenzionálně nepropadla do zlých pekelných světů, což už se povedlo, dále odvrátit kyborgizaci rasy a potřít projekty mind controll, což si myslím už je v silách GF podle dosavadního vývoje. Takže mise se zdařila.
Co se nezdařilo a je to skutečně nemožné, je kontakt této rasy s mimozemskými civilizacemi a spirituální obrození lidské rasy, protože jak je nyní vidět naplno, lidi jsou hloupí a nespolupracují.

To, že tato planeta byla přepadena nějakými plazoidními mimozemskými potvorami, že existují nějací Drakoniáni, alias Rohatí, nebo Reptiliáni, nebo šediváci, všechny ty složité pekelné hry na rozklad civilizace, které popisuju, to je pro většinu lidí velké fantasy, nesmysly.
Pro většinu lidí je velké fantasy a nesmysly i obyčejná duchověda, spiritualita, ezoterika, magická realita a mystické mimosmyslové dovednosti.
Nevím, zřejmě je to vážně tím, že prostě tady je nízkofrekvenční lidská degenerovaná rasa a všechny tyto galaktické reality a vyšší metafyzika je pouze pro vysokofrekvenční rasy z galaxie a já jsem inkarnace z nich a proto to chápu a mám zkušenosti a přístupy, ale tato rasa je o několik levelů níže a tak je to tu velká neznámá.
Pokud se tu skutečně naplňuje princip Armageddonu, tak na nízkofrekvenční bezvěrce sere pes a skončí brzy mrtví a uvolní tento svět lepším, pokud se nenaplňuje princip Armageddonu, tak vše může být jinak.

Umím si představit, že se tu nechá lidstvo a nebude se vyvražďovat, ani kontaktovat, kdyby se docílilo odstranění všech jaderných zbraní, 5G a pulsních zbraní, veškeré psychotroniky a elektroniky, které nevyvinulo lidstvo samo.
Pak by se tu mohla tato rasa nechat volně, bez nějakého většího řešení, prostě ať si dělají, co chtějí. Když by tu byl dohled, že se sem nesmí do toho motat žádné mimozemské korupční a pekelné kyborg příšery, tak by se mohla tato rasa začít vyvíjet podle svého vlastního klíče.
Ale nevím, jak by tohoto mohlo být docíleno. Už by mi to ani nevadilo, protože jak jsem pochopila, veškerou dimenzionální a mimozemskou válku jsem přežila jen díky iluzím o této rase. Kdybych znala realitu už tehdy, nenašla bych žádnou naději, ani motivaci, proč bojovat a byla bych už dávno po smrti. Byla bych šťastnější, než jsem teď.

Člověk má v danou dobu to, co má mít, já jsem tehdy měla spoustu iluzí, ale měla jsem je mít. O iluze o lidské rase jsem přišla až v této době, ale nyní už je bezpečno.
Mind controll projekty jsou zničené, poslední zločinci podchycení, jaderné války se nebojím, protože GF nerozumné mocnáře a všechna ta zařízení hlídá a jediné, co tu tedy zůstává strašit, je 5G a vakcinací zombifikovaný dav s mozkovou mlhou. Což ale zase věřím, sejme nějaký velký sluneční výboj.

Tím by bylo vyřešeno.
Možná se třeba skutečně nebude dít nic, kdoví. Jako jediný problém v současnosti už vnímám skutečně jenom to, že je tato rasa navezená do technologického vývoje, který není její, na který by sama nenarazila. Ale skutečně věřím, že tuto digitální demenci sejme Slunce.
A pak, až se toto stane, nedivila bych se, kdyby GF konečně spokojeně od té verbeže tady utekla, protože tím by tu zmizely poslední důvody, proč tady bezprostředně zasahovat.
Max by museli hlídat už jen ty jaderné zbraně.

Z nějaké protiNWO revoluce zbyly trosky, jak jsem pozorovala vývoj té konspirační scény, tak dříve toho bylo hrozně málo, bylo málo informací a jen se o ně zajímat, nebo vyvolávat diskuze znamenalo vystavit se riziku pronásledování, psychotronických útoků, nebo smrti. Kolem r. 2020 se z toho stalo skoro populární téma a došlo k obrovskému rozstřelení informací a taky jejich prudké devalvaci. Alternativa se prudce rozbujela o nasazené podvodníky a rozvraceče.
Poté vlády NWO nasadily prudkou kampaň proti tomuto odboji, v čemž úspěšně pokračují, no a většinová populace, protože je složená z primitivů a bezvěrců a jsou zombifikovaní vakcínou a mají mozečky non-stop sjížděné hypnozou z digipičovin, to vládě žere.
Takže skutečně si myslím, že už je bez šancí nějaký větší převrat v myšlení, kupř. slaboučký slovanský duch v naší fašistické zemi mě vyloženě zaskočil. Nepočítala jsem s tak ubohým duchem tohoto národa. Jsou to vážně stupid knedlíčci, co se radují z podezřelého zlata, na které si sáhli jedině tehdy, když v mistrovství chybí nejsilnější protivník. A navíc to celé vypadá jak inscenace.
Zkrátka, o národní duši se nedá opřít, naše země je okupovaná nejen politicky, ale i lidsky, většina populace, co tu žije, už vyloženě sere na odkaz předků a země, po které chodí.

Západní elity navíc velice intenzivně pracují na tom, aby se slovanské státy postsovětského prostoru daly do války s Ruskem, což by ve výsledku znamenalo definitivní rozflákání našich zemí a vybití obyvatelstva na frontě. Západnímu obyvatelstvu a jeho elitám by to nevadilo, určitě by se na to v klidu podívali doma ve zprávách.
Mám obavy, že tato dystopie a zlá noční můra, o které jsem si myslela, že je díky síle ducha národa nenaplnitelná a že je to nesmysl, se může klidně stát raz dva. Protože v českém lidu není žádná duchovní síla a národní hrdost.

Vše záleží na GF, jestli toto dopustí, nebo ne a vůbec jaké jsou jejich další plány.
Jak se ukázalo, tak za nimi nestojí ani Slovani, za které se sem přišli bít a pomoci jim, takže to je potom jaksi těžké.
Když v lidech není žádná dobrá vůle, nemůžou dělat zázraky.
NWO je silné v materiální, poslední vrstvě tohoto světa, zkrátka ve hmotné realitě mají veškeré prostředky. Mají média, mají vládu, jsou nasazeni ve všech správních výkonných funkcích, mají v rukách zkorumpovanou vědu a hlavně, mají k dispozici širé davy primitivních bezvěrců.
GF má několik idealistů s telepatickým kontaktem, kteří vesměs nemají žádné možnosti. Pak snad mají další možnosti, ty high-tech. Vnímám z nich, že mají velký zájem odříznout se od lidstva. Že NWO příšery měly ty svoje struktury složené z tajných spolků a okultních struktur, ale GF chce od sebe lidstvo plně odříznout a tyto polozasvěcené struktury zrušit. Tzn. plně odříznout lidstvo s vládnoucími vrstvami od nich samotných tak, aby vznikl pás, kde nic není, mezi nimi a lidstvem.

Takže těžko říci, co bude, už se pro jistotu i vzdávám představy nového věku. To by šlo zařídit skutečně jen při prudké a rychlé depopulaci toho primitivního bezvěreckého dobytka. Znamenalo by to rychlou metodou zlikvidovat 2/3 lidstva.
GF mi slibuje, že to hodlají udělat tím zábleskem, ale já si říkám, na co pořád čekají probůh. Na pár dalších blbečků, než jim něco dojde?
Přestávám tomu věřit.
Je možné, že jsem netrpělivá. Zase v něčem té vizi nového věku věřím, podle principu Armageddonu, že i kdyby byla většina totálně bezvěrecký primitivní dobytek, což tu tak je, tak vyššímu zákonu budou muset ustoupit. Zatím ale jde vše proti nám, proti lidem věřícím, satanisti mají rej, západní elity chtějí vylikvidovat východní Evropu a žádná záchrana nikde není vidět. A z nás jako z lidí záchrana nepřijde, většina lidí silných generací je zfašizovaná.
Uvidí se, pokud skutečně probíhá Armageddon, asi to chce trpělivost a dobrou víru. Pro tuto verzi hraje hlavně technologická vykotlanost této rasy, kdy je zle navedena zlými mimozemskými rasami do kyborgizace a zničení planety, dále její nekonečná hloupost a zkaženost a v neposlední řadě obludná přemnoženost.
To nahrává tezi, že mimozemské rasy jsou povinny to tu finálně vyřešit obrovskou depopulací a vše skončí novým věkem.
Pokud ne a udělají závěr, že ten přemnožený dobytek stačí zbavit technologií, které jim nepatří do pracek a nechat je jít svou cestou, tak se nic z toho pochopitelně nestane.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter