Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6. > PřilítliMimozemšťani> 







Vlastně se zruší celá jedna vrstva moci, ta, co dělá největší bordel.
Jestli se to dá nějak logicky vysvětlit, tak NWO mělo zločineckou strukturu moci, která sahala z nejvyšších pater kosmu, vesmíru, galaxie a tato linie eminence pekel je řízena Drakoniány. Ti tu měli svoji rafinovanou síť zločinu chyceného do lidské rasy hodně za žiďáky, jakožto projekt Jehovy, což byl galaktický drakonián, něco takového. Židi nejsou jediné zlo, spíš jen jeden z nástrojů. Hlavní energie, se kterou zacházeli Drakoniáni, byl ten vesmírný vir.
Mezi Drakoniány a lidskými strukturami moci byli zasvěcenci, otroci a svědkové Drakoniánů, Reptiliánů a další havěti, často špičky všelijakých tajných okultních spolků, církve atp. Tito byli často i nějak mimozemského, nebo polomimozemského původu a něco věděli, znali realitu, tzn. věděli že svět je ovládaný těmito zlými rasami. Ti byli tak vyděšení Drakoniány, že nemilosrdně formátovali všechny podřízené a vykonávali pokyny Drakoniánů. Pak byli všelijací vykonavatelé pokynů, co znali jen fragment čehosi, ale pravdu neznali, jen byli ovladatelní strachem.
Tím končí zasvěcenci a pod tím jsou už jen ti, co jsou mateialističtí ateisti, taky všelijaké špičky a hlavy všelijakých tajných řádů a bůhvíco, ale pro ty je všechno jen povídačka a protože jsou dostatečně použitelní pro žiďácké účely, tak se jimi řídí společnost. Tzn. reálně nic nevědí, nikdy nikoho mimozemského neviděli, jsou v nějakém tajném řádu, můžou být i zasvěcení, ale prakticky jsou to tupci, bezvěrci, hlupáci, duchovní odpad a jsou v mnoha významných funkcích a udržují zlo ve společnosti.
Drakoniáni měli ten systém propracovaný skvěle, tak, aby doopravdy něco věděl jen málokdo a rozvíjeli velice funkční systém strachu a manipulace.

No a Galaktická federace potřebuje vymazat celou tu společnost „zasvěcenců“, tedy od vrstvy těch, co nikdy nic neviděli a myslí si, že jsou někam zasvěcení a že něco vědí a řídí společnost, tak od nich všechno výše.
Zkrátka vše zkrouhnout na „oficiální výklad“, tzn. „že nic takového není“. Aby se to ve výsledku stala pravda.
(Je to taky jedno z řešení, protože jak jsem pochopila, plán na odhalení veřejnosti selhal, skrze extrémní tupost lidstva to není proveditelné, takže se vše bude řešit tou depopulací a asi i tím, že se prostě vrstvy zla odstraní a lidstvo se nechá běžet podle svého tupounkého výkladu reality.)

Původní zasvěcenecké vrstvy v tom dělají neskutečný bordel a jsou vykonavatelé nejhoršího chaosu a zla.
V podstatě je to vrstva moci, která je v zajetí GF a která nyní již nemá své staré pány a Galaktická federace je nepotřebuje. Možná, že je teď ještě nějakou dobu potřebovala, aby zařídili ve světě tuto neuvěřitelnou inscenaci, co ještě předvedou chazarští rarášci a co je ještě možné překroutit a stejně se nikdo neozve.
Ale prakticky už nemají upotřebení, protože tyto lokaje zla tu nikdo nepotřebuje.

Takže předpokládám, že si je asi odvezou, on stejně nikdo nic nepozná, protože to nebývají žádné známé osobnosti a bude pokoj.
Jakmile zbudou na světě pouze pitomci, co nikdy neviděli žádného mimozemšťana a Galaktická federace a další spřízněné síly z vesmíru a kosmu, tak se vše na světě srovná.
Pokud má někdo funkční vztahy s Galaktickou federací a je prokázaný jako spolehlivý a ověřený, tak mu pochopitelně zůstanou kontakty a zůstane tady na zemi.
Tím se automaticky vymění vrstva těchto zasvěcených struktur, pekelníci vypadnou a pokud je s někým GF doposud i v reálném kontaktu, tak to musí být prověřený a kvalitní člověk. Takže takoví zasvěcenci nikomu škodit nebudou a budou jednat podle pokynů GF. Doufám, že k tomu dojde.

Celé je to o partě té vrstvy, co zná mimozemskou realitu a je na straně NWO. Ti dělají neustálý virvál, lžou, šíří dezinformace, jako skutečné dezinformace atp. Viz. všechno to, co nám běží v médiích – prolhaná amorální nacistická EU a její odporní příznivci v našich zemích, to všechno dělají tyto struktury zla, jak sloužily Drakoniánům. Idioti, co tu zůstali po svých mimozemských šéfících, dřepí někde u mind control, myslí si, že ještě něco můžou a akorát ukazují, co jsou zač, víc a víc.
Zkrátka poražené NWO složené z lidských a polomimozemských struktur.
Kteří řídí amorální bezvěrecké šmejdy skrze nacismus a jejich špatnou povahu. A ti řízeně likvidují naši společnost.

Jak by asi bylo na světě, kdyby tu tato vrstva nebyla? Kdyby zůstala z této zasvěcené vrstvy jen ta část, co bezpečně spolupracuje s Galaktickou federací?
Za jak dlouho by se smělo volně mluvit o mimozemšťanech a nějaký vládce by si dovolil takové reality zveřejnit?

Jo, to by bylo pěkné a určitě by to šlo. Ale co s tím masivním odporem v kebuli běžného trouby? Být v přítomnosti Galaktické federace je fuška.
To je jak se společností, kam vejde vysoce kultivovaná příjemná osoba. Je moc hezký, když tam je, hodinku, dvě … no uf už vypadla, tak se můžu zase chovat jak hovado že? Začnu pomlouvat, přestanu se přetvařovat, zbytečně usmívat, přestanu se chovat slušně … :-D Každý zná ten přetlak, každému se někdy stalo, že ho někdo kultivoval svoji přítomností proti jeho vůli a nakonec byl rád, že ta osoba odešla.
Tak takto náročné je to s Galaktickou federací. Ačkoliv jsou skutečně hodní, vlídní, mají smysl pro humor a chtějí, aby se s nimi člověk cítil dobře, tak je to prostě náročné.

Navíc pro velký počet lidí to znamená extrémní narušení jejich světonázoru. Další věc je ta, že setkat se s těmito mimozemšťany by nebylo správné bez odhalení i té protistrany NWO. Lidi by prostě měli vědět všechno, ne jen to hezké.
Ale jak tohoto docílit, to vážně nevím.
Protože sem tam někde vidím, jak někdo považuje reptiloidní rasy za kraviny, vyjadřuje se o tom jako o samozřejmém nesmyslu. Kupř. Jáhl měl na FB útočný post proti Davidu Ickeovi, že to je ten, jak přivedl na světlo světa příběhy o plazoidech. A pod tím bylo několik reakcí, jak je to blbost.
Je mi jedno, jestli jsou ti lidé nevzdělaní a nechápou, že když se tento motiv táhne celými lidskými dějinami, od starodávných soch, přes draky v pohádkách až po „Rohaté“, že to není něco vyloženě fantastického, jako Strýček Donald od Walt Disney, nebo modrý létající králíček. Nebo jestli se toho tak strašně bojí, že si nedokážou ani na minutku přiznat, že to třeba není blbost. Nebo jestli si honí nějaké svoje rádoby intelektuální egíčko a snaží se vypadat použitelně pro NWO, aby měli v budoucnosti pozici.
Jisté však je, že této vrstvě obyvatelstva naservírovat pravdu pod čumák znamená je usmrtit. To prostě nestráví, nezvládnou, nevydýchají a zemřou.

A proč na takové brát ohledy? Proč kvůli nim brzdit nový věk a ničit životy těm, co by to vydýchali a tu pravdu chtějí znát?
Proč dávat jako oběť a mučit duchovní lidi a brát ohledy na bezvěrce?

To je věc GF, ti to musí zařídit a vyřešit.
Zatím vymysleli 4/5 depopulaci, kterou vesmírné síly zmírnily na 2/3 depopulaci.
Tuším, že někde prostě bezvěrci půjdou do prdele :-D
Fakt je to logické, není jiné řešení. Stejně je pravda usmrtí, tak co.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter