Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6. > PřilítliMimozemšťani> 




Moje víra je v podstatě to, co popisuju, že mám kontakt s mimozemšťany GF, které jsem i jasně nakreslila + je to celé spojené se světovou hybridní válkou, která se de facto odehrávala v podzemí, reálném i v přeneseném slova významu, celá věc je extrémně okultní, neboť jde o válku mezi mimozemskými rasami + o kosmický proces likvidace vesmírného viru na této planetě, která má jako taková svůj jedinečný význam v rámci této galaxie.
Naše planeta prošla velkým obrozením a vyčištěním svého biologického, hmotného i energetického těla, čímž sílí a umožňuje všem bytostem na ni žijícím, aby se taktéž duchovně obrodili a začali se celostně léčit. A transformovali svoji společnost do ideální formy.
Věřím v misi, kterou si svolala planeta sama na svoji záchranu, která spočívá z mimozemšťanů a dobrovolníků z tohoto vesmíru obecně. Ti jsou propojeni s planetárními a nebeskými silami svými jedinečnými cestami a aktivně je žijí.
V podstatě jde o vyproštění této planety ze spárů zlých sil vesmírného viru a NWO Drakoniánské struktury. Osvobození planety a civilizace zde žijící ze spárů pekelných sil.

Co se týká mimozemšťanů, za zlé mám plazoidní druhy a šediváky, přičemž jestli nějací slušní existují, což je možné, jsou daleko a pouze jako připomínka, že vše může být jinak. Jinak je to hnusná zlá a nepolepšitelná verbež.
Za velice problematické považuju vše, co se týká Aštara, Cosmic Agency, Eleny Danaan, vše kolem dračích a starověkých kultů, protože to zřejmě odráží galaktické pološero, infiltraci do GF, stín této galaxie, přehnaný technicismus, zkaženost, zkorumpovanost a povolnost Drakoniánům ze strany lidských ras této galaxie, to, čemu říkám „galaktická mafie“.
Ti jsou velkou příčinou chaosu, nedůvěry ve veřejných vodách internetu, protože tato kosmo pakárna je vyloženě internetová záležitost. Resp. je to fenomén, který by bez internetu neexistoval.

Věřím tomu, že komunikuju se zástupci GF, kteří mají na starost tuto planetu a kteří jsou také už překonáni tím vším, co se tu děje, jejich původní plány jsou v troskách a nyní se snaží co nejvíce spolupracovat s nadřízenými mocnostmi vesmíru a kosmu, v procesu pomáhají, jak můžou a lidstvo je divný probíjecí degenerát, skrze kterého jdou veškeré reality této planety, která jakožto plnohodnotnější planeta se vším všudy, výjimečná v této galaxii naplňuje mystérium likvidace vesmírného viru v této galaxii.
To pak by mělo vést k tomu, že jakmile se tato planeta ustálí a zakomponuje v této galaxii, její nová hodnota bude ovlivňovat a léčit a obohacovat celou galaxii.
Bude to působit jako radostná zpráva o konci války. A konečném řešení konce vesmírného viru, porážce vesmírného nacismu, který nás tu tyranizoval a mohl by v destruktivním případě vést i k ukončení galaxie jako takové. Asi jako konec WW2, ale na galaktické úrovni.



To je v podstatě moje víra.
Tato doba je vyloženě vyšahaná, protože tu jde skutečně o plnohodnotné překonání veškerého zla na této planetě, v pozitivním případě.
Lže se naplno, lidi jsou oblblí s mozkovou mlhou, spiritualita už je skoro zase zakázaná a to se můžou falešníci od NWO odívat do tibetských vlajek, jak chtějí.
Vážně je nesnesitelný spirituální a intelektuální tlak na všechno dosavadní, kde se jenom nechutně lže.
Myslím si, že v lidských silách určitě je rozkřísknout pravdu o schizofrenicích. O spiritualitě, duchovnu, mimozemšťanech. Kupř. to, že je tak málo výpovědí o mimozemšťanech, odráží pouze jen perverzního řízení společnosti, kterého jsem byla jasným svědkem. Nasadili svině, co tyto snahy zarazili. Viz. Křešovka. Viz. všechno to potírání „jeblých“, kteří jsou neškodní ve své podstatě.
Co já se tady musela snažit, abych vůbec mohla psát.
Teď mi zase zmizela blokace tohoto webu, možná už fakt chazaři odtáhli, co já vím.

Popravdě nechápu uvažování lidí i na té ezoterické scéně, vše působí jak divná inscenace, jak divná kolektivní hypnoza. Doopravdy jim ty žvásty co produkují, nějak fungují? Nebo ještě nikdy nebyli „jeblí“? Mám obavy, že většina mudrlantů nemá ponětí, co to je, slyšet hlasy, být někým vedený, znát napadení zlými silami. Ti jsou ale všude a zabírají místo „schizofrenikům“, těm, co mají mluvit, když vše zvládli. Protože ví o čem mluví. Ale ti se potom paradoxně bojí a nejsou si jistí, protože všechny někdo sejmul a oni nemají sebemenší oporu. Protože všude jsou jen vynikající tlučhubové se svými teoriemi.
Tak se to pořád opakuje, pořád a pořád.
Je to rozemílání kontinuální zkušenosti, pak není možné se dopátrat skutečné reality. Protože vše autentické je nevyřčené, spálené, nebo to leží v psychiatrickém záznamu. Nic není veřejné. Přitom je to naprosto zbytečné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter