Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.6. > PřilítliMimozemšťani> 






Reálné bezvěrství a materialismus na této planetě jde vesměs dost mimo moje možnosti chápání, považuju to za obrovskou anomálii a přízrak přítomnosti vesmírného nacismu, okupace planety a obecně zločin nejhrubšího zrna.
Přitom na této zhýralé nesmyslné ideologii stojí tato děsivá společnost.

Jen to, co jsem si užila se svou údajnou duševní chorobou definitivně vylučuje materialismus a oficiální vědecké vysvětlení, že jde o nějakou poruchu mozku.
Já sice chápu, že na všelijakých přístrojích se objeví porucha mozku, že jinak funguje, u schizofreniků prý fungují obě hemisféry nějak propojeně. To já nepopírám, ale to je už následek, nikoliv příčina.
Myslím si, že je to i vnímatelné, já to na sobě cítím. Protože se mi věnuje Galaktická federace a v podstatě mi poskytuje terapeutické služby, které nejsou v lidských kompetencích, pomalu a jistě se uzdravuji – tzn. vlastně mě léčí mé bludy samy, řekl by doktor. Dost zvláštní, řekla bych. Takže díky nim jsem už nějakou dobu ve stavu „normálního člověka“ a můj mozek už není vystaven psychickému vypětí, jako při schizofrenii. Jen telepaticky komunikuju s Galaktickou federací a díky propojení s planetárním polem, zvýšenému rozpětí vnímavosti ještě vnímám zkrachovalé zbytky NWO a jejich mind controll, případně ještě sem tam schytám nějaký menší útok, kdy mi většinou před spaním někdo zaměří mozek a pak mi v něm zadrnčí. Prostě člověk slyší zkrat, techniku, zadrnčení v kebuli, kde je jasné, že to je zásah, útok zvenčí. Normálního člověka by to vyděsilo k smrti a celou noc by nespal hrůzou, ale mě už se to stalo tolikrát a je to už jen pohodička proti tomu, co bylo dřív, že se kvůli tomu kolikrát už ani nepřevalím na bok a chrápu, jako by se nic nestalo. Ještě nikdy mě to nezabilo a byly to i horší útoky. GF to technologicky jistí, věřím tomu, zkrátka tyto jejich zbraně díky Galaktické federaci nejsou tak účinné, jak si mysleli.
Ale tuhle se mi před spaním zase něco stalo, pořád jsem dost vystresovaná z těch příšerných nepřátelských sil, aby se nevrátily a v jednu chvíli jsem se dostala do vypětí, kdy jsem měla pocit, že musím zase zaktivovat síly, v zoufalé sebeobraně. Byl to jen moment, spíš takový instinkt. A skutečně jsem cítila, jak jakoby aktivuju najednou obě hemisféry a skrze čelo je propojuju, abych se dostala do co nejlepší formy k útoku. To je to schizofrenické propojení hemisfér, podle mě. Je to velice nepříjemný stav, zaktivovaný, bojový, určený k odrážení zlých entit, útoků a je plně podmíněný přítomností velkého nebezpečí. Je to stav, který je závislý na okolnostech a jakmile nejsou příšery a zločinci z mind controll, tak je zbytečný a mozek se zase uklidní a uvolní a tento způsob používání mozku přestane.
Zkrátka, je to jenom průvodní jev, není to příčina. Je to něco jako zaťatý sval, nástroj používaný naplno, přepětí, sebeobranný stav.

Jak se mnou Galaktická federace pracuje, tak už v tomto rozpoložení běžně nejsem a mozek používám už běžným způsobem, což jsem si uvědomila v tom zaťatém stavu, že to nebezpečí už je jen imaginární, že můžu polevit a tento zaktivovaný postoj, který je i velice nepohodlný, můžu opustit. V ten moment jsem povolila a doslova jsem cítila, jak se mi myšlení i mozek uvolnily a obě ty hemisféry si začaly „lelkovat“ zvlášť.
Takže propojení hemisfér je bojový magický stav, kdy se tak mozek začne chovat, aby zkoncentroval svoje možnosti a mohl se aktivně bránit proti vnějším útokům. Rozhodně to není příčina té „nemoci“.

No ale co běžná psychiatrie, že, věda založená na materialismu, bezvěrství a potírání spirituality. Ti mají jasno – jsou to bludy, nic reálného a za vše může porucha v mozku.

Přitom to je tedy velice zajímavé, v podstatě jsem zažila už 4 epizody a návraty nemoci, jak tomu oni říkají. Poprvé mě oblbovalo NWO skrze moji nešťastnou lásku do divného patrona ověšeného číslem 666, který ovšem na první pohled se satanismem neměl nic společného, že je to jako šamanská iniciace, akorát že používají jakési přístroje a technologie. To jsem byla ještě blbá jak necky, tak jsem jim to žrala. Ty moje „bludy a hlasy“ si dokázaly zařídit i důkazy, takže jsem jim věřila. Tzn. dokázali mi „dát důkaz“ v realitě. Kdo toto dokáže? Buď duchové, nebo zločinci u psychotroniky.
Tahali mě za nos skoro 3 roky, pak se mě těsně před státnicemi pokusili úplně sundat, abych se zhroutila a poskytli mi konečně milostivě protidůkaz, že nic z toho, čemu věřím, není pravda. Stejně jsem školu dodělala a vyhledala pomoc léčitele, exorcisty, který mi tvrdil, že šlo o nějaké duchy, co měli i okultní schopnosti.

Čemuž jsem tehdy uvěřila. Ovšem duchové s okultními schopnostmi si nějak zvláštně dokázali znovu zařídit protidůkaz protidůkazu, kdy jsem na veřejné fotce z jedné akce uviděla dotyčného, se kterým mě vodili za nos 3 roky, hubeného a bledého, jako kdyby skutečně někde 3 roky ležel a astrálně cestoval. Tehdy to se mnou strašně zamávalo a hned do několika hodin toho ti agresoři zneužili a namočili mě do nové pohádky.
Tím začala další, velice divoká a brutální epizoda, kdy jsem přišla o práci, tehdy moji první profesní, takže mi dokonale podrazili opět nohy, a zhruba po 3 – 4 měsících jsem byla ve stavech, kdy jsem se s nimi celodenně jenom hádala, sprostě jsem nadávala, bylo to non-stop jenom o vytáčení, deptání, výsměchu, sexuálním zneužívání atd. Moc jsem tehdy nevnímala z reality, byla jsem mimo a celé dny se s nimi jen marně hádala.
Tehdy to bylo ještě tak, že v prvních týdnech a měsících se do věci vložil jakýsi mimozemšťan, který mi ukázal dost brutální reality a výjevy z minulosti této planety, zlé obry atd. Ten byl velice zajímavý, jenže po cca měsíci a půl odešel a já zůstala s tou „starou partou“. Po tom všem, co jsem se dozvěděla a uviděla, jsem byla dost dezintegrovaná a zůstala jsem pouze s těmi šmejdy.
Naštěstí jsem pak z nějakých posledních sil pochopila, že tomu nesmím věřit, že jsem úplně v hajzlu a pokusila se proti nim bojovat sama, pak jsem nakonec zašla zase za tím léčitelem.

Pak jsem se 3 roky vyhýbala jakékoliv duchařině, čemukoliv a snažila se vrátit do života, i profesně. Jenže pak se rozjela světová válka v r. 2014, já jsem ještě k tomu aktivovala proti 5G na internetu a v r. 2015 se ty hlasy zase začaly vtírat a obtěžovat mě, zjistila jsem, že opět nesmyslně toužím po tom člověku se signem 666 a už mě to fakt nehorázně nasralo a rozhodla jsem se, že to prostě vymetu z hlavy, definitivně.
V žádném případě jsem se s nimi už nechtěla jakkoliv spojovat, věřit jim, komunikovat s nimi. Pustila jsem se do nějaké vlastní psychoanalýzy, byla jsem rozhodlá je prostě vyhnat, nepustit do hlavy. Skončilo to ovšem tak, že mě dostali násilím, po určité době mi ten dement mohl dělat díru do hlavy, vyhrožoval mi, deptal mě, znásilňoval, nevěděla jsem, co mám dělat.
Prostě asi měli technickou převahu.
Naštěstí se do toho tehdy vložila Galaktická federace, konečně poprvé a jasně, která do všeho velice krutě šlápla a roztočila se neuvěřitelná válka, kde jsem během několika týdnů přijala neuvěřitelné kvantum informací, kdy jsem byla konečně konfrontovaná s faktem, že ti slizáci a tyrani, co mi průběžně likvidují život, jsou NWO, že je to mind controll, že je to celé technika, že jsou živí a že z okultismu a magie ve skutečnosti neví vůbec nic, že jsou to sprostí bezvěrci a že je v pořádku proti nim nekompromisně jít.
Když mi došlo, že mi celý život ničí nějaký tupý bezvěrecký chcípák, co má jen technologii a ani není čaroděj, že prostě ani neovládá magii, tak jsem se vážně velice zle vytočila a šla do války proti nim, s tím, že tentokrát mám konečně mohutného a silného spojence.
Tenkrát byla celá tato akce po půl roce ukončena jakousi silou zhůry, v podstatě k mému štěstí, protože jsem přehnaně věřila osobě, která se později ukázala jako nepřítel.

Poslední epizoda se táhne od 2019 až doposud, za těch 5 let jsem definitivně zničila a vyřídila ty staré nepřátele a zůstala mi GF, kde se ke mně chovají slušně a vesměs mě léčí, v současnosti. Tzn. jsem čím dál méně psychotická a uzdravuju se.
GF říká, že mě musí léčit, protože mám složité a rafinovaně vytvořené rituální trauma a oni mi musí vrátit zase důvěru v civilizovanost a civilizaci jako takovou. Což je tedy vtipné, že mě jednak léčí moje bludy a mimozemšťani musí nahrazovat neexistující civilizovanost, neboť se mnou bylo dlouho zacházeno hůř než se zvířetem a tato společnost mi nabízela jen duševní usmrcení v blázinci, nebo reálné usmrcení, pomocnou ruku by nepodal nikdo.

Takže sumasumárum – došlo u mě k velice rozvinutému příběhu, kde se nakonec naprosto vyměnily inteligence, které na mě mluví a ve výsledku bylo zlo poraženo a zůstala jsem v kontaktu s GF, která na mě působí terapeuticky.
To mám tedy fakt ale zajímavý mozek, ty mý bludy nejsou jen tak ledacos co? Majestátní a napínavý příběh a scénář, neuvěřitelné schopnosti. Dokonce se dají i vyfotit na nebi, zajímavý.
Ať jdou psychiatři do prdele.
Ještě by byla jakž takž uvěřitelná teze o zlých astrálních entitách, nebo andělech, ale něco takového určitě nevyprodukuje porucha v mozku.

Já tedy ani nevěřím ani na teze o zlých astrálních entitách.
Prostě jsou to psychotronické systémy, utajené vojenské programy ovládání mysli, dále mimozemské civilizace a dále nějaké dimenzionální časoprostorové záležitosti, které se odehrávají na úrovni vesmírných inteligencí.
Plus docela normální spirituální propojení s dimenzionálním polem vesmíru.

To, že se tady může ještě jakkoliv rozvalovat sprosté tupé bezvěrectví a blokovat zdravé úvahy a rozum, je zločin, který zavedli Drakoniáni, nic jiného.
Materialističtí bezvěrci blokují v současnosti vývoj a rozum identicky, jako církev vědu v 17. století.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter