Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Tito žvanilové jsou všude, musí se to nějak odvíjet od reality. Asi si to necucají vyloženě z prstu, ale tato tvrzení, že si GF oblíbila zrovna USA a Izrael a oni na to konto rozjeli tajné vesmírné programy, to je lež jako věž a ve skutečnosti už to samo o sobě je tak amorální nelogická blbost, že by to mělo křičet do dálky.
Galaktická federace je společnost bytostí, které známe z dávných mytologií jako božstva, nejautentičtěji pojatá jsou asi v indické mytologii, kde jsou bohové jako Višnu, nebo Krišna, všelijací modří i jinobarevní, na které jsou nalepení lidi a mají je rádi a je vidět, že ta božská bytost je vyloženě magnet pro lidi, že se všichni až nablble usmívají, své bohy milují, zkrátka je tam vidět velice pozitivní vazba.
Takoví jsou mimozemšťani GF. Jak sem nějaký vejde, vzbudí nadšení, bude jak magnet na lidi.
Tak proč by jako kvůli takovým měly vzniknout „tajné vesmírné programy“????
A když by v tom GF jela, v tajných vesmírných programech, proč by se přesto snažili kontaktovat telepaticky, což je evidentně jejich jediná možnost???
A proč by si takoví oblíbili zrovna Izrael a USA???

Když je něco „tajné“, tak je v tom nějaká lotrovina.
Úplně čistě hypoteticky, kdyby měl někdo boha ve skříni, ten tam zářil a sálal lásku a bylo by to něco tak okouzlujícího a fascinujícího, že by to okamžitě všem změnilo život k lepšímu, tak kdo by byl ten, kdo drží toho boha ve skříni a tají ho před lidstvem? No asi žádný velký dobrák.
Prostě je to zločin, nic jiného.
Ten chytrák, co mi říkal, že je ředitel vesmírného programu, se nějak stáhnul, když vidí, jak ho veřejně rozmazávám (by mě zajímalo kdo to je :-D … asi ne někdo, kdo je veřejně označený za ředitele vesmírného programu) … kňučí a má depresi, svým způsobem je i komický, nechce se smířit se svým osudem, že bude odvezený z planety. Tak třeba už budu mít od „mind controll“ brzo pokoj, třeba už nebude chtít, abych z něj pořád dělala veřejně debila.
Ale fakt je to mentalita nějakého extrémně nadutého arogantního superdůležitého kosmologicky natvrdlého pitomce, co skutečně má pocit, že něco zachraňuje, když pronásleduje takové, jako jsem já.
Přitom to je taková příšerná nehoráznost a takový děsivý zločin! Ve světě plném takových nadutých arogantních chlápků, co mají svědomí někde zavřené v krabičce od sirek a jejich kosmologický rozhled se ještě ani nenarodil, MUSÍ být možnost se proti nim bránit! Pak je namístě začít volat vyšší síly, mimozemšťany, cokoliv a je to neotřesitelný prostor poslední svobody, co člověku zbývá! Jakmile si tato blbá hovada dovolila uzurpovat i tento duchovní, spirituální, magický prostor, který patří mágům a šamanům a vůbec jakékoliv lidské mysli a kde nemají mocnářští blbové žádné pravomoce, za normálních podmínek, tak to teda prrrr…. To tedy ne, takto to vážně nefunguje. Půjdou od válu prasata, tady si dovolili už příliš.
Já mám absolutní právo si volat koho chci a vybavovat se se silami, s jakými chci a mám právo volat síly proti těmto uzurpátorským idiotům, co táhnou svět do pekel!
A žádný přiblblý ředitel vesmírného programu mi tady nebude decimovat hlavu a kontrolovat moje duchovní subjektivní prožívání a moji mimosmyslovou komunikaci! Není bůh, ať zaleze. A jestli si to neuvědomuje, tak on mu to někdo u galaktického soudu vysvětlí.
Je fakt neuvěřitelné, kam může zajít lidská nabubřelost a ego. Že si nějaký blbec začne myslet, že má právo korigovat mimosmyslovou komunikaci šamanů.

A tady budou kníkat, že prý „tajné vesmírné programy“ vznikly kvůli tomu, aby obyvatelstvo chránili „před šokem“ z Galaktické federace.
Když zabíjí lidi, co se dostali do kontaktu s Galaktickou federací a na internetu si zařídili, že kdokoliv v telepatickém kontaktu s Galaktickou federací má problém, je šikanovaný a diskreditovaný tunami cukrových prolhaných žvástů!
Kdyby byly „tajné vesmírné programy“ skutečně i z vůle Galaktické federace koncipovány skutečně na utajení jejich existence a ochranu obyvatelstva před věděním jejich přítomnosti, tak by se asi nepokoušeli o vůbec žádnou telepatickou komunikaci!
Prostě kdyby to chtěli, tak by o nich fakticky vůbec nikdo nevěděl.

Takže lžou, tito panáčkové, co tvrdí, že tajné vesmírné programy vznikly kvůli Galaktické federaci.

Což o to, oni o nich asi skutečně moc dobře vědí, ale zřejmě je vše jinak.
Od Galaktické federace vím, že už během 2. světové války kontaktovali USA a chtěli po nich, aby přestali s vývojem atomových zbraní, že se nacisty podaří porazit s pomocí SSSR klasickými cestami. (Vývoj atomové bomby byl stejně nějak navázaný na nacistický výzkum, jeho rozvíjení, takže věci mohly být i složitější).
To prý ale tito chytráci odmítli, zkrátka GF měla požadavky, které je příliš eticky a spirituálně zatěžovaly, takže je odmítli.
Nakonec jediné reálné vojenské využití jaderné bomby bylo proti Japonsku, na evropské dění vliv neměla. Zato od té doby se místo nějakého pokroku a rozvoje ducha pěstovala studená válka, jaderné zbrojení.
V USA, potom co odmítli GF s jejich požadavky, pak udělali ještě asi další obchody s těmi šediváky a zřejmě se do celé věci mohutně nakýblovala galaktická mafie, která určitě dokázala představovat „rozumnější Galaktickou federaci“, tzn. bez těch blbých etických a spirituálních požadavků. Která nemá problém s reverzními technologiemi, zabíjením lidí a vodění je za nos, ilegálním akcím v galaxii bez vědomí lidstva atd.
Že jako žiďáci a amíci s nimi mohli mluvit, s těmito šmejdy si zřejmě dobře rozuměli.
Zřejmě je to „prozápadní“ GF, představovaná polonacistickou Galaktickou federací Světů Eleny Danaan. A je to v podstatě galaktická mafie, je to ta vrstva zkorumpované infiltrace do GF, všelijaké špičky okultních lóží, pololidské a polomimozemské DNA, prostě korupčníci z galaxie. Kdo jiný by asi nadržoval zrovna žiďákům a amíkům, že?
Takže se rozjela nevídaná psychotická mašinérie z nacismu, galaktické mafie, šediváckých perverzí, vznikly ultra uzavřené a utajené projekty a spolky a dodneška se toto psycho honí po světě.

Přitom to obnáší skutečně extrémní tragédie a stavy, do kterých se lidská bytost vůbec nemá dostávat, protože se dostává do stavů a pastí, které není schopná vyřešit, prohlédnout, je v tom brutálně zneužitá důvěra, tečou v tom nervy, jde o všechno.
Byla jsem např. svědkem drastických hádek mezi těmito tajnými spolky, co dřepí u mind controll a těmi falešnými mimozemšťany, když zjistili, že jsou tu ještě jiní mimozemšťani, co nemají rádi ty jejich a navíc jsou lepší, tak tam šly nervy na dřeň a jakékoliv servítky a úcta do té doby šly stranou. Popravdě, toto by se nemělo dít, prostě je v tom příliš vypětí a podrazů, než by normální lidský vkus vydržel. Je v tom příliš krutosti, to plynulo od těch šedivých zrůd a drakoniánů a jejich manipulativních her, kdy ti falešní mimozemšťani, co předstírali zájmy GF (a sami podrazili GF) vypadali jako spása, ale přitom to byli pořádní šmejdi, sami v kleštích od těch Drakoniánů.
Prostě to bylo větší psycho, než by si kdo zasloužil.
Nebo jsem viděla jakýsi případ, zřejmě ještě ze starších dob, jako z druhé poloviny 20. století, kdy nějaký muž, zapojený do těchto tajných vesmírných programů, někde uvíznul, na nějaké planetě mimo zemi, mezi skalami, v létajícím talíři. Vyrozuměla jsem, že byl třeba naprosto fascinovaný tou technologií, že létající talíř byl pro něj „nejvíc“, zkrátka to bylo něco fantastického a že musel hodně vytrpět a projít velkým zlem, než se k tomu dostal. A když se k tomu dostal, tak na něj udělali nějakou léčku a on zůstal takto někde zaseklý v nefunkčním stroji neschopným letu. Někde na cizí planetě, byl odsouzený žít v tom talíři. Asi měl jídlo atd., ale musel tam žít sám, dlouhé roky. Už byl starý. To, co pro něj dřív bylo to nejvíc fascinující na světě, se mu stalo nejhorším vězením.
Nakonec byl vysvobozený Galaktickou federací. Ale až po dlouhém utrpení. Taky tam mohl umřít a ničeho se nedočkat.
Prostě ty příběhy jsou strašně kruté a je v tom brutálně zneužitá naše lidská, až dětsky naivní důvěra.

Věci jsou složité a zločinci z mimozemských struktur nemají s lidmi žádné slitování. Pro lidskou rasu je toto prostě příliš za hranicemi jejich možností.
Děly se příšerné věci.
Kdyby nebyly žiďácké plány na ovládání světa, kdyby si lidstvo dalo říct, kdyby tu nebyly špinavé mafiánské zájmy, co chtějí lidstvu utajit přítomnost Galaktické federace, kdyby tu nebyla okupace ze strany zlých mimozemských ras, kterou bylo potřeba nejdříve porazit … tak by nemusely být vůbec žádné tajné vesmírné programy a celkově vůbec nic tajného.

Jenže tito všelijaký kecálisti to velice obratně zaobalí tak, aby to vypadalo, že hlavní fašouni jsou ve skutečnosti mimozemšťani GF a všichni ostatní jsou andělé.
Daří se jim velice dobře „božskou sféru“ Galaktické federace zamíchávat do mafiánského špinavého galaktického bordelu, do šedivácké a drakoniánské hrůzy, jak kuřecí do salátu. Takže pak vše vypadá jako jeden velký zkažený celek a mišmaš a pojmy jsou nevyjasněné a ideje taky.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter