Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5. > PřilítliMimozemšťani> 








To jsem si dlouho lámala hlavu, koho vlastně považuje za sektu. Jestli mě, nebo Křešovou. Ale podle té reakce asi mě. Nevím.
Asi těžko bude někdo odkazovat na něčí článek s výkřikem, že jde o sektu a následně říkat, že mu obsah „nesedí“. Tak když ji nesedí „moje GF“, proč na to odkazuje? A „proč“ jsem to napsala, no proto, že mě srala Křešová, co to je za porno bábu a jak poskytuje vyloženě vylhanou GFS Eleny Danaan, což je evidentně nějaká pohádka od CIA. A pak všechno ještě domlátila Rouranem. Proto. Protože reální kontaktéři jsou vyloženě zničení tažením všech těchto amorálních lhářů.
Hlavně mě fascinuje, jak jsou všichni opatrní a vzhlíží do své čisté Duše, ale v hlavě mají konstantně nasráno. Nikomu nevadí 5G a HAARP z těchto ezobloudů.
A nechápu, jak Křešovou může někdo považovat za sektu. Křešová není sekta. Křešová je zkorumpovaná bába, která musela natočit porno, aby ji měli podchycenou – NWO struktury – pro starostování. Porno zveřejnili, už nestarostuje, zato si hraje na galaktickou zpravodajku a oslňuje klub důchodců. Přínosná pro tažení proti NWO není, protože je zkorumpovaná z podstaty. Když už jednou „polevila“, poleví a zradí už vždy. Je zkorumpovaná.
A takové lidi GF rozhodně nekontaktuje, ani jim nedává žádné stimuly k šíření informací. Do Andrejky střelilo psychotronicky asi NWO, proto začala aktivizovat. Začala s Trumpem jako Q-Annonistka, takže měla v hlavě nastláno vždy.
Ale není „sekta“. Za sektu dnes evidentně kdejací žvanilové považují cokoliv, kohokoliv.
Jak ten blbej Jáhl, který si na svých pomlouvačných kecech, které jsou často dost vylhané a zveličené, snaží vydělávat přes placená videa.
To je všude takových sviní, fuj.

Nejvíc korupce je v této ezo bloudské oblasti všelijakých „čaro“ masérek, léčitelek a podobných idiotek. Jsou zkorumpované z podstaty. Korupce může být i duchovní.
Jakmile si začne vydělávat, protože jí jeblo, ztratila síly a myslí si, že něco nadstandardního zvláštního dokáže a zároveň se jí nechce makat, nebo to nedokáže, tak se z ní stane „léčitelka“, případně „masérka“. A aby kšefty šly, tak musí najet na ezobloudské cukrové kecy.
Prolhané svině z nich pak jsou. Tyto báby ničemu nerozumí, žádné kontakty nemají, dokonale ignorují realitu, pořád někam spirituálně stoupají a přechází do vyšší dimenze, kohokoliv autentického pomlouvají a mají na něj tuny keců, protože ten nezapadá mezi žvásty podvodnických krys a nasazenců od tajných služeb od NWO.
Jo, fakticky říkám něco jiného, než nějaké debilky, co se vykecávají s Aštarem, mrkají plazíma očima, odvádějí pozornost od brutální reality toho, že najíždíme do kyborgizace a masakruje nás 5G.
To jsou přesně ty programy lidské debility, zkorumpovanosti a trapné přizpůsobivosti, se kterými pracuje NWO.
NWO moc dobře věděli, že tu bude válka s GF a že jakmile začne GF vyhrávat, že se někdo odváží jít s pravdou ven. Tak se předpřipravili a nasadili všelijaké prolhané svině, co vykreslují mimozemšťany jako infatilní cukroušky. Jako jo, nadávám, zle nadávám a jsem natisíckrát vytočená, už mám odpravené nervy, ze všech těch odporných lží.
Kdo lže, tak ví, že lže, tak se usmívá, konstantně lže a o kritiku se nezajímá. Maximálně si falešně postěžuje, jak je chudinka strašně pronásledovaný. Typická je v tomto Křešová.
Já jsem normální člověk, tedy nenormální, protože jsem inkarnace z GF, proto taky odmala mám pocit, že se tu musí udělat spirituální revoluce. Zažila jsem si mind controll, přežila mimozemskou válku. Mám nervy v hajzlu.
Nebudu se někde veřejně producírovat se svou identitou, abych při své otevřenosti schytávala od všech těch dementních ezo idiotů jejich vybíravé kritiky. Výsměchy a šikanu. Od bláznů, psychopatů, idiotů a ezo businessmanů. To se jim nelíbí a tamto jim přijde divný … jasně, nasrat. Tak k tomu přistupuje i GF. 80% depopulace, čus.

Nával těchto ezo idiotů je to nejničivější, co jsem kdy zažila.
Ti, než se vyhrabou z cukru a náboženských bludů a falešných žvástů od CIA o mimozemšťanech, tak tady pojede mind controll plošně a se všemi.
Což už možná jede. Ale na ostro to začne, až budou lidi zavření ve velkoměstech, bez možnosti úniku a budou se koupat v mikrovlnném akvárku. Co bude dělat ňouma, co se probere z multiversa do reality, kde zjistí, že má dodrbaný mozek, ochablé tělo, je slabý, vyděšený a do mozku mu někdo bude pouštět výhrůžné a deptající věty a vysilující bolestivé vlny? No co bude dělat? No poslechne agresora a stane se z něj larva, zásobník energie pro parazita. Prožije svůj život v mučivých bolestech a strachu až do úplného padnutí.
To tyhle ezo dementky nechápou. Pořád mají pocit, že je tady GF, aby jim utírala nos, zavazovala tkaničky. Že nemusí nic chápat. Že se snad bude ještě někdo doprošovat, aby jejich super moudré ezoterní hlavičky jako něco uznaly.
Ani nechápu, co to je vůbec za sortu lidí, kteří takhle oblejzají tyto zdroje. Když jsem byla poprvé napadená v r. 2015 natvrdo, s kartami na stole, že jsem věděla, že je to NWO a dostala jsem se do kontaktu s GF, znala jsem jenom knížky Stevena Greera.
V r. 2019 jsem neznala nikoho, ani toho Chvátala, možná jsem měla nějaké mlhavé ponětí o existenci Suenee Universe. Jak šťastný člověk jsem byla! Když jsem přežila první ¾ rok příšerné války a byla jsem schopná se už soustředit a shánět si informace a prolezla jsem všechny zdroje o mimozemšťanech, uvažovala jsem o sebevraždě, protože 90% toho absolutně vůbec nesedělo. Jenom Chvátal, Roško a zčásti Válková. A Poselství Amenti, to mi dodalo odvahu asi nejvíc. Zbytek jsou sračky, lži a schválně nasazené dezinformace.
A to jsem ještě iluze mohutně poztrácela i dál, hlavně s tou Válkovou jsem se spálila.

Já vím, že to všem připadá divný, že by zrovna u tak srandovního tématu NWO nasadilo tak extrémní snahy k diskreditaci, ale je to tak. Mimozemská otázka je to nejdůležitější.
5G a odpor proti tomu, to nemusí na alternativě diskreditovat. Takové lidi rovnou mažou, blokují a případně i zabíjejí. K lhaní o tomto tématu mají mainstream.
Ale mimozemšťanům se věnuje jenom alternativa, takže tu mají nádherně podchycenou.
Ať si všichni ti kritici, kterým se něco pořád nezdá, jdou kritizovat evidentně prohnilé svině, jako je Křešová, nebo Andarka s láskou, nebo Swaruu se svým týmem líbivých pubertálních dívenek v kombinézce.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter