Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5. > PřilítliMimozemšťani> 







To si ještě na rozdíl od všelijakých těchto kačen lámu hlavu s tím, jestli toto náhodou celé není hybridní psychotronická válka mezi jednotlivými politickými mocnostmi tohoto světa, kde jsou mimozemské civilizace vesměs výmysl a zastírací povídačka. Kde mají nějaké inteligentní šaramantní frajírky, aby hráli mimozemšťany a protože lidi zase nejsou ochotní sežrat úplně všechno, tak se „nazi yupiies ufo projekt“ nezdařil a proto nikdo nepřistává. Protože nemůže. Protože po pár líbivých uváděčkách by došlo na pár facek a z Plejáďanka by byl agent FBI a CIA.

To je taky možnost.
Vzhledem k tomu, že si potřebuju udržet sledovanost pod určitou kritickou hranici, aby to nezačalo tlakovat žiďáka, se snažím říkat všechno co nejvíc popravdě.

Proto si doopravdy upřímně myslím, že skutečně a reálně v tom JSOU mimozemské civilizace, resp. nějaké naše civilizační nadřazené stupně. Že jako nad tou hybridní psychologickou a psychotronickou kyborg válkou v počátkách jsou skutečně mimozemské civilizace. Protože ti, se kterými se bavím, jeví nadlidské schopnosti. Hlavně v přístupech, v trpělivosti. Já jsem vynervovaná, ale mimozemšťan ne. Já jsem napadatelná přes ochablý potýraný rozum, mimozemšťan ne. Já bych ty kurvy odkráglovala, ale mimozemšťan toho není tak náležitě schopen a ještě je rád, že já toho schopná jsem. A naopak.
Zkrátka, oni hrají jinou hru, než já, uvažují jinak. Vidí do věcí, do kterých já ne. Jednu dobu jsem i je ohromovala svým superpřesným kosmologickým tahem na bránu, to bylo ale v dobách, kdy jsem byla úplně rozstřelená a vnímala jsem makrokosmologii. Ač to bylo fascinující, tak takto žít se nedá dlouho. Dnes jsem zase normálně natvrdlá s mírným nadáním to trochu chápat a oni toho vidí standardně víc.

Nejvíc se bavím s tímto mimozemšťanem:





To je takový můj mimozemský opatrovník, který mě má na starosti. Myslím si, že se mi skutečně podařilo jeho osobnost, jak ho vnímám, poměrně věrně ztvárnit, včetně jeho povahy. Jde z něj laskavost, ale blbý doopravdy není. Je ušlechtilý, ale taky má zvýšenou schopnost k intrikánství, trpělivým sofistikovaným a rafinovaným hrám. Od něj samotného vím, že má předky někde v Orionu, že jedna jeho prahnátská linie má i plazí, drakoniánské geny. Dle svých slov je kříženec, není čistokrevná rasa, ač je ze samých vznešených genů a je to v podstatě galaktická šlechta. Tzn. má na starosti i složitější funkce, může se tedy hrabat v záležitostech této planety za dnešních časů. Je součást týmu, není „jediný bůh“. I on musí poslouchat a vyšší mocnosti ho doposud nesestřelily a neodstavily. Jsem v jeho jednotce, tak nějak. Typicky geneticky by připadal někam k Lyře, Siriu, prostě chronicky známé rasy lidského původu. Pohádkově by se dal zařadit někam mezi hodné, moudré džiny i s bojovým potenciálem, egyptské faraony, indické prince v zahradách, čaroděje ve věži a tak podobně.
Zkrátka, je z Galaktické federace. Od něj konkrétně vím, že pojem „mimozemšťan“ v jeho konkrétním případě třeba taky není úplně nejpřesnější, protože ve skutečnosti je vlastně z této planety, ale přináleží ke skupině, která patří ke strážným rasám této planety a které přežívají v podzemí této planety ve svých základnách a zázemích, nesou kvality lidí Atlantidy, neprošli tedy degenerací jako naše rasa, jsou tedy vlastně pro nás na božské úrovni. Přitom však reálně mají vztahy s galaktickými strukturami moci, jsou tedy něco jako místní pobočka Galaktické federace, kde jsou nejvíce zainteresovány rasy, které mají s lidskou rasou nejbližší vztahy a geneticky jsou v galaktickém řádu našimi předobrazy, „rodiče“.

To, co řádí a vydává se za Galaktickou federaci Světů a tak podobně, všechny ty Eleny Danaan a Swaruu a podobné pohádkářky, jsou velice často nacistické projekty typu „Solar Warden“.
Jsou to projekty, ve kterých vystupují velice lidsky vypadající mimozemšťani, kteří mají jen nepatrné vizuální změny oproti lidem, ovšem oproti lidem vynikají zvýšenou inteligencí, třeba v rámci několika set. Pracují pro Drakoniány a byli infiltrováni i do Galaktické federace.
Údajně se namotali i na nějakou reálnou plejádskou misi, jak jsem to vnímala a pochopila, ve smyslu, že zmanipulovali velice lidsky vypadající mimozemšťanky, s podobnými možnostmi, jako máme my, nebo nepatrně zvětšenými. Nebo naopak nějak technicky nastřelili pozemšťanky a udělali z nich pseudomimozemšťanky. Je to směs podrazáckých mimozemšťanů nižší úrovně, všelijakých kyborg „vojáků“, lidí, co si čuchli k vesmíru … kdyby NWO vyhrálo, sehráli by mimozemšťany, kteří kontaktují tuto planetu, ale prakticky by šlo o nacisty, kteří se za ně jen vydávají.
Reálně by to byli nacisti, galaktická mafie a Drakoniáni.
Ti nyní nemají šanci přistát, takže jediné, co dělají, je to, že diskreditují reálnou Galaktickou federaci, aby na ně vrhli divné světlo.
Reálně pomašírují k vyšším soudům na galaktické a vesmírné úrovni.

V dimenzionálním prostředí to vypadá, že typičtí „žiďáci“, čímž je myšleno asi chazaři, prostě západní žiďáci, jsou poraženi a světlo svítí z východu. Je tu tedy šance, že se podaří docílit staronového nastavení blahodárných možností, kdy v Rusku je Putin a v USA Trump. To stabilizuje svět a ničí definitivně staré NWO.
Když to bylo naposled, vydařilo se ledacos. Pak to ale nemilosrdně padlo na držku.
K moci se prodral Biden a začala válka. Z mimozemského odhalení zbyly cáry a všechna sláva šla do prdele. Může za to hanebný stav spirituality lidstva, kde je 80% na odpis. Kosmo zákony nedovolily, aby se tu udržovala nadstandardní pohodička, než co je ke strávení.
Roky 2021 a 2022 nám ukázaly zoufalý stav rozumu a duchovní integrity populace.
Pokud se to teď podaří nahodit zpátky, bude to dobré znamení.
Už teď to všechno opět jede trochu na dluh, tak jsem skutečně zvědavá, jak to dopadne.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter