Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5. > PřilítliMimozemšťani> 








S tím rokem 2030 to tak nějak vypadá reálně, že je to prostě nějaký zlom, po kterém bude vše jinak. Mám vizi, která možná i odpovídá dalším ezoterním vizím budoucnosti, jsou to mlhavé pocity. Že první rok, kdy se začne hodně něco měnit, je ten příští 2025. 2026 – 2028 bude vrcholit jakási aktivita obrovských změn, je to něco spíš pozitivního, než negativního. A pak, v r. 2030 je právě už něco nového a na planetě je málo lidí.
Nedává to smysl popravdě. A nevím, nakolik je to samovolná vize a nakolik je to ovlivněno všelijakými podvědomými předpoklady a tím, co jsem si kde už přečetla.
Naposledy jsem byla originální a osamocená se svým myšlením v r. 2019, pak jsem zjistila, že věci, co mám v hlavě nemusí být vůbec bláznivé, že toto vidí, vnímá, nebo přímo říká víc lidí. Pak jsem přelouskala kdeco a napojila se taky na kdekterý meditační projekt, třeba synchronizace meditací Válkové, pak jsem zjistila, že mě to táhne do pekel, tak od té doby dělám krutou revizi všech slátanin a konin, které jsem bezdůvodně přijala a vyhazuju je a odpojuju se od všelijakých vědomí, které nejsou „mise“ a ověřené. Už nehodlám mít z hlavy průchoďák.
Ale zkrátka, už nejsem tak čistá jak v r. 2019, kdy jsem byla od veškeré hurá ezo slátanin o vzestupu atd. krásně odpojená a jsem ovlivněná a tyto vize můžou být i nesmysl.
No ale teoreticky se tu může stát třeba ten záblesk a otevření nových realit, odhalení, revoluce, pak lidi vymřou na vakcíny, odvezou si je mimozemšťani na pokusy, nebo prostě zmizí při záblesku. A pak tu bude klid.
No nevím.
Hlavně to snad nedopadne dystopií velkého úchyla. Snad ne.

Zatím to vypadá vcelku dobře, to, co se nyní děje. Zdá se, že Fico a atentát na něj byla pomsta zlého končícího žiďáka. Nebo-li chazarské mafie. V tomto do jisté míry dávám za pravdu Benjaminu Fullfordovi, ač mu nevěřím o nic víc, než Eleně Danaan. Je taky dost podivný a smrdí židozednářstvím. Ale v prvním odstavci často píše něco, co mi zarezonuje. Já vím, že to, že chazarská mafie už končí, píše skoro pořád. Ale ono to ve skutečnosti pořád tak je. Jen je vždy sundaná ještě víc, než předtím. Prostě jsou v takových sestupných vlnách, jsou v hajzlu.
V r. 2020 byli odsud vyhnáni Reptiliáni, pak jsem to vnímala, že na podzim toho roku byli kosmologicky poraženi Drakoniáni. V r. 2021 se bojovalo proti okultním tajným spolkům NWO. V r. 2022 toto všechno doznívalo a proběhly nejhnusnější černomagické hnusy a NWO se okultně dovyčerpalo. V r. 2023 probíhala skoro už jen běžná čarodějnická válka podrážděných mágů. I to nyní už hodně opadlo.
Žiďáci z NWO, které znám v hlavě už dlouho, už jsou ve špatném postavení už dlouho, ale nyní už jsou velice potření.
Hovory žiďáka, co se mi nyní strašně dlouho snažil vtírat všelijakými rafinovanými metodami přes jakoby soucit a kání se, kdy zneužívá moje duševní otlačeniny a pohmožděniny, jsou pro mě čím dál tím víc útěšné, protože je čím dál tím víc v prdeli. Je to z kasty, která je poslední „lidská“, čemuž se tak nedá říkat, ale v hierarchii je to vrstva, která je těsně pod polomimozemskými a mimozemskými vrstvami a paradoxně je udržovaná v materialistickém přesvědčení a nevěří na mimozemšťany. Je pod zlými mimozemšťany, kteří tu už nejsou, resp. ta vrstva mimozemských kolaborantů (všelijaké špičky tajných služeb a spolků) už je tu taky vedená jako předběžné zadržení.
Tzn. jsou pod kontrolou. A jejich velcí šéfové jsou odstranění na kosmologické úrovni a ti v takovém případě odřežou nefunkční vrstvy pod nimi a nechají je svému osudu a vypaří se.
Tak vrstva žiďáků pod nimi, což je tedy asi ta chazarská mafie, teď zdá se už končí. Mimozemšťan ho akorát sem tam okřikne, když už ho svou tupostí štve, nemá žádné pravomoci a je vyloženě vzteklý. A ani ho neslyším nijak často. Zdá se, že tato klika žiďáků už prostě definitivně končí. Já na něj taky kašlu a už s ním ani nebojuju, je lepší se soustředit na planetární sílu, která je nyní úžasně světelná, léčivá a stabilní. Zlý západ jakoby přestal existovat a místo něj je tam atlantský kult a funguje mnohem víc planetární jednota a také vyhrává „naše“ mocenská klika. Nebo-li ta druhá mocenská klika, která je v mnohem lepší spolupráci s GF. Ač není sama o sobě GF. Taky chytám informace, že vítězství Trumpa je pojištěné a že se to stane určitě. Což by bylo skvělé. Já už na nějakou chazarskou špínu ve vedení USA nemám síly a nervy.
Tak v tomto ohledu je vše skvělé.

Když jsem napsala a zveřejnila tento článek, tak jsem druhý den zaznamenala záchvěv extrémního vzteku toho otravného žiďáka z mind controll, jak teď prohrává. Reálně záchvat velkého vzteku. Nedivila bych se vůbec, kdyby měli ten atentát na Fica na svědomí oni, jako velkou pomstu za to, co se stalo v poslední době. Že ztratili vliv, že už jsou k smíchu. Na veřejnosti a v médiích tedy ne, ale v tom dimenzionálním prostředí, které vnímám, v planetární sféře vlivu, tam končí.
A teď musí být ještě víc nasraní, že to Fico stejně přežil.
Doufejme, že na další msty už nemají síly, nebo že se jim víc nepodaří. Že nechytnou zas nějakého dědka za mozek, nebo dluhy a příslib finanční podpory všech jeho vnoučat až do šestnáctého kolene. (Furt nějak nevěřím na labilního básníka, kterého chytil stařecký záchvat demence a vyškrábal poslední zbytky dobrodružného ducha a to proto, že chtěl „chránit demokratická média“.)
V dimenzionálním prostředí už se dají nádherně ignorovat, v tomto je nejlepší situace za celé věky. Ty struktury zla se velice rozpadají. Jsou rafinované. Kupř. tento žiďák, kterého ještě slýchávám ve své hlavě a který je zdá se na odchodu, není v kosmologickém rámci asi jen nějaký debilní materialistický chazar, ač to může být jeho poslední kyborg tělo a umělá inkarnace, klon, nebo jak to tito hnusové dělají, ale je to určitě taky nějaká velkokapacitní pekelná vesmírná obluda. Protože je tu na jeho zatčení a pacifikaci vesmírná policie.
Proto se tu mele šmejd tak neskutečně dlouho. To už je roků, co toho kripla slyším. Je útěšné, že jsem ho zažila rozjíveného a přesvědčeného o své neporazitelnosti a teď už mu zbývá jen přiblblá pomsta a odtáhnout. Kdyby zmizela Bohuňa, byl to on. A doufám, že jeho odchod z mojí hlavy se dokoná. Že jedno to bude napořád a doopravdy, že úplně zmizí.
Světlo naštěstí vítězí, vnitřní planetární světlo a příslib obrody a lepších časů. V realitě je vše velice napínavé, ale zatím je nad námi skutečně držena ochranná ruka. Kdyžhrozilo, že perverzní EU nařídí povinné covid očkování - nepřiznaně kyborg transhumánní – tak Putin vyléčil během jednoho dne svět z pandemie. Teď je zase naštěstí odmítnuta ta pandemická smlouva WHO. Ve velkých věcech je znát, že máme ochranu. Ale samo se to neděje, i GF musí mít nějaké přímé vykonavatele těch zázraků, v dimenzionálním poli i v realitě.
A aby mohla ty „zázraky“ dělat, potřebuje kosmologické dobré vyhlídky, zkrátka jim to musí sedět podle kosmického zákona. Takže kde vzniká dluh, tam je nutno zabrat, jinak se pak vše zase pokazí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter