Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5. >






Česká média plně ovládaná chazary se neuvěřitelně činí, co se týká překonávání nejhorších obludností a mega lží.
Ohledně toho atentátníka na Fica se snaží vytvořit jednoznačný dojem, že dědek byl proruský. Už je vážně nad jakékoliv lidské síly se k tomu snažit cokoliv rozumného říct.
Chazaři jsou prostě deprivanti, nemají rozum a věřím, že většina z nich jsou infiltrace do lidské rasy, že to doslova nemá lidskou duši. Zkrátka, „žiďácké spiknutí“. Když poslouchám žiďáka, který mě skrze „mind controll“ deprivoval, tak musím říct, že chápu stanovisko GF, kdy ho hodlá brát jako duševního deprivanta a odvezou ho v podstatě do nějakého specializovaného galaktického blázince. Chtěl se mnou mluvit. Tak jsem se uvolila. Sdělil mi, že oni – Deep State, chazaři – to vždy mysleli dobře, že nás chtěli všechny ochránit před mimozemšťany. Jako i před Galaktickou federací. Když jsem se ho zeptala proč, tak prý proto, že by pak už nevládla světu Amerika. Tak jsem mu říkala, že to je přece dobře. Ale on, že ne, že přece světu musí vládnout Amerika. Co bude svět, kde nebude vládnout Amerika? Tak jsem mu říkala, že lepší místo. Ne, on to nedokáže přenést přes srdce. Prostě psychopat. Že vždy věřil ve vyvolenost židů – jich a Ameriky, jako jejich zástupné země. Dle všeho je to příslušník poslední generace dementního žiďáckého spiknutí, které se táhne už 1000 let. Špatně chudák stravuje, že to všechno bylo na hovno, že celá jeho debilní linie předků obětovala životy kvůli tomu, aby se jim to všechno rozpadlo v ruce. Fakt dementní žiďáci. Chtěl vidět Jehovu. Ten tu už není, v této galaxii vůbec. Tak mu ho GF ukázali na obrázku. To prý že není možný, no byla tam nějaká smradlavá příšera. Nechtěl věřit, že je to doopravdy on, jejich Bůh. Tak se ptal, proč to jejich bůh udělal? Tak mu mimozemšťani řekli, že to udělal proto, že chtěl poškodit co nejvíc všechno a všechny v této galaxii, včetně jich, tedy žiďáků, co osnovovali spiknutí, že věděl, že to nevyjde, ale chtěl způsobit co nejvíc poškození. Byl agresor z jiné galaxie. Špatně to stravuje žiďák, je na něm znát, že je vyřízený, že něčemu doopravdy věřil. Dle jeho slov nadřazenosti jejich přiblblé genetické linie žiďáků kolaborujících proti lidstvu, následně Američce jako jistému státu, co bude vládnout světu. Uvěřil tezi, že jsou vyvolení a jejich úkolem je plně dotáhnout projekt „mind controll“ do konce, aby nám „blahosklonně“ vládli. To je jeho víra.
Vypadá to tak, tak to mám i od GF, že tato hnusná smradlavá linie zlých žiďáků od starověku poslouchala rádio – archu úmluvy – ze které promlouval Jehova. Ten je ovládal skrze posvátnou hrůzu a neznalost techniky. Vždy jim nakázal nějakou na hlavu postavenou prasárnu a pravověrná linie žiďáků to otrocky plnila, ať to bylo jakkoliv proti rozumu a jakkoliv zvrácené. Když ne, byli krutě trestáni, když někdo udělal hnusnou odpornost, byl naopak královsky odměněn. Prý se poprvé až v 17. století někdo z té genetické linie žiďáků dovtípil, že to není žádný posvátný zázrak, ale nějaká technika a taky prý uviděl v jakémsi zařízení budoucnost těchto věků, kdy viděl, že celé je to past a že to nevyjde, tak svoji zparchantělou famílii varoval, odřízl se od nich a odstěhoval se do Jižní Ameriky. Žiďák na něj vzpomenul a nemohl věřit, že zrovna tenhle měl pravdu. Těžko říct, třeba nějaký osvícený žiďák v 17. století doopravdy žil :-D
Je z něj znát, že mu byla doopravdy narušena jeho skutečná a upřímná víra, že je to prostě naprosto duševně a rozumově narušený jedinec. Na tomto světě vedený jako nejhorší zločinec, co tu byl kdy vůbec, v galaxii veden jako těžký psychiatrický případ. Svým způsobem oběť.
Zajímavé. Všechno má obráceně. Prý pro jejich dlouhodobý žiďácký spiklenecký projekt byla velká vzpruha přílet Mayter a šediváků obecně v době před nacismem, kdy zavedli nacismus, že to byl pro tuto kastu žiďáků zázrak a velice to posílilo jejich víru, že se již naplňuje jejich dávné proroctví a sliby, co měli z rádia, ze kterého chrčela bestie Jehova.
Takže uvěřili tomu, že skutečně je jejich velkým posláním skrze tuto ilegální mimozemskou techniku průmyslově převést svět do kyborg dystopie s „Mind controll“ a že jejich hlavním úkolem je zabránit normálním mimozemšťanům GF, co jsou naši duchovní mistři, aby ovládli tento svět a pak, když to hezky zvládnou, že přilétne Jehova a prohlásí je za Pány světa a že oni jsou nyní ta finální generace, která dovrší tisícileté dílo jejich zparchantělých žiďáckých předků.
Přičemž, jejich víra je materialismus, protože nikdy nepřijali Krista atd., nikdy nevěřili v mystický růst ducha, v rozvoj spirituálních možností člověka – to si mysleli, že je pitomost, protože je k tomu vedlo jedno pitomé mimozemské rádio.
Masakr ne?
Oni jsou vážně duševně nemocní. Když člověk poslouchá takhle v kebuli zpověď žiďáka, co sedí celý život u mind controll o jeho prapodivné víře a zoufalé depresi z deziluze, kterou utrpěl, tak si fakt připadá jak totálně šáhlý magor. Protože jenom toto slyšet je doopravdy nemocné. Zní to absolutně neuvěřitelně, že něco takového je vůbec možné.
Ale dle všeho toto je pravda o žiďácích a jejich spiknutí. S galaxií si pohrála nějaká příšera Jehova, jakožto výkonná část toho vesmírného viru a skutečně existuje nějaká zpráchnivělá větev takto duševně narušených žiďáků, kteří jsou nyní konfrontování s finálním výsledkem, totiž s tím, že nikdy nemohli vyhrát a tisíc let dělali šílenosti, satanismy a spiknutí proti lidstvu pro nic za nic. Nakonec jsou tak zdegenerovaní, že nechápou, jak jako může pokračovat svět, když mu nebude vládnout Američka s mind controll nad celou planetou.

Jsou fakt duševně nemocní, těžce vyšinutí.
Asi jako česká média.

Dědek atentátník někde vyřvával docela jasně: „Ať žije Ukrajina!“, prostě je to protiruský dědek jak vyšitý.

Viz článek na aeronetu:
https://aeronet.news/zradcove-kolaboranti-at-zije-ukrajina-bando-zkurvena-dost-bylo-fica-atentatnik-juraj-cintula-jiz-v-dubnu-vedl-malou-demonstraci-proti-robertu-ficovi-v-dolni-krupe/

Z článku:
„Pusťte si video výše a zkuste schválně identifikovat z jeho výkřiků a vulgarismů, které z nich jsou pro-ruské, pro-kremelské, pro-ficovské, prostě pro-dezolátské. Nám se to nepodařilo. Žádné jsme neslyšeli a neviděli.
Demonstrace zato byla anti-ficovská, anti-ruská a hlavně pro-ukrajinská, což bylo potvrzeno výkřiky Juraje Cintuly, a také pro-unijní, což potvrzovala vlajka Evropské unie, kterou mávali Cintulovi spoluúčastníci malé demonstrace. Nedovedu si představit, jak by mohl být Cintula pro-ruský a napojený na Rusko, když na místě vykřikoval hesla jako “Dost bylo Fica!” nebo “Ať žije Ukrajina!” spolu s nadávkami, že Ficova vláda je “banda zkurvená“.“

Vzhledem k tomu, že je tam i to video a každý si to může ověřit … no kdo není těžce máklý, musí z toho vyvodit, že dědek byl proti-ruský a obviňovat autora článku z „konspirací a dezinformací“ může taky jen pacient.

No ale český mainstream je jeden velký pacient. A já vím proč – viz. vysvětlení o vyšinutém žiďákovi, které chytám do své nebohé hlavy.
Třeba článek z českého mainstreamu:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-psycholog-motiv-atentatnika-nedava-na-prvni-pohled-logiku-40472122

Psycholog nějak nedokáže pochopit motiv prý „proruského“ dědka.
Z článku:
„Pachatel se nechal údajně slyšet, že je na čin hrdý. Mohl být tedy vyprovokován třeba i tím, aby získal slávu u Ficových odpůrců?

O tom máme málo informací. Z informací, co víme, plyne, že pán byl neznámý spisovatel, básník. Byl ale v kontaktu s nějakou zvláštní společností, která měla být něco jako slovenská domobrana.

Má se jednat o polovojenskou skupinu Slovenskí branci, kterým údajně poskytli výcvik bývalí příslušníci ruských speciálních jednotek.

Nedává to na první pohled logiku. Proč by měl střílet proti někomu, kdo by mu mohl být názorově blíž než třeba předchozí premiér? Z toho vychází, jak málo o činu víme a jak je těžké dělat závěry. Těžko říct, co bylo motivem.“



Z diskuze pod článkem:
„"Nedává to na první pohled logiku. Proč by měl střílet proti někomu, kdo by mu mohl být názorově blíž než třeba předchozí premiér? " Jelikož posbíral hlasy lidí sympatizujících s Ruskem, ale nic moc pro Ruské vítězství na Ukrajině nedělal, tak nějakému Rusofilovi přeskočilo a cítil se být podvedený. Pokud slíbil zlu že s ním bude spolupracovat ale nedodržel to, nemůže se divit že účty skládá dříve než u příštích voleb.“




No, tohle je vyloženě pro narušené psychopatické žiďáky, kteří se touto debilitou i nyní navzájem oblbují na sítích. Až tak křečovitě, že jim člověk má chuť dát z milosti prášek na uklidnění. Asi jsou všichni v duševním rozpoložení žiďáka, že taky jako nedokážou pochopit, že by svět mohl dál existovat třeba i bez tý Američky jako Vůdce.
Jsou to pacienti. Asi jsou vážně duševně nemocní, nedokážou strávit realitu. Popravdě, všechny y idiotské postavičky, jestli žerou tu nalejvárnu doopravdy, tak toto je pro ně schizofrenní moment. Už jsou duševně nemocní, nedokážou přijmout realitu, jak je, tak si do hlavy instalují bludy.

Myslím si, že toto je docela výživný kousek do výukového programu „jak vidět žiďácké spiknutí a internetu“.
Chce to sice studený obklad na hlavu a vytvořit si náležitý odstup, ale kdo se naučil „číst mainstream“, ten už se asi spíš bude jen bavit.
Veřejnost to asi až tak žhavě nežere, těžko říct.
Je to už asi jen výcvikový program pro ty, co mají v hlavě mozek, aby prozřeli a uviděli velkého úchyla. NWO loutky jsou fakt těžce duševně narušení a mainstream jsou projevy té choroby.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter