Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Těchto prapodivných hovorů se stranou NWO už jsem si zažila doopravdy hodně. Je těžké určit, co to je, protože ty inteligence na druhé straně jsou absolutně vyšinuté. Co já jsem si nalámala hlavu s tím, co to je. Jestli jsou to démoni, vojenské psychotronické programy, nebo co. Ale už věřím, že to je prostě naturální realita.
Tak jako tento atentát na Fica vypadá jako pomsta chazarů NWO, tak jsem třeba zažila návrat a pomstu reptiliánů v r. 2021, kdy dle mých zážitků způsobili tornádo na Moravě, jako pomstu naší zemi, kterou doopravdy nenáviděli a kde se odehrál mohutný magický odpor proti nim a způsobil nakonec jejich vykázání z planety v r. 2020. Tehdy mi v tom období pár dnů vyloženě hrabalo a slyšela jsem perverzní vykotlané řeči úplně vyšinutých existencí. Což byli dle všeho repťouši.
Taky jsem třeba slyšela šílené přednášky Drakoniánů o ženách, které vykreslovali jako nežádoucí, uměle nasazené bytosti, dle jejich vize mají být ve vesmíru pouze muži, kteří se reprodukují kyborg metodami. Jakkoliv je to vyšinuté, tak Drakoniáni jsou brilantní manipulátoři a jejich řeč byla vždy majestátní a ve výsledku to dávalo smysl. To je taky dost na šišku, mít v hlavě takový obsah.
No a tohle, co poslouchám teď, je zdá se skutečně tisíciletý žiďácký plán v hajzlu a poslední generace této magorie. Nějaký duševně vykotlaný chazarský magor.

Po tom, čeho jsem svědky minulé roky, co pozoruju v českých médiích, už se ničemu moc nedivím a radši se smiřuju s tím, že je to prostě pravda. Takhle oni uvažují. Jsou šílení, úplní magoři. Česká média a vše, co se děje v naší zemi, řídí CIA. Přičemž CIA a jejich špičky jsou tito vyšinutí žiďáčtí chazarští magoři, kteří jedou přiblblý vyšinutý tisíciletý plán podle debilního mimozemského rádia, ze kterého chrčela nějaká hnusná obluda, co měla v plánu zničit naši galaxii.
Proto je všechno tak těžce na šišku a vypadá to, jako kdyby byli všichni novináři po lobotomii a v krvi jim kolovala vlastizrada už při narození.
To žiďáctví je fakt podivná věc, to jsou vážně úplně vypatlaní dementi. Když se řekne „mystika“, tak si člověk něco vybaví. Buddhistická mystika – člověk si představí jogína, jak medituje. Muslimská mystika – nějaký derviš v poušti, meditace, tanec, touha po Alláhu, bohu, OK. Křesťanská mystika – extatická vytržení, modlitby na kolínkách, pokora, křížek, OK. Židovská mystika – ha, tady je problém. Co to jako je? Nijak se to nevztahuje k vnitřním stavům. Jde o shánění jakýchsi sil k vytvoření nějakého umělého života. Čarodějnictví, prapodivná alchymie s využitím démonských sil, umělé inteligence. Kyborg zrůdnost, to je jejich mystika, celou dobu své existence se napínají za kyborg vizí, jak je to naučil Jehova, zrůda, co je 40 let vodila s rádiem po poušti.

Už je jich fakt dost.
A já to teď mám v hlavě a přímo můžu poslouchat chazarské špičky CIA u projektů „mind controll“. Jsou to magoři, jsou vyšinutí. Geneticky, generačně, rodově. Odkládají veškerou svoji individualitu a rozum ve prospěch jejich šíleného plánu. Mění se na vyznavače porouchaného rádia a naplňovače jeho vůle. Jsou už rodově tak dlouhodobě cepovaní na velkou úchylárnu, že jsou z nich bizarní trosky, které přemýšlí tak, že dementní Biden je proti nim zářivá výloha rozumu.

A to vládne našim zemím! To vládne českým médiím!

No je to děs, doopravdy ještě můžu být svým způsobem šťastná, že ty bizáry slyším, protože to aspoň odhaluje zázemí za oponou a nemusím se ničemu divit.
Takže teď zřejmě chrochtající USA demence učiní posledních svých pár pokusů, než padnou jak francouzská šlechta po revoluci. Ty napudrované degenerativní šašky odnese čas.
Jen doufám, že se jim doopravdy nepodaří zničit slovanské země, jak asi nařídilo porouchané rádio.

Někde už v té demenci musí nastat zlom a musí dostat šanci zase normální lidská a zdravá mysl. Někde už se ty degenerativní příšery a jejich moc musí zhroutit.

Fakt nevím, co to udělá s debilem z 80% odpadu, ale to nemá smysl řešit. To je kretének, který úzkostlivě prožíval covídek s rouškou i v bazénu, aby pak běžel na spásnou vakcínku a zlobil se na ty nezodpovědný hajzly, jak to za boha nechtějí a tudíž ohrožují babičku. Pak papal celou dobu pohádku o zlým Putinovi, který zničehonic a bezdůvodně napadl tu hodnou a mocinky demokratickou Ukrajinu, která chudinečka jedna malá nezkorumpovaná chce do tý EU a taky do NATO a to proto, že je to Rusko tak strašně moc ohrožuje. Pak taky spapal chudinky sionistické z Izraele, jak byly opět bezdůvodně napadeny tím hrozným Hamásem a spolknul oprávněnost genocidy Gazy.
Je mi jedno, co udělá jakýkoliv zlom ve vedení společnosti, politice, v médiích s těmito idioty. Úplně šumák. Debilnější a šílenější už být nemůžou. I když je fakt, že jejich zvířecí frustrace přiblblého mozečku může být nebezpečná.
Myslím si, že lidi, co jsou na straně antiNWO a chtějí civilizační obrodu, už se nenechají vtáhnout do občanské války, že už jsme toho viděli dost.

Prostě to řídí choré mozky úplně vyšinutých psychopatů odněkud z USA, to, co se nám tady děje. Zřejmě bude časem stačit vypnout porouchané rádio.

Třeba jednou tu dementní archu úmluvy někde v Američce někdo vytáhne konečně z podzemí na světlo světa, udělá se tomu technický rozbor, co to je za blbý vehikl, strčí se to do muzea a budou se u toho dělat poutavé přednášky o pohnuté historii před dobou, která je už nyní.
Tzn. o dobách, kdy jsme mimozemšťany považovali za bohy a jejich technologie za kouzla a čáry a jak se na bizarní pobožné poslušnosti starému rádiu stala taková věc, že vznikla kasta úplně vyšinutých žiďáckých magorů, kteří chtěli zabít všechny lidi a zvířátka v kyborgulagu se zavedeným mind controll.
Umím si takové školní prohlídky představit.
„Toto je staré mimozemské rádio, ve starších dobách, kdy byli lidi ještě úplně debilní, zvané jako – archa úmluvy – artefakt, který ohrozil lidstvo. Nyní je již nefunkční. Prosím nedotýkat se. Díky. Vaše Technické muzeum.“

To přijde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter