Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5. >








Hlavní a zásadní změna, která může přijít ve společnosti, je pád těchto zpráchnivělých žiďáků, chazarů, klasikého NWO. A s tím pád „liberální demokracie“, tzn. těch zločinných struktur, co nám nyní vládnou (prý se nepokrytě radovali, že je Fico postřelený, všelijaké vládní partaje) a také celkový pád západního světa.
Protože tyto dementní zrůdy, které jsou ve své podstatě skutečně velice šílené, realizují zločin za hranicí jakékoliv představitelnosti a jejich bezohlednost je tak velká, že to doslova vyrazilo dech, že není možné jim ani nějak oponovat. Je mnohem horší situace, než za protektorátu za nacismu, protože tehdy jsme aspoň věděli, že jsme okupování nehorázným nelidským parazitickým nepřítelem a nebyli jsme nuceni tomu říkat „demokracie“.
Nyní všechny ty odporné zrůdy ve vládě musíme tolerovat v rámci „demokracie“ a jsme jejich urvanou nehoráznou zločinností absolutně paralyzováni a protože jsme vesměs – jako ti, co s nimi nesouhlasí – vystrkování ze společnosti systémově dlouhodobě a také jsme zahnáni do kouta dlouhodobě, máme proto menší moc a navíc jsme spirituálně vyvinutější skupina, než ti, co jsou nyní „nahoře“, tak jsme zároveň méně ovladatelní systémy „mind controll“ - tak proto ve výsledku všechno stojí. Protože jsme moc slušní a spirituálně na výši, zato vládnoucí vrstva se všemi těmi havloidními zrůdami jsou zločinci a chovají se naprosto bezohledně.
Naděje je, že se tuto vládnoucí vrstvu podaří svrhnout definitivně aspoň při dalších volbách a že se všechny ty prožiďácké zrůdy v pruhovaném tričku a rádiovkou zase uklidí do sklepa. Po posledním vládním období už člověk ví, že se nemá namáhat se zdravením takových kreatur a ani nemusí tím směrem předstírat slušnost. Že na druhé straně skutečně nebylo nikdy nic, co by stálo za námahu.
Ale co dál s takovými ksindly ve společnosti, nevím.
Naposled tu byly proamerické zrůdy v letech 2009 – 2013, potom 2 období vládl Babiš. Nečas a Kalousek byli na blití, člověk vypínal TV, nenáviděl je. Ale to, co provedly tyto prožiďácké proamerické zrůdy, o tom si tehdejší vláda mohla nechat zdát. Hlavně se tehdy tak macatě a bohatě neměly možnost projevit havloidní, prožiďácké, proamerické zrůdičky ve společnosti. Jako teď.
Po období 2009 – 2013 člověk mohl nesnášet pravičáky. Ale po období této vlády hrozí občanská válka. Na Slovensku hodně, protože Slováci jsou divočejší, než my. U nás méně, máme o něco klidnější povahy.

Takže jestli se podaří svrhnout tyto kolaborantské zrůdy, ideálně s někým jiným, než s Babišem, přinejhorším s Babišem, musí se utáhnout režim směr Rusko tak, aby si tyto svině už nešrtly NIKDY. A byla bych i pro to jim život náležitě osladit, aby odtáhli z této země dobrovolně.
Ať táhnou chlapečci v pruhovaným tričku i s rádiovkou a ať už se nikdy nevrací. Mám trochu obavy, že to stejný oni už začali realizovat s námi a že taky budou chtít přitáhnout svůj obludný režim a vyhnat ze země nás.
Ale začali s tím první, havloidní zrůdičky, ukronacistické bestie.
A chtějí nasadit a zavést NWO.
A proto nemají právo na vítězství. CIA žiďácké zrůdy od chazarů jsou už v prdeli. Já věřím, že Američka padne. Ten stát je zločin od začátku, staré USA je mrtvé. Něco z toho státu zbude a to něco asi bude vznikat za dob vlády Trumpa. Ale už to nebude USA se CIA perverzním nacisticko-žiďáckým vedením. Jak nebudou mít havloidní zrůdy funkční Američku, jsou v píči a nemají za sebou nikoho. Zato Rusko bude stabilní. Je blíž a bude stabilní. A my, pokud se nám podaří obrátit v této zemi režim, doufám nebudeme trpět přehnanou tolerancí k těm odporným ksindlům. Kteří se jasně ukázali.

Oni se drží křečovitě, násilně, jak ten zkurvený dementní žiďák, co nedokáže pochopit, že jeho zkurvenou Američku nikdo nechce, že nikdo nechce NWO, že „mind controll“ je zločin.
Ono evidentně z této debilní populace nikomu nepřipadá „mind controll“ jako zločin. Nechápu proč jim to nepřijde jakoo zločin, vždyť je to absolutně perverzní zrůdnost. Svým způsobem si i přeju, aby to všichni zažili, aby konečně pochopili, co je to za „slast“.
Ale jde o to, že jak se tlakuje jejich konec, těchto žiďáckých vlád NWO, tak jsou čím dál zločinnější.
Bylo by dobré ty špinavé šmejdy sundat z vlády ještě před koncem jejich volebního období. Protože následné vítězství Babiše je vesměs jisté. Pak si tyhle špinavý držky už dlouho nešrtnou po tom, co tu předvedli. Oni to vědí. Takže se budou snažit všechna svinstva zrealizovat v posledních měsících své vlády. Proto by bylo vhodné, aby skončili dřív a nečekaně a nestihli to.

NWO by se určitě líbilo, kdyby v našich zemích začala občanská válka. Provokují všemi silami, vyloženě o to usilují. Média šíří nenávist, dehonestují a uráží celou jednu třetinu obyvatelstva. Říkám, nějaký děsivý průser se nestal jenom kvůli tomu, že jsme ta spirituálně vyzrálejší část, že GF neovládá mind controll, tudíž nikoho nenabádá k atentátu a další věc – jsme většinou systémem zahnaní na okraj a jsme ti bezmocnější.
Ti, co jsou na koni a systémem vydržovaní, jsou havloidní prozápadní amorální zrůdy. Emoce lítají, vzít aspoň ten klacek, nebo basebalku a jít si to vyříkat, je občas dost reálná možnost. Ale zatím se to nestalo.
Na Slovensku mají k tomuto daleko blíž.
Snad to přesto vydrží a občanská válka nepropukne.
Protože to není dobrá cesta.
Musíme udržet provýchodní vlády a politiky. Jakmile na podzim vyhraje Trump, Fico se třeba do té doby zotaví, byla by šance tady sundat ty zrůdy u vlády. Východní blok by se mohl konečně odtrhnout od EU. Navždy.
Pruhovaný havloidní hovada s rádiovkou ať se odstěhují z naší země, když nechápou a nectí slovanství. Takový mamrdy tady nepotřebujeme. Mohli by pochcípat na vax, nebo je sejmout ten záblesk. Hlavně ať není občanská válka.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter