Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Celá ta věc je velice složitá a nic příliš nevidím (na vizuální dojmy se musím většinou hodně soustředit), hlavně slyším a můj zájem je mít v hlavě absolutní klid a neslyšet žádné agresory, což se vesměs daří. Trvale získávám větší a větší klid a nepřátelské síly odpadají.
Vnímám určité síly a skupiny inteligencí, které se v poslední době proměňují, myslím si, že v mocenské sféře dochází k nějakým změnám, ve smyslu, že i GF opouští některé spojence, protože se ukázali jako nenávratně zkorumpovaní, zato na nepřátelské straně se ještě vyprofilovaly síly, které jsou ochotné jít se Zákony Jednoty.
Holt, situace se vyvíjí, vlastně nic z původních plánů už nefunguje, to, co se tu stalo a děje, již mnohokrát překonalo všechny nejdivočejší představy a meze a nezůstal kámen na kameni. Navíc se lidstvo zachovalo ve většině dost nepoužitelně a zkrátka není možné realizovat dřívější představy, kde bylo zahrnuto, že lidi budou reagovat nějak víc jako lidi.
Kupř. se nepočítalo s tak extrémní apatií a nezájmem v mimozemských otázkách. Nevím, já už to zpětně asi ani nedokážu popsat, ale já už jsem ztratila představu, že jakkoliv patřím do této rasy, prostě ji nerozumím, rozumím jen svému nastavení a vnitřní misi a beru to tak, že to já jsem tady ta divná, že prostě normálně s touto rasou nemám vůbec nic společného a nejsem povinná ji rozumět. Ze všech těch reakcí, co jsem zatím viděla, jsem dost v šoku, prostě jsem předpokládala něco úplně jiného. Připadá mi to celé jako velký omyl, ale stále mám důvěru v misi, že má smysl a že se nám, jako misi podaří dostat planetu do stavu nového věku.
Trochu se zlepšily vyhlídky na počet těch, co projdou do nového věku, vesmírné a kosmické síly, které to tu poslední dobou nějak hodně zajišťují a vše přeorganizovávají, prý mají prognozu až třetiny přeživších, takže se zdá, že se něco přeci jen zlepšilo a že z nejhorších vod jsme venku.

Něco se děje, ale nevím přesně co, vnímám jakési napětí a změny, i GF byla nervozní, co to přinese, jestli s dosavadními výsledky obstojíme, ale zdá se, že ano a že jde o změnu opět k lepšímu. My, jako strážci, v lidských inkarnacích, máme s planetou absolutní práva a v kosmo zákonu jsme se svými nároky krásně stabilní. To na nás vyšší mocnosti „měří“ a zachází s tím, jacísi nadřízení GF. Vše je nějak jištěné nově a jinak. Tato reorganizace začala už víc jak před měsícem.
Ale ještě těm změnám úplně nerozumím, patří to do vod, které jen tuším.

Z GF, té místní, už mám taky dojem, že toho mají dost a jsou za toto nové jištění a přeskupování rádi, protože už to dlouho byla taková dost marná snaha, jen udržovací stav, takže je potřeba s projektem pohnout. Nyní se dějí velké změny, tuším to takto. Nevidím do těchto věcí úplně. Spíš je mám v náznaku. Můj hlavní úkol je duševní práce, vylaďování a udržování určitých kultických center a spolupráce s planetou a následně GF a ti pak s tím pracují dál, přes ty svoje nadřízené atd.
Jestli to je, nebo není pravda, vážně nevím a už je mi to i jedno, protože nemám nikoho, s kým bych cokoliv mohla srovnat.
Byla jsem se svým zážitkem ojedinělá už na samém začátku a přes všelijaké snahy se nějak identifikovat s nějakým ezo hnutím, nebo proudem, nebo myšlenkami, kontaktéry a dalšími vizionáři jsem opět ojedinělá a se svým zážitkem sama. A s nikým se nemůžu ztotožnit a u nikoho si nic ověřit, protože pro mě neexistuje dostatečně důvěryhodný kontaktér/medium/mág, čaroděj, který je i nezkorumpovaný a dá se mu věřit, že má kontakt a jen tak neblamcá. Většina mele nesmysly, které nemají z vlastní hlavy a často je to jen jejich jalová víra, nic víc.
Už ani nikoho nesleduji, nikomu už nevěřím z ezo-ufo, i z ezo, všude jede jenom money money money, všichni se devalvovali a plácají. S nikým se neztotožňuji. Na začátku jsem měla víru, že se něco najde, ale nenašlo, naopak se vše rozpadlo a ukázala se holá pravda, že můj zážitek je můj zážitek a nikdo nic takového nezažil a nezažívá.
Což je divné a je možné, že jsem jenom blázen, ale mně je to už jedno. Já všem připadám divná a podezřelá a já taky nikomu nevěřím, jsem prostě solitér. Toho, do čeho jsem šla, nelituji.

Zase ale na druhou stranu vidím, že v něčem se to pořád odráží s realitou, že se třeba naplňuje schéma z dimenzionální války a všelijakým změnám se nedivím, protože skutečně nejvíc zarážející byla reakce lidí na spoustu věcí a je mi jasné, že s takovým materiálem se nedá jednat podle plánu na nějaké původní osvobození, že zlo a korupce jsou tu zakořeněné velice hluboko a na vše se musí úplně jinak.

Přesto jsem optimistka, ty dimenzionální poměry planety a našeho postsovětského prostoru nejsou nijak špatné a energie se zlepšují. Vnímám skutečně procesy oddělování - že se po nás chce, abychom se odlepili od nízkých, přestali se jimi nechat deptat a tahat dolů, vymazali si je z hlavy a začali se vznášet lehounce jak Sluníčko a zároveň si žili bez všelijakých traumat a ničeho se nebáli. Což jde jedině, když se člověk dokonale odpoutá od kolektivního lidstva.
Nevím, ono se to nějak vyvrbí. Vnímám, že věci jsou jištěné z vyšších sfér.
Jen jsou v tom zřejmě ještě nějaké složité kosmologie a interakce s jinými vesmíry, do čehož nevidím. Což zřejmě ještě zamezuje GF a dalším silám zrealizovat nějakou tu sluneční událost, což pro ně asi jinak není problém. Ale skutečně to vypadá, že jsou tu nějaké entity z úplně jiných vesmírů, které jsou pro mě tak dokonale nepochopitelné, že je ignoruji. A nemusí jich být málo, protože reakce lidí mi připadají jak z jiného vesmíru. Proto třeba nedokážu některé věci pochopit a vyřešit a proto jsou tu ty nadřazené vlivy a síly z vyšších pater moci vesmíru a kosmu, aby nás odšmodrchali a rozvázali nějaké motanice, které by bez nich byly nad naše síly.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter