Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5. >




Celkově mám pocit, že všechny pokusy o alternativu, protisystémový odboj proti NWO, byly zničeny. Že se do toho vložily falešné osobnosti, vládnoucími strukturami byly tyto spolky infiltrovány a rozloženy zevnitř, po osobnostech, které si dovolily jít proti vládě, se proháněly davy zrůd a byly nelidsky pronásledovány (třeba Peterková dohnaná k pokusu o sebevraždu, který naštěstí přežila), mohutná kampaň v médiích proti odpůrcům tohoto zrůdného režimu hodně převálcovala.
Navíc se na alternativě objevuje nejednota, kdo jaké téma považuje za podstatné.
Protože jsem měla načatá záda, tak jsem seděla na zadku a probírala se troskami alternativy, co zbyly a vyděsil mě Martin Cornel, když označil MK Ultra za konspirační teorii spodiny, pak jsem ale našla další jeho poznámku, která uvrhává tu jeho první poznámku do jiného světla, tak jsem si oddechla, že Q poblouzněnci se snad nedali otevřeně proti odboji proti NWO:

Martin Cornel
3 d ·
Konspirační teorie spodiny, projekt MK ULTRA, Wikipedia.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Projekt_MKULTRA

Cornel Martin
2 hod ·
Že prej je těžký dostat lidi do ulic a náměstí. A byli tam všichni, spodina i Fialoví voliči 🇨🇿😉.


Zřejmě myslel pojem „spodina“ ironicky, s odkazem na elitářský výrok Magdy Vašáryové:

„To, že pan Robert Fico a jeho družina, což jsou vyčpělí lidé, kteří tam jsou třicet let, už víme, že od nich nemůžeme čekat nic pozitivního pro moderní Slovensko. Tak uvidíme, nakolik se ztotožnili s hledáním mezi těmi nesystémovými voliči, anebo dokonce vysloveně spodinou.“


Stejně je zajímavé, jak všelijaké herky a kdákalky jsou považovány za veřejné osoby, které mají právo nějak oslovovat společnost a být považované za něco víc. Dřív byli oni spodina, myslím si, že by bylo vhodné ty poměry přece jenom vrátit. Když se chce nějaká debilní herečka ometat takovými pojmy, jako je „spodina“. Tyto „umělecké osobnosti“ jsou kasta šašků. Na konzervatoř lezou často proto, že jsou úplně debilní a jinou školu by nezvládli. Za každého režimu musí držet hubu a krok, jinak si neškrtnou. Jsou to trochu lepší kurvy. A Magdička hrála i za komoušů ne? Tak ať drží ten svůj nevymáchaný čumák, elitka jedna.

Jestli se chce řadit k elitám, tak se řadí k satanistům, viz. velice přesný článek o Eurovizi v překladu na aluska.org:
Finále Eurovize 2024: Doslovný rej satanistů
https://aluska.org/finale-eurovize-2024-doslovny-rej-satanistu/

Tato úchylná soutěž už asi vážně graduje do svého maxima. Satanisti se poslední dobou velice veřejně prezentují, třeba i ten královský portrét Charlese III. spadá do této vlny reprezentace satanismu na veřejnosti. Na stránkách aluska.org má článek i o tomto díle a tam nějaké reakce lidí ze sociálních sítí na to dílo, jedna ta reakce je velice výstižná:

„Král Charles III. odhaluje svůj první oficiální portrét od své korunovace. Červená barva je spojena se Satanem, motýl monarcha symbolizuje ovládání mysli a černé oči symbolizují démonickou entitu. Když vám řeknou, kdo jsou, věřte jim,“ napsal jiný uživatel na socku X.“

Ano, oni nám už do očí říkají, kdo jsou a je na místě jim věřit. Elity jsou satanistické arogantní zrůdy, které si pohrávají s programy ovládání mysli.
To, co jsem si zažila pěkně naplno a uchránila mě před tím jenom Galaktická federace, nebýt jich, neměla bych jakoukoliv šanci na přežití a setrvání při nějakém relativním duševním zdraví.
Já tedy taky nejsem zvědavá na rádoby elitářské výroky o spodině z huby nějaké trochu lepší kurvy.
Táhni ty píčo z Postřižin do pekla :-D Ten film spalte :-D
Bylo by v pořádku tuto uměleckou chamraď všelijakých herců a zpěvaček vrátit tam, kam patří – na okraj společnosti, po revoluci se nevím proč dostali na výsluní. Asi pro jejich chabý charakter, psychologický profil prostitutek, jejich snadnou ovladatelnost a levnou popularitu, která se dá snadno zneužít pro formování názoru slabomyslného davu.
Prakticky je to ale levná verbež, která patří na okraj a do společensko – politického dění nemá co kecat. Tak se k nim přistupovalo dřív. Patřili prý do stejné kasty jako obchodníci. Prostě morálně a charakterově nízké osoby, jejichž zásadovost je mizivá. A podle toho se na ně nahlíží. Což je myslím si určitě správnější postoj, než to, co se s nimi vyvádí dnes.
Kdy mají tyto polokurvy a pochybné persony větší věhlas a vážnost ve společnosti, než učitelé.

Je otázka, kam se tedy došine pravda a pointa o „konspiračních teoriích spodiny“, jak napsal ten Cornel a vyloženě mě vyděsil. Naštěstí to ale asi myslel takto, s odkazem na Magdičku.
Jeho FB občas prohlédnu, co zas vymyslel, naposled jsem zaregistrovala, že hnutí Q-Annon už nevěří a že začal zase ty údajné Bílé klobouky očerňovat, jakože i Putina atd., že jsou to všechno stejné svině.
Nevím, já myslím, že Q-Annon v tom nadělalo paseku na všechny strany, že nejdřív ze všeho dělali nějakou samospásu a teď zase, když si to někdo rozmyslí, dělá z těch přínosných politiků ty zlé.
Což je obojí špatně. Myslím si, že Putin a jeho vláda, nebo nějaká skupina moci kolem něj spolupracuje s GF, že má Rusko vyloženě štěstí, že je tam někdo schopný a že tam není nějaký ožrala zmáklý psychotronickými zbraněmi a že se tedy Rusko nerozpadne. Stejně tak Trump je proti Deep State a pořád je přínosnější, než kdokoliv z těch chazarských satanistických sviní.
Takže přístup nejdřív všechno přehnaně hurá hurá a pak zase opačně fuj fuj vážně není šťastný.

Jenže to souvisí s rozdrobeností alternativy a protisystémového odboje, kdy se nejsme schopni spojit, holt je to těžké, je málo skutečných dokazatelných informací a i když jsou třeba přímo na očích, mozek zpracovaný celoživotním negativním programováním ty informace těžko zpracovává a přijímá, proto je reakce opožděná a nedostatečná.
Navíc byla alternativa velice infiltrována a rozbita zevnitř chazarskými vládnoucími zrůdami. Mám navíc pocit, že na jednoho autentického jsou dva až tři falešní, kteří rozemílají témata ještě víc a naschvál odvádí pozornost špatným směrem.
Kdyby ten čas, který jsme měli, ty minulé roky, kupř. celá alternativa táhla jednotně proti 5G a programům ovládání mysli na dálku, něčeho by se docílilo.

No ale to už je jedno.
Stejně to asi ani nemělo dopadnout, bylo to nemožné, aby se společnost nějak masově probrala a dala se do boje s těmito elitními satanistickými zrůdami.
GF s planetou to nakonec vyhodnotili na 4/5 odpadu a vesmírné síly to nakonec zmírnily na 2/3 odpadu. Tak tedy od nich mám informace. To jako nejsou moje čísla, tak to hodnotí ty bytosti, se kterými jsem v kontaktu a které jsou s vysokou pravděpodobností mimozemské.
Takže to třeba stejně nešlo, neměli jsme šanci. Nicméně nějakých výsledků jsme přeci jen docílili. Ty informace se dostaly ven a menšina lidí, co má přejít do nového věku, už přeci jen má nějaké podhoubí, základ, který by bez všech těch snah prostě neexistoval.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter