Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Celé poučení lidstva je extrémně těžké, protože celá tato zločinecká eskapáda je naschvál položená až za standardními možnostmi lidské rasy. To, co jsem zvládla já, je dáno tím, že jsem jednak inkarnace z GF a také tím, že mám zřejmě nějak upravené DNA, protože minimálně 2x když jsem byla mimino náš barák ozařoval paprsek z výšky. Takže můžu mít doopravdy i nějak přizpůsobené myšlení a chápání, asi mám nějak posunutou hranici strachu, nevím.
Jinak toto nebylo v lidských silách zvládnout. Jako přímý útok těmito psychotronickými technologiemi odrazit, nějak to myslí vyhodnotit a bojovat proti agresorům. Bylo v tom spousta divných věcí. Jednak to mimozemské vedení ze strany Drakoniánů, jednak fakt, že se v tom míchaly technologické a čistě okultní záležitosti, kdy něco byla technika z rádia, něco příšera vylezlá z portálu, roli v tom hrála kosmologie, kosmický zákon jako takový, potom to taky celé skákalo v čase a bylo to celé totálka neznámá věc. Nikdy jsem nikde neviděla něco takového kohokoliv psát. Možná teoreticky a okrajově, ale nic reálného a konkrétního.

To zacházení s časoprostorem a časem nechápe naštěstí ani NWO. Myslím, že Drakoniáni tomu asi rozuměli, ale ty jelita, co jsou tam teď, co zbyly, tomu určitě nerozumí.
Vyšinutí žiďáci, co mi monotonně rvali do hlavy, že jsem méněcenná žena, kdežto oni jsou „muži“, jsou zdá se už úplně pryč, zřejmě si je už odvezla policie z vesmíru pro nadbytečnost a těžkou vyšinutost, nevím. Nebo někdo konečně vypnul nějaký psychotronický program, netuším. Už jsem pochopila, že některé stupně těžkého duševního postižení, což být žiďák, co naplňuje 1000 letý plán ještě jeblejších předků určitě splňuje, je těžko rozeznatelné od zaseklé desky, či psychotronického programu. Proto skutečně ta těžce vyšinutá bytost, co měla tuto produkci, mohla být reálný žiďák nejposlednějšího kolene přiblblého chazarského plánu na ovládnutí světa.
Tak hlavně že je pryč.

Zůstal však stále jeden arogantní patron a ten právě neumí s časem. Kupř. dnes odpoledne mě vyrušil, začal mě oblbovat, že teď když vím, že můj spojenec mimozemšťan mě zradil a že ten, kterého jsem dávno vykopla jako podrazáka, měl přeci jen pravdu, že on je ochotný mi odpustit a ať nyní pozorně poslouchám. Má fakt arogantní nadutý samolibý hlas :-D
Tak mu říkám, co to mele, že mimozemšťan mě nezradil a podrazáka nechci vidět, ani slyšet.
Tak se pokusili o „interní“ debatu, kterou stejně vždycky slyším. Že „jakto, už přece měla vědět od „xxx“ (toho, co mu říkám podrazák), že mimozemšťan je zlo a má mu věřit, ne?“
No prostě netrefili rok, evidentně se snažili rozjet scénář, který na mě měli připravený na r. 2017, ale tehdy se mi to podařilo odrazit, protože se mě pokoušel oblbnout právě jen podrazák a neměl sebou Galaktickou federaci.
Pak se mě zase pokoušel patron od NWO zastrašit a ohromit svoji úžasnou mocí a jestli tuším, kdo oni jsou. Tak mu říkám CIA. Prý ne. Tak Mosad, MI6? Prý na to jdu dobře, říkal.
Tak mu říkám, ty jseš nějaký to Majestic 12 nebo Komise 300 co? Tak to prý jak to vím. Takže to je asi nějaký střevo z těchto organizací. Vzhledem k tomu, že to byl hovor, kde bylo NWO v r. 2018 a mysleli si, že na mě mluví do r. 2017 a já přitom byla v r. 2024, tak jsem ho vážně asi ohromila.

Takže takto to je s časoprostorem v této vyšahané záležitosti. Nic v tom není lineární, vypočitatelné, podle pravítka. A jak s tím NWO neumí, tak se už kolikrát ošklivě minimálně ztrapnili.

No nic, tak jsem mu vynadala, že nějaké takové pitomé střevo, co neumí s časoprostorem odmítám brát vážně a ať se jde zahrabat hovado blbý žiďácký :-D Fakt se tím bavím.
Jak tomu tehdy nemohl věřit, tak se pořád zkoušel zachovat dekorum a nadvládu, tak mi začal vysvětlovat, že toto je zákon silnějšího, zákon přírodního výběru.
Já mu zase začala vysvětlovat, že toto je kosmický zákon, zákon ducha.
To on prý nechápe, nechápe co tím myslím a nevěří tomu.

Jenže to bylo to jediné, co nám pomohlo, kosmický zákon. Jak by se asi kdekoliv v kosmu mohla vyvinout jakákoliv inteligence, kdyby tento zákon ducha nefungoval.
Jakmile je někde spirituálně vyvinutá společnost, která je v souladu se Stvořitelem, žije v zákonu jednoty, ctí spirituální pravidla a žije v souladu s přírodou, tak má prostě právo na kosmickou ochranku, když ji přijde sprostě likvidovat třeba technicky vyvinutější rasa.
To je obdoba toho, jako když gang zločinců a teroristů se samopaly přepadne školku. Prostě někdo zavolá pomoc a brzo je kolem školky speciální komando.
Přesně tak to funguje. Nejdřív bylo potřeba „zavolat pomoc“. To znamenalo poslat nouzový signál skrze celý vesmír. To ale předpokládá víru a znalost toho, jak funguje kosmický zákon.
Což byla mimochodem jediná záchrana této rasy.
Znát kosmický zákon – věřit v neomezenou všudypřítomnou moc Stvořitele. Protože to je obecně funkční princip, kdežto vyznat se v mimozemském mišmaši je těžké. Protože je to vážně složité a žádná z těch primitivních rozdělovaček nefunguje doopravdy.

Šílený, co se tady děje.

Ten nabobský mocnářský idiot při komunikaci s mimozemšťany přiznává, že s časoprostorem doopravdy neumí a že to nikdy nedělal a „že to prostě zkouší“ a dokonce vyjádřil obavy, jak velké škody napáchal a jestli je to zlý. No na infarkt. Prostě fracek. Stvořitel mu oznámil, že ho degraduje v tomto vesmíru a pošle ho do trestného vesmíru.
On se ptal, co to je za hlas, to je Stvořitel? Mu říkám, že asi jo. Co já vím? Ale vypadá to, že jo. (Je to sice ujeté, ale na druhou stranu, proč by se Stvořitel nemohl projevovat hlasem, který skutečně nejvíce odpovídá „laskavému otci“?)

No, chci říct, že v dnešních dobách už je to spíš zábavné, než že by člověk trpěl.
Zvlášť toto ultradůležité hovado překonává mety.
Dokonce se chudák Galaktické federace ptá, proč ho prostě neoddělají? Přál by si smrt, než být takhle pro smích kdejaké slečně, kterou otravuje. Že prý pořád útočí.
Mimozemšťan mu neodpověděl, ale tuším, jak to je.
I mně už je fakt jedno, kolikrát mi budou ještě dupat po hlavě a pouštět mi zlé impulsy do hlavy, zlé zkraty, deprese, formátování, … jsem na to už nechutně zvyklá. A ta intenzita už je dávno někde úplně jinde, než co to bývalo. Doopravdy zatočit s člověkem uměli Drakoniáni, ne tento blb. Tyto zbytky NWO ovládají čistě jen technické, nikoliv okultní útoky.
Kdyby to byla ta školka a teroristi, tak terorista se samopalem sedí na dětské stoličce v dětské kuchyňce obklíčený komandem a už se jen čeká, jestli se vzdá, nebo si prostřelí hlavu.
Takže mě to reálně už nehryže. Superdůležité hovado mám na to, abych se bavila jeho kosmologickou tupostí, vše má bezpečnostně v rukách GF a další vyšší mocnosti a síly a pro zbytek populace je důležité, aby si na nich tento úchyl a jeho parta dál něco zkoušeli.
Protože pokud to nebudou dělat, nikdo nic nepochopí.
A GF si nemůže dovolit simulovat tyto útoky, protože to by bylo už úplně zvrácené.
Zkrátka udržují tyto trosky NWO kvůli tomu, aby lidstvo mělo možnost jaksi pochopit, že na ně někdo útočí. A pochopitelně, trosky NWO neútočí na nějaké hňupy a bezvěrce, ale na spirituálně vyvinuté lidi.
Takže trosky NWO se musí ještě mstít jak malí chlapečci a zuřivě mačkat tlačítko na zvonění do kebule, kdy to bezpečnostně hlídá GF, aby si ještě určité procento populace uvědomilo, že toto je realita. Že si to jako nevymyslely divný zlý holky.

V tom to asi bude.
Jednak je potřeba funkční spiritualita a taky je důležité další technické poznání a převést staré už nedostatečné spirituální teze do nového věku tak, aby navázaly na galaktickou realitu. V galaktické éře nemůžeme považovat psychotronické systémy za ďábla, natož za výmysly divných zlých holek. A v žádném případě nesmíme být bezvěrecká verbež, co ignoruje kosmický zákon a nezná zákony jednoty.
Tak asi prostě pokračuje výukový program.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter