Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6. > PřilítliMimozemšťani> 




Rozvoj internetu dal jistě dosud nevídaný prostor tzv. bláznům, jeblým magorům, těm, co byli vždy zahnáni do ústraní, byli vyloučeni ze společnosti, nesměli mluvit. Ti, mezi které se docela i hrdě počítám, (ač bez papírů a bez jediného spolklého psychofarmaka), se nevídaně rozjeli a dostali dosud nevídanou možnost šířit svoje myšlenky experimentálně.

Vůbec bych se nedivila, že na ně NWO vymyslelo skutečně jedinečné chytací weby, aby měli směr a doktrínu a i přes experimentálnost situace věděli, co si smí a nesmí dovolit a myslet a hlásat.

Rozhodně však tato možnost reálně jeblých jedinců s reálným napojením na jiné světy, kdy se mohou veřejně vyjadřovat, dělá paseku v poli tzv. tradičního duchovna.
Což je z mého pohledu okleštěná prolhaná nesmyslná fasáda staré ruiny, která absolutně nefunguje a kde se nepoužívají hlubinné archetypy a mystické reality, ale snůška lží a nesmyslných klišé na udržování zla ve společnosti.
Odpouštěj zločincům, pronásleduj a zle potírej jeblé.

Je to dost zajímavý konflikt.
Já jsem toho názoru, že kdybych byla doopravdy jeblá, už by odněkud dávno přišel uzemňující argument.
Nejvíc uzemňující argument je samozřejmě válka a bezvýchodné zničení, kde se ukáže nepřítomnost jakékoliv vyšší duchovní instance.
Ale já myslím spíš argument duchovní, jakože někdo dokáže říct něco, po čem všichni ti blouznivci s mimozemšťany sklapnou. Ne, nic takového se neděje, nikdo nic takového nedokáže.
Jsem přesvědčená o evoluci lidského ducha reinkarnací a myslím si, že doopravdy duchovní člověk už byl někdy v minulém životě "jeblý", tudíž má kompaktní zkušenost a dokáže jeblému v tomto životě dobře poradit. Ale to se neděje, ze strany těch samozvaných duchovních kapacit, že? Neděje se to ve skutečnosti ani od těch uznaných duchovních kapacit, což jsou církevní šašci vesměs.

Takže se tu skutečně dost významně otevírá otázka: co to tady melete proboha?
Jak je možné, že když poprvé dostanou blázni šanci projevovat se na veřejnosti, tak je z dosavadních duchovních nauk rozsekaná kůlnička na dříví?
K čemu je komukoliv se tedy nenamočit do těch nečistých praktik, když by skončil jako loutka na dálkové mind controll ovládání?

Podle mě je jedna z nejhorších věcí na internetu pozorovat krachující duchovní klišé v lidech, která jsou koncipována ryze ve prospěch zla.
Ta překroucenost. Ten, kdo je apatický a neví si rady, hlásá, že je v pořádku neposuzovat a nezasahovat. Ten, kdo chce zlo, zasahuje otevřeně a radikálně. Ti, co se bojí, odsuzují odvážné.
Jeblí se většinou bojí a mlčí. Ti, co neví, čvaňhají o stošest a snaží se na tom vydělat.
Jeblí a odvážní jsou většinou mrtví.
Ti, co to řídí nemluví. A nikdo o nich neví.

Doopravdy jde o překonání všech těchto pokřiveností, falší, zla. Doba je toxická, právě proto nevěřím v absolutní uzdravení vší té překroucené zrůdnosti. Zřejmě se tu děje skutečně něco abnormálního, i ve větším vesmírném měřítku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter