Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6. > PřilítliMimozemšťani> 







Ono k tomu zlomu v chápání spirituálních otázek a velkému přerodu do tzv. nového věku logicky dojde. Vychází mi to logikou.
Tedy ne tou obyčejnou materiální, ale kosmologickou.
Tzn. jestli rozhoduje i duchovní a spirituální rozměr a vyšší síly, tak zasáhnou a srazí bezvěrce, protože si dovolují kosmologicky už přes čáru. To je kosmo logika.
A pak existuje protichůdně docela racionální logický předpoklad, který říká, že veškerá náboženství byla vytvořena pouze pro ovládání davu, aby měli motivaci k lepšímu a klidnějšímu jednání a zároveň aby více pracovali a něčeho se báli, zkrátka aby byli snadno ovladatelní. Je fakt, že v případě, kdy by byla jakákoliv víra skutečně vědecky vyvrácena, přišly by skutečné poznatky a argumenty, tak je problém, co s konkrétní částí společnosti, do které spadám taky, která se chová spořádaně jen kvůli víře, kvůli ničemu jinému. Přičemž, o inteligenci to skutečně není. Naopak, jedná se o inteligentnější lidi, kor v této době, kdy je v nich nějaká etika, jsou doslova taženi k nějakému druhu víry. Jinak se můžou akorát změnit na nelidská monstra, která zneužívají své převahy.
Bez víry, jakože mystického a magického výkladu světa, je skutečně těžké hledat motivaci, proč zůstávat v pokoře a nevzít si víc – tzn. toto by velice ohrožovalo struktury moci.

Jenže, vzhledem k tomu, že víra je utkvělá archetypální představa, existuje mnoho a mnoho osobních, sdílených či soukromých zkušeností s mimosmyslovým světem a také je de facto mimosmyslové vnímání dokázáno formou různých experimentů (kupř. projekt GF na podzim 2021), navíc je možné pozorovat zvýšené tlaky na zničení všech těchto experimentů a na potírání mystiky, ezoteriky, okultismu atp. celkově, navíc je možné pozorovat teorii spiknutí před očima (nepřiměřený rozkvět násilí ve společnosti, podpora perverze a trolů na internetu, hybridní světová válka, svědectví o psychotronice, covid celkově se všemi fenomény co ho provází a dystopický plánovaný transhumanismus, snaha o přepisování dějin s vyzdvihováním nacistů a očerňováním Ruska … atd.) … no a navíc přilítli mimozemšťani a říkají, co říkají … tak si myslím, že se zrodí poněkud jiná revoluce.
Že prostě nakonec vyhraje pravda. A tedy se dokážou mimosmyslové dimenzionální reality a přijde spirituální revoluce, kontakt s mimozemšťany a tím pádem nový věk.
Což naplňuje mytologicky událost Armageddonu.

Elity ohrožuje jedno i druhé. Není možné prokázat neexistenci duchovních sfér, posmrtného života, reinkarnačních a karmických zákonů, protože to jednak dokazuje realita sama a mimosmyslové vnímání člověka. A kdyby se to „prokázalo“, bude problém s dosavad věřícími, kteří by svůj potenciál otočili proti elitám.
Proto potřebovali naplnit svoji dystopii tím, co nám tady předvedli za minulé roky, všechny jejich kroky jsou prokazatelné, minimálně osobním svědectvím.
Ty kroky jsou takové:
1. zavést vojenskou zbraňovou technologii, která je schopna člověka zabít na dálku bez jakéhokoliv fyzického kontaktu – stalo se nejpozději během 90. let 20. století
2. touto technologií vytipovat a zabít všechny lidi se spirituálním potenciálem (rozvoj internetu, a moc zajímavé doby od 90. let do r. cca 2020)
3. takto „očištěnou“ společnost co nejvíc demoralizovat a duchovně umlátit dolů, snížit jim frekvenci, naučit je na úpadek a perverzi (podporovaná sprostota na internetu, blokování diskuze, udušení kultury, nudná tupá nerozvíjející se hudba, porno a sliz všude, sociální omezující sítě, intentivní práškování chemtrails, dále GMO potraviny, rozvoj bezdrátových technologií a koupání se v elektrosmogovém mikrovlnném akvárku, rozmělnění sexuality a duchovní identity skrze násilí a LGBT, rozmělnění národní identity skrze americký nevkusný globalismus)
4. dát populaci transhumánní látku, díky které ztratí duchovní rozvoj a jeho možnosti, dojde k otupení mozku, ke snížení kapacity a k negativnímu ovlivnění DNA a umožní lepší „mind controll“ a kontrolu nad obyvatelstvem
5. dotáhnout hon na čarodějnice do konce – prohlásit mystiky, esoteriku, magii za nesmysly, začít proti nim boj a utvrdit a ustanovit, normalizovat bezvěrství pro degenerovaný otročí dav, zabít definitivně ducha a víru, odříznout dav od vyšších dimenzí


O všechno se pokusili a pokouší, jen jim to kapku nevyšlo, díky mimozemšťanům a dalším vesmírným silám.

Takže se jim nedaří hnusům, jak chtěli.
Což je útěšné a mělo by to vést v budoucnosti skutečně k obrodě.
Ale neumím si představit, jak se nyní ten degenerovaný dav se zavedenou akademickou obcí, která je složená ze žiďáckých a jiných bezvěrců, jako transformuje.
Vážně je jednodušší to usmrtit a vyhodit a začít jinak. Tak to prostě je. Nějak mi nestačí představivost, jak toto půjde něžně a hezky, při tom extrémním násilí ve společnosti, kdy se vyvalila zrůdnost bezvěrců a všechny konspirační teorie se podtrhly jako pravda probíhající realitou.
Nejvíc tomu všemu odpovídá skutečně předpovězená událost a schéma Armageddonu. Třídící záležitost, kde vypadnou bezvěrci.
Kéž by zábleskem, to by byla moc pěkná verze, proti všem těm Apokalypsám.
Všichni se pořád bojí jaderné války, já si myslím, že toto mimozemšťani skutečně nedovolí. Apokalypsa se může zrealizovat klidně i Sluncem, nebo zbraněmi, které mají extrémní ničivý dosah, ale nejsou jaderné. Favoritem jsou geomagnetické zbraně kupříkladu. Ty jsou velice zajímavé, protože jsou ovladatelné zčásti magicky, někdy je prostě technika krátká proti silám planety a vesmíru a jejich chtění. Vím, že matička planeta málokdy protestovala proti útokům na USA. Atlantik může být vždy použit k likvidaci západní společnosti. Až si planeta, slunce a další síly vzpomenou, vše může začít lítat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter