Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Když přemýšlím nad tím, „jak jsem dopadla“, tak musím uznat, že mám extrémní štěstí, mezi schizofreniky všeho druhu.
Protože se mi podařilo utlumit a takřka beze zbytku zničit ty uzurpátory, co mě obtěžovali celý můj život de facto, neboť že se kolem mě někdo motá a že jsou kolem mě divné čachry, jsem vnímala už dříve, než 2008, kdy mi propukla první „epizoda“. Což není obvyklé, ty nepřátele zlikvidovat. Je tedy fakt, že jsem poněkud vytloukla klín klínem, protože nyní jsem zase spojená s GF, ale s tou jsem spojená dobrovolně a oni mě léčí, tzn. mě z psychotických stavů přivádějí do stavů stabilních, normálních. Což ti předchozí uzurpátoři určitě nedělali a dováděli mě do stavů slabosti, paranoii, apatie, strachu, nebo naopak agresivity a chaosu.
Takže se mi jako „schizofreničce“ podařilo zlikvidovat agresory. A zůstali mi v hlavě jiné bytosti, které mi s tím pomohly a nyní na mě působí vesměs terapeuticky a chovají se ke mně velice dobře, vesměs lépe, než lidi.

Myslím si, že většina „schizofreniků“ nemá takové štěstí. Buď se svěřili do péče psychiatrů, požírají prášky, jejich psychické stavy jsou stejně mnohdy neutěšené, mají otupělý mozek, často trpí nadváhou až morbidní obezitou z těch prášků, okolí se na ně stejně dívá skrze prsty, a to všechno absolvují kvůli tomu, aby už nikdy neslyšeli ty „hlasy“, které je tak vyděsily.
Nebo se vydali duchařskou cestou skrze různé druhy exorcismu a nějaké vlastní duchovní praxe, kdy je cílem vesměs odklonit osobu od zlých duchů, nebo démonů, zrušit napojení, zavřít otevřené cesty do duše a mysli, prostě odizolovat osobu od těch zlých sil. Jedna teorie třeba říká, že když člověk bude vůči těm bytostem dostatečně inertní, bez reakce, že je to přestane bavit a odejdou.
Podle mé zkušenosti toto vůbec nefunguje, rok dva tři dají třeba pokoj po nějakém zásahu a pak jsou s plnou parádou zpátky.

Málokterá taktika spočívá v tom ty agresory zničit. I exorcisti o nic takového neusilují. Tak je fakt, že kdyby člověk nad tím uvažoval jako nad nějakými démony, tak je vážně nesmyslné se snažit zničit démony, to nefunguje.

Jenže toto nebyli démoni, to je ono, že to bylo mind controll od zlých západních žiďáků a celkově to byly psychotronicko – okultní projekty zlých mimozemských potvor. A ty zničit jde.
Ač to tedy bylo extrémní a je jisté, že bez mimozemšťanů GF, planety a dalších vesmírných a kosmických sil nejvyššího řádu by to bylo nemožné.
Rozhodně když srovnám svoji situaci v mládí a dnes, tak je to skutečně zázračné.

Myslím si, že nejhorší situace vládla do roku cca 2016 – 2017. To, co jsem nyní zažívala od 2019 už byla taková finální dočišťovací akce, která už ty zlé svině vypráskala od podlahy.
Ale dříve byly horší doby, mnohem horší.
Nevím, jak to přesně popsat, ale dřív byla doba prostě prosycená černou kyborg úchylnou perverzí. Šedivácké mimozemské zrůdy, „blackgoo“, tato zrůdnost některým lidem doslova koukala z očí, ne třeba tím, že by to sami chtěli, ale protože od toho byli napadení. Najednou člověk mohl vidět šediváckou zrůdnou nelidskou příšeru z očí někoho jiného – často to byli lidi v akutní depresi, v apatických stavech.
Sama v sobě jsem kolem dvacítky vnímala cosi jako vnitřní černý, stínový organismus, který je napojený na nějaké zlo, kterému jsem nerozuměla, bylo napřímo spojené s moji divnou ambivalentní zamilovaností do divného člověka, který je s vysokou pravděpodobností přímo provázaný se satanismem a kterého jsem se příšerně bála a dostávala z něj záchvaty hrůzy a přitom k němu byla tažená jak můra za světlem. Z toho divného stínového organismu v sobě jsem vnímala obrovskou sílu a že má potenciál mě zabít, kdybych se chtěla tomuto prokletí vysmeknout.
Dnes už tuto zrůdnost v sobě nemám!
To je úžasný výsledek, vím, že jsem volná, že jsem se vymanila ze sítí toho divného zla.

Jsem přesvědčená, že to byly NWO šedivácké psychotronické a bio-kyborg technologie, že dříve toto mohli rozvíjet naplno a takto tyranizovali lidi. A jsem přesvědčená, že mě ve skutečnosti ten stínový černý organismus, kterého jsem vnímala v těle ve svém mládí, ve skutečnosti skutečně zabil a to v r. 2015 a já žiju v náhradním těle, v podstatě v oživeném klonu, což mi zařídila Galaktická federace. Myslím si, že ta divná černá temná šedivácká zrůdnost moje původní tělo zabila a moje původní tělo bylo někam převezeno. A moje duše byla přepojena do náhradního těla, což jsem teď.
Je to nedokazatelné, celé to stojí na subjektivním zážitku.

V r. 2015 jsem se rozhodla se zbavit té iracionální zamilovanosti, což byla hlavní přístupová cesta NWO do mé hlavy a tím jsem jim narušila plány, zintenzivnili na mě tedy psychotronické útoky a začali s otevřeným terorem, už na vše šli silově, nepokoušeli se o to, mě oblbovat ještě nějakými romantickými příběhy. Bylo jasné, že s láskou je konec, že jsem prohlédla satanistickou příslušnost celé té své prapodivné „lásky“. Takže na vše už šli jen a jen silově, despoticky, zastrašováním, deptáním, non stop terorem, znemožňováním všech normálních funkcí, ničením soustředěnosti atd. Prostě zlí SS a Mengele v hlavě.
Později se do toho vložila GF a rozpoutala se extrémní divoká válka, kde jsem nejdřív ničemu moc nerozuměla a nic nechápala.
Zažila jsem velice divné stavy, byla jsem doslova jak robot na dálkové ovládání, měla jsem robotické pohyby, byla jsem divně zpražená, měla jsem divné temné oči a svět byl taky temný, nemohla jsem si nahmatat tep. Dost dobře jsem nevnímala ani chlad, nebo zimu, v duši jsem měla divný chaos. Myslím si, že tehdy se probral ten temný stínový organismus ve mně, jak ve mně ležel už od mládí a já jsem se začala reálně měnit v kyborga.
Jenže já jsem se bránila a byla jsem rozhodlá bojovat proti NWO.
Jednoho večera jsem se dostala do velice zlého stavu, najednou jsem nedokázala ovládat jediný kousek svého těla, ovládaly mě dvě bytosti mužské příslušnosti, veškeré tělesné procesy. Tehdy pomocí mého těla ustlali postel, lehli si s mým tělem, stočili mě do polohy spánku. Když jsem otevřela oči, všimla jsem si, že se mi od ruky, od vnitřní strany předloktí odráží jedovatě zelené světlo, muselo mi svítit zelené světlo z očí, nebyl to mobil. Když jsem ty oči zavřela, viděla jsem před sebou červí díru, jak ze sci-fi, prostě časoprostorovou díru, ten tunel a jeden z těch, co mě ovládal, mi klidným hlasem říkal, že jdu „vyřešit jednu vesmírnou časoprostorovou konstantu“.
Já jako osoba, vlastní vědomí, jsem nemohla dělat vůbec nic, jen jsem byla přesvědčená, že umírám, že toto je konec, že se prostě už neprobudím.
Pak vše přešlo, dál si nic nepamatuju a ráno jsem se probudila.
Divně přejetá, svět se zvláštně houpal, jinak, než po kocovině, měla jsem dojem, že něco je větší, nebo menší a hlavně já sama jsem si připadala jiná – měla jsem dojem, že se mi některé rysy malinko změnily.
Já si myslím, že mě tehdy prostě ta divná zrůdnost, to cosi od NWO, co si ve mně pěstovali celý život, ten divný černý stínový organismus ve mně, že mě to tehdy zabilo, nebo že se dokonal proces té kyborgizace. Ale že to původní tělo bylo dáno pryč a já jsem byla duchovně přepojena do náhradního těla, což mi zařídila Galaktická federace. Oni mi to de facto potvrzují. Případně to může být ještě jinak, ale zkrátka museli takto uměle zasahovat.

Dnes už naštěstí v sobě nic tak divného necítím, proti minulosti je dnes už vše krásná pohádka s happy endem. Ze zrůd NWO už nic nezbylo a komunikuju s Galaktickou federací, kde je zdá se signál stabilní a můj život nenarušuje.
Ale dřív jely naplno tyto odporné hnusné šedivácké horory.
To, o co se pokouší dnes, to je už jen karikatura a komické pokusy, proti tomu, co bylo dřív.
Kupř. mind controll se změnilo na plané tlachání se stupidním bezvěreckým žiďákem, co už nic nemůže, neboť jsou poražení a jsou už jen pro srandu králíkům.
Nejvíc příšerné v současnosti mi přijde to, že válka proti NWO byla extrémně náročná, týkala se pouze malého procenta lidí a i když to dopadlo dobře a to, co se nám ukazuje v realitě, je spíš na úrovni výukového programu, který je velice křiklavý a nápadný, tak nedojde k žádnému odhalení a zveřejnění. Že to zůstane utajené a ti, co proti tomu zakročili, budou mít cejch blázna a méněcenné osoby už navždy. Jenže, když je počítáno s depopulací, protože se lidstvo ukázalo jako tupý dobytek, kterému je škoda věnovat jakoukoliv energii s nějakým odtajňováním, tak se člověk nemůže divit. Oni se chechtáčkové dochechtají, prostě půjdou do hajzlu, jen tak je možné zařídit nový věk. Nikdo nemá čas a prostor na případnou nekonečnou terapii pro tuto kvalitu, až se dostane do šoku, že jako doopravdy je nějaký duchovní svět a že jako doopravdy se mají na světě chovat slušně.
Hlavně, že to dopadlo dobře.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter