Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 17.7.
Martina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Procházky
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 12.7. (16:21:56)
A vzpomínám na výrok, který zní: inteligenta ovládá chaos. Původce jej opakoval při mnoha příležitostech také před svými studenty které nechtěně rozděloval na dvě skupiny obě připravoval na chaos světa řadě z nich se výrok nelíbil byli v zajetí systémů svých společnosti nabízeli v mladém věku poslušnou poslušnost rostoucí v servilnost nenávist k chaosu narůstala dotýkala se bytosti, já, poslušně uléhali pod jeho lis...Na druhém konci stáli pochybovači ti nečetli kvůli čtenářskému deníku začínali být ostražití uzavření nepřístupní osamělí s leskem vidění v očích nastartováni do života který pro ně znamená! Jako ozvěna doléhal hlas učitele který promlouval přes vzdálenost bez vzdálenosti kdy byli studenty opět studenty zaměstnanci outsidery vyznavači lásky protestsongem života jenž se jako bumerang vracel. Při náhodných setkáních se plocha zvětšovala vsála zkušenosti názory vývoj pochybnosti o tlukotu srdce světa svého aby je vyplivla o půlnoci doprostřed neznámé ulice všeobjímající líbající hladící proti srsti a šeptající neznámou řečí něžnosti.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter