Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10. > PřilítliMimozemšťani> 



K tomu bude muset jednou určitě dojít, k plnohodnotnému odkrytí všeho o přepadení planety, o vakcinaci a kyborgizaci. Aby to mělo smysl, jedině tak může civilizace pokračovat, toto je mezník, který může být překonán pouze pochopením a nebo definitivním koncem.
Ale západní zrůdičky pořád zkouší rozpoutat válku.
Aby nebyl klid a aby se tedy nedaly vyšetřovat jejich zločiny, aby to probuzenou veřejnost nezajímalo.

Já věřím, že na to dojde.
Jednou.

Nyní se zase začal projevovat Izrael jaká jsou odporná hovada, milion Libanonců v pohybu a sionisti mocinky hodní a prý na to mají právo, řekl Lipavský (já myslela že vypadne konečně s Piráty a toto stvoření prý na just zůstane) a tím zablokoval prohlášení EU o tom, že by se toho v tom Libanonu mělo nechat.

Jak je toto možné, že toto stvoření může cokoliv zablokovat, nebo tak něco? V normálním světě, kde neřádí satanisti, by mohl zablokovat leda tak užší dveře.

No hrůza, už je to skutečně přízračně hororové a vypadá to jak velká halucinace, ale skutečně, naše země, protože je nejslabší fackovací panáček, má předvádět nejhorší hovado v celých dosavadních lidských dějinách.
Nejhorší je, že toto se počítá do karmy země, to je naše vina, že jsme třeba Lipavského ještě nezastřelili.
Tak jako Francie nese karmu za zničenou Libyi a to, že mají za prezidenta iluminátského perverzního chcípáka. Nějaké vnitřní Silver A by nebylo? To tu nikdo už nedokáže riskovat?
No asi se nejde divit, střílet zrovna do Lipavského je jak střílet do mentálně retardovaného slintajícího spratka no. Kde je nějaká hrdost?
Ale národní by to bylo.


Globalisti se snaží vyvolat válku, světovou pochopitelně.
To, co předvádí Izrael je skutečně cesta k jeho zničení. Ta karma co udělali doposud je logicky zahubí všechny, konečně skončí židovství, hurá.
Jen to občas chodí pomalu, ale zase už je to kosmologicky ve stavu, kdy si podepsali ortel, že skončili.
Já si myslím, že jestli mají nějaké předpovědi, že jejich zemi spálí 7 sluncí a snaží se to za každou cenu přivolat, že to nebude 7 atomových bomb, ale mohlo by to být doopravdy 7 sluncí :-D
Ne, si tak představuju novou zbraň - 7 velkých kulových blesků řízených z Kremlu, nebo něco takového.
Co furt s atomovkama.

Já bych to tam pojezdila sedmi slunci, udělala z toho novou Saharu, vyzvedla tu časovačku pod Al Aksá a vrazila to zpátky do Egypta ... já mám vždycky spoustu dobrých nápadů, co s Izraelem. Nevím, co ti mudrci co to tam mají hlídat, jestli by souhlasili :-)





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter