Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9. > PřilítliMimozemšťani> 






Cosmic Agency je nejdebilnější kravina, jakou jsem kdy zpozorovala, snad i dementní aštaroviny o ničem už jsou mi milejší. Ten zdroj se totiž tváří jako seriozní, ale je to prolhanost, která má poškodit reálné kontakty s GF. Přitom je to tak dementní a hloupoučké a ty zápletky, co ukazuje a které jsou tu naprosto k ničemu a nikoho tu nemůžou prakticky zajímat, by nevystačily ani na scénář hodně béčkového scifi seriálu.
A když čtu třeba pod YT Eli Staníkové, která načítá texty tohoto zdroje do videí, komentáře k tomu, tak si říkám, jestli má cokoliv smysl. Nemá. Debilní hloupí lidé si udělají obrázek o "Galaktické federaci" a nic už je nezajímá. Však říkám - kdo normální, kvalitní a přínosný bude poslouchat texty nějaké přiblblé existence, která se vydává za dvanáctiletou holčičku? Baudyš :-D Já o těchto sračkách netušila a vyslechla jsem to až v dobách, kdy jsem zoufale hledala jakékoliv informace o mimozemšťanech.
Nejdřív přišla do českého prostředí tahle kráva z Cosmic Agency, aby pomlouvala GF, potom se asi i kvůli tomu zhatil ten projekt GF s mimosmyslovým přenosem na podzim 2021, protože nakrmení kreténi ještě na popud šamanky Namu, která na to konto zemřela a to je dobře dobře dobře, odvrhli GF a pak to domlátila Elena Danaan se svou Aštarovskou GF plnou technokratických sviní a zrůdných babylonských bohů.
OK, česká alternativa nenávidí GF a já se se všemi těmi kriply hádat nebudu.
Nechtějí, nebudou mít.

Stejně se kontakt nechystá, zřejmě to vznikne až nějak později, až nebude zbytí.
Buď je v plánu velký solární výubuch, které přežijí stejně jenom lidi a tvorové v podzemí a všechno toto s mimozemšťany jsou ojebávky na utrácení času, nebo se nasune NWO a není proti tomu obrany a nebo je GF pravda, ale když vidí, co jsou lidi za kriply, tak počítají s depopulací a vypěstují si svoje komunity lidí, kteří s nimi budou v kontaktu a s těmi budou pracovat a zbytek nechají chcípnout.
Pokud je to pravda, tak už se to stejně nějak děje a buď prostě člověk bude mít štěstí a osud ho do nějaké takové society zavane, nebo ne.

Rozhodně tu neexistuje žádná velká naděje. Komu vadily magnety držící na hnátě, má smůlu. Žádný odborník to nikdy nezodpoví, všechny ty svině budou mít snahu udělat z člověka blázna, že je špatný, že to viděl. Já jsem se tedy zatím nikdy ničeho jiného nedočkala.
Doktoři a všichni tito odborníci jsou stejné nuly a sračky jako všichni ostatní, nemají žádnou zvláštní sílu a určitě netrpí odpovědností.
Přitom člověk na ně od covidu prostě už nemůže koukat jako na odpovědné autority, ztratili důvěru. Jsou to jen hrůzní otroci nacismu.
Člověk nemůže vystudovat všechny obory vysokých škol, aby nepotřeboval oborové kapacity. A když nemůže věřit těmto oborovým kapacitám, že mají dobré úmysly, nebo jsou lidsky kompetenentní, tak co má dělat?

Toto bude těžké... idioti a hloupí nevzdělaní lidé mají tendence vzhlížet ke vzdělaným a dokonce u nich předpokládat lepší morální základ. To je drastický omyl.
Chytřejší vědí, že jsou to svině a kolikrát dost omezené.
Takže se dá očekávat, že ztráta důvěry v oborové kapacity se bude týkat chytřejších lidí a pokud nás bude víc, snad se vytvoří i alternativa vůči zrůdnému nacistickému zdravotnictví, které bude na vyšší úrovni než bylinkářství a mastičkářství.

Já už nechci ani tetanovku a nechci se ideálně dostat s doktory vůbec do styku nikdy. Je mi 40. Chci umřít brzo a ne být v jejich péči třeba do 80 let. Já chci umřít jako člověk a ne jako kyborg.

Kéžby přišly ty slibované tribunály a Norimberské procesy 2. Jenže to jsou halucinace, ty zkurvené nacisty nikdo nepostřílí a hlavně - co s tím zkorumpovaným a zkaženým zdravotnictvím, co s tou metalickou vakcinací?
Tato civilizace je hrůzná, já bych ji smetla ideálně celou a začala od pravěku, takové zkurvence nenávidím a nechci s tím mít nic společného.
Ale zřejmě tu vznikne ten přechodový program pro nové lidstvo, aby uchovali technickou úroveň na potřebné úrovni a vytvořili základy nové společnosti.
A zbytek chcípne a to je dobře.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter