Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9. > PřilítliMimozemšťani> 








Nedá se zaručit bohužel vůbec nic, ani to, že tu někdo drží dohled a jde mu o to, aby lidská rasa přežila.
Co jsem pochopila, tak zacházení s vyšším typem technologií vyžaduje rozvinutou spiritualitu a vědu o ní. Bezvěrství je passé a idiocie, dokonce zločin. Tzn. jestli si materialistické zrůdy myslí, že se prosadí do budoucna, tak strhnou lidstvo do kyborgizace. Neskončit jako kyborg je umění při zacházení s těmito technologiemi a tím oplývá GF, že nejsou kyborg. Ač je nacisti jako Cosmic Agency pomlouvají o stošest, tak oni jsou jediní z mimozemských ras, kteří jsou schopní zacházet s vyspělými technologiemi tak, aby neztráceli emotovitu, zůstávali lidmi, či lidským typem bytosti a drželi "klíče" od vývoje.
Zbytek jsou buď plazi, hmyz, nebo stroje, nebo otroci těchto.

A to je všechno jenom teorie, protože GF dělá vše pro to, aby o ní důkazy nebyly, protože tato marfuší rasa si nezaslouží kontakt. Já ale vidím jejich lodě a mám s nimi telepatický kontakt, tak si myslím, že jsou realita. Tím pádem by měla mít rasa šanci na přežití, ovšem pouze malý počet a jestli GF o něco stojí, tak o rozumné lidi, kteří nebudou padat do nacismu a kyborgizace. O zbytek nestojí. Já jim rozumím.
Chápu to, vidím to stejně.

Nevím, jestli je reálný vznik nějakých zón a komunit pod správou GF. Aby to k něčemu bylo, museli by být reální, lidi by je museli vidět, aspoň v těch komunitách. Potřebujeme "klíče", vedení, inspiraci. Něco. Ne že se seběhne někde na poli skupina ze společnosti vyštípaných lidí, protože tíhnou ke spiritualitě a založí šílenou komunitu, kde řádí démoni. Toho už bylo spousta a je to k hovnu.
Bez vedení GF a bez toho, že nás technologicky podrží, jsme bez šancí, proti převaze prasečích lidí.

No, budoucnost ukáže.
Taky je možné, že třeba bude země zaslíbená Rusko, že tam třeba budou v komunikaci s GF, nebo třeba Indie, co já vím a zbytek světa se nechá vychcípat. Přičemž, my jsme bohužel součást západu. Je to ta nejstrašnější věc, kterou jsem si musela uvědomit, ale když jsem viděla, co fašistů, co tíhnou k západu máme v zemi a že kdo má proslovanské myšlení, je v menšině a určený k odsunu do propasti ... bohužel čeká nás osud západu, protože jsme se naprosto iracionálně na konci časů rozhodli přijmout jejich karmu a platit ji s nimi.
Takže na tomto území třeba naplno propukne NWO a je to bez šancí. Třeba bude nutné skutečně opustit zemi.

Nevím.

Rozhodně zdravotnictví, medicína, doktoři jsou plnohodnotně pod nacistickým vedením. To je nejhorší obor, protože to zasahuje přímo do zdraví člověka. Že jsou nacističtí filosofové, učitelé, sociologové, všechna tato špinavá verbež, OK. To se dá ještě přežít. Ale medicína? To je konečná.
Už teď jsou nepoužitelné obory psychologie a psychiatrie, když se někomu skutečně něco stane, musí se těchto zrůd vyvarovat, nikdy jim nepřijít do rukou. Jak by asi jinak mohla GF komunikovat s lidmi a čarovat správně proti Drakoniánům? To by nešlo. Existuje spousta všelijakých kriplů, jsou k vidění třeba v diskuzích u Jáhla na FB, kteří mají pojmenované všechny typy projevů těch jejich obětí - tedy lidí, co si dovolují o něčem mluvit z mystiky, šamanismu atd. - a všechno to mají pečlivě zařazené do nějakých pojmů a diagnoz. Takových arogantních mamrdů je, co vystudují nějaké takové fašistické obory a pak jdou dělat inkvizici.
Takže takových je třeba se vyvarovat, vůbec s nimi nepřijít do styku.

Ale když už jde o medicínu, jako tělo jako takové? No tak to je konečná.
Když hygienici nezasahují proti elektroemisím, když elektroinženýři a další bio-cosi popírají psychotroniku a prohlašují 5G za zdraví nepoškozující, když vakcinologové doporučují vakcínu, po které drží magnet na rameni ... tak se těm sviním nedá věřit už vůbec a člověk se musí jen modlit, aby se mu nikdy nestalo nic, kvůli čemu by musel do nemocnice vydat se těmto zrůdám všanc.

A to vše jen kvůli tomu, že tato společnost je plná bezvěreckých zrůd, které nejsou schopny přijmout spirituální realitu a etiku a odpovědnost a chybí tomu cit a instinkt.

Buď ať to chcípne všechno a už spusťte tu jadernou válku prosím, snad to planeta přežije i tak a pokud je tu šance, že je tu reálná GF, tak buď budou zóny i pro bílé lidi s GF a nebo bělošský svět končí celý pro svůj odporný materialismus, včetně naší země, protože ta se zařadila k západu a nacistům skrze dementní obyvatelstvo a šanci mají pouze kultury euro-asie.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter