Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9. > PřilítliMimozemšťani> 



Celý tento děsivý fenomén, kdy lesní ženy bojují s nacistickou "mužskou" společností, podle mě stojí za velkým rozmachem Aurorana.

Ten podle mě vzestoupil jako sociální a nikoliv duchovní projekt. Z duchovního hlediska je to strašný pojeb a omyl. Rozumějte, zelenovlasý debil s dredatým čírem, co se vrátil zhulený z reaggae festivalu a bydlí v autě ... drogy, co chcete slyšet, drogy. 13 rodů, v hlavě nasráno, duchovně všechno špatně, nepokora, za toto by i v páté cenové dostal přes držku. Ale ta odvaha která tím vznikla pro všechny lesní ženy! Pij studánkovou vodu. Nežer. Nechoď na očkování proti covidu, nechoď na tetanovku! Jsme ovládáni systémem! Vystup! Dlužíš, já taky dlužím, NEDLUŽÍME! Vydupáme si to, založíme komunitu u lesa.... pak bylo dej peníze, že.
Ale na tom to utáhl, na příslibu, že je možné s tím nacistickým terorem něco dělat! I když to nejde s takovým idiotem určitě ne. To nemělo s duchovnem, ani s esoterikou, ani s mimozemšťany co dělat. Ti všichni to odmítli. To bylo celé o tom, že on prosadí alternativní ideologie a nebudeš muset platit dluhy a jít na očkování.
Mimozemšťani, nebo ne, ilumináti, nebo ne. To je jedno.

Zkrátka je to velký nevyřešený bublající problém a NWO samozřejmě, jak jsme dlouhodobě poučeni, rádi pracují s velkými nevyřešenými bublajícími problémy. Že jim někde nabídnou únik, řešení - tady nabídli ezomatkám v nouzi, dlouhodobě tyranizovaným jejich nacistickými materialistickými partnery Aurího.

Proto měli úspěch a ta jejich mediální poprava všech těch mimozemských ptákovin a ezoslepic byla úspěšná.

Jenže ezoslepičení u lesa je bohužel model, do kterého zavedli poslední myslící ženskou.

Tak co chtějí udělat inženýři s tím lidským genomem?
Lepší nemít děti a doufat, že po době kyborg ezo psycho výcviku se tato šílená rasa rozhodne dojít k přírodnímu poznání stvořitelských sil a vyšších světů a že já chudinečka se toho nebudu muset celou dobu účastnit.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter