Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9. > PřilítliMimozemšťani> 









Vlastně přišlo "odhalení", ale jen pro ty, co to viděli a chtěli vidět. Takže menší část společnosti získala naprostou nedůvěru k institucím, přičemž medicína je ta nejzásadnější a nejvíc bolestivá záležitost. Nejsem blázen, abych si myslela, že vědeckou medicínu nahradí bylinky a čáry. A my, lidi, kteří se odmítáme svěřit doktorům, si dobrovolně podsekáváme život. Ze strachu z té zrůdnosti nemáme děti. Nacisti se nám na to ale vyserou, jsou rádi, že my vychcípáme dříve a bezdětní, pak nasekají spratky ze stroje, však jsou to nacisti.
Ale já nechci být kyborg a je stoprocentně jisté, že ta kyborgizace je reálná. Proč by jinak držely ty magnety na rameni?
Že paní doktorka řekla, že je to blbost? To pro mě není už autorita, je to obyčejná slepice, na kterou se dá zatleskat a ona uteče. Stačí, aby se na ni, nebo na něj, na kokotka, to už je jedno, podívá někdo z nadřízených s nasupeným pohledem, který říká "jste snad nějaký ezo?" - a protože duchovní konstituce paní doktorky, nebo doktora je chabá, tak sklapne a nebádá. Ale pro obyčejného člověka je ta paní doktorka, nebo doktor autorita a očekávají, že oni by nedovolili nic zdraví škodlivého.

Ó jaký svět iluzí :-)

Je to vskutku zajímavá a nepříjemná situace. Všechno se dá ještě snést - všechny obory lidské činnosti nakažené nacismem se dají přežít, kromě toho zdravotnictví.
A nyní je tedy situace, že menšina se probudila a přestala věřit systému a většina stále věří systému, i přes všechny ty otevřené kriminální činy, které se staly.
Po minulé tetanovce jsem dostala nemoc jako covid a potom mi mimozemšťani vyháněli syntetický šumící sajrajt z vnitřního ucha, takže nemám pochyby, že je to biologická zbraň a také nástroj kyborgizace. Možná chytnu ten tetanus a dost možná ne, takže to je ještě malý risk.

Holt je tu extrémní situace, kdy došlo k mimozemskému přepadení planety a všechny procesy, které ve společnosti běží, povedou k dokončení kyborgizace. Oni znají lidskou realitu, oni vědí, v jakých iluzích žijeme a jak se dá ve skutečnosti všechno zkorumpovat tak, aby to sloužilo k likvidaci rasy.
Viz. systém oborových autorit, což jsou často infiltrace z negativních ras, kterým následně podléhají připosránci a bezvěrci z celého oboru.
U zdravotnictví je toto fatální.

No a kdo se vzdá medicínské pomoci, ten pochopitelně umírá dřív. Kdo nenaočkuje svoje dítě, vystavuje ho nebezpečí, že zemře jak za dřívějších dob, kdy byla nadpoloviční dětská úmrtnost. Ale ty zrůdy nenabízí žádnou alternativní vakcínu pro ty, co nechtějí, aby jejich děti byly neplodné a hloupé a nezvladatelné a na dálkové ovládání.
Není to legrace, ale jsem si jistá, že se člověk musí rozhodnout. Buď půjde s nacismem a se všemi výhodami, nebo to odmítne. Protože NWO zkrátka plánuje vyvraždění populace a zřízení menšího počtu otroků, kteří budou ovladatelní jako stroje. A dlouho se na to připravovali a proto cokoliv ze zdravotnických prostředků může být hypoteticky škodlivé. Něco možná ne, ale určitě většina ano. Nehledě na to, že prý ta svinstva dávají i do všeho ostatního, včetně potravin. Výhledově není žádná událost, která by mohla zlomit tuto tendenci, všechny ty báje o tom, jak se někde uskuteční trestní tribunály proti nacistickým covid zločincům jsou podle mě vylhané.

Já si myslím, že v lidech není žádná velká síla, já prostě v lidstvo nevěřím. Nikdo mi nedal naději.
Skončí to kyborgizací, protože ta masa bezvěrců, idiotů, náboženských pobožných blbů a podobného materiálu není schopná poznat, že se něco děje špatně.
Zároveň se tu naplňuje proces přechodu a změny moci. To, že jsou všechny obory zkorumpované a nesvobodné a věda je mýtus a společnost řídí nejhorší kusy ze společnosti, tupci, uzurpátoři a sadisti, to není nic nového pod sluncem.
Tak je to tu už X tisíc let, že vládne nejhorší chátra a nejlepší lidi jsou na okraji.
Ale až teď to dospělo do stavu, kdy to reálně ohrožuje planetu. A proto tu zasahují mimozemské civilizace. Rasu to podle mě už neohrožuje, ta už je zdegenerovaná na úplný odpad a stát se ještě degenerativnějším kyborgem je myslím si logický krok pro tyto bezvěrecké nuly. Jediná naděje je ta, že se odstředí určité menší procento populace, které se mezitím tak zařídí, že až bude většinová populace padat do pekel a do zániku, oni se udrží a přežijí a pak budou následující lidsto.

Směr většiny a "správného lidu" je jasný - jít s nacismem, věřit systému, stát se kyborgem.
To se bude dít a až se jim to povede, tak buď vychcípají nějakými okolnostmi, třeba sundáním technické úrovně, nebo budou masově zničeni Galaktickou federací, aby se ochránila planeta a její zdraví. O tom nijak nepochybuju, stačí se podívat na nebe, nevěřím, že všechna ta technika, co se tam producíruje, patří nějakým tajným pozemským vládám. A hlavně si nemyslím, že by měly pozemské tajné vlády tak vyvinutou techniku, která by dokázala bleskově reagovat na telepatii.

No a jestli tedy má přežít nějaká část lidstva, tak ta se musí zorganizovat do nějakých odtržených skupin, kde budou mít vlastní techniku, i vědu i medicínu a další záležitosti. Případně se taková skupina vytvoří přirozeně z osvobozených národů, případně z Ruska, kdyby to se rozhodlo oficiálně se postavit transhumanismu a kyborgizaci a zaručovali by třeba neškodné léky a vakcíny. Ale to je velká věc, protože to vyžaduje kázeň v celé populaci a hlavně mezi vědeckými špičkami a nevím, jestli je to plán Ruska, resp. Putina a současné moci tam.
Z lidu jako takového ta změna nepřijde. S masou idiotů se už nedá mluvit, já v ně prostě nevěřím, to jsou odpadní lidi.
Navíc čím jsou mladší, tím jsou horší.
Kupř. taková ta uvědomělá societka lidí, jak mají pocit, že mají právo vykonávat inkvizici, jak se třeba hromadí kolem Jáhla, ale i jinde a v realitě jsou taky k vidění - ti strašně rádi podávají trestní oznámení. To je jejich hobby. Mně by asi upadla ruka, nebo bych se styděla, to už by muselo být něco velkého .... opovrhuju tím, tímto udavačstvím. Ale tato omladina ne.
To je hrozný odpad, nejhorší generace, co tu kdy vznikla. Kupř. jsem jednou v autobuse pozorovala potyčku dvou důchodců, kdy jeden nějak nadával tomu druhému a máchal na něj rukou a čekala jsem, jak to dopadne, jestli bude nutné to řešit, nebo ne - nakonec ten jeden vystoupil a byl pokoj. Ale oplácaný uvědomělý dvacetiletý mladíček už mezitím s ustaraným výrazem a pocitem hrdiny z hollywoodského trháku volal na Policii. To jsou hovada, já toto nepochopím, ve škole dělají bordel, jsou nevychovaní, tupí, patlalský a rádi udávají. Hnus. Budoucí kyborg otroci, to už je takový sliz, že jsou už napůl hotoví.

Takže tito potáhnou směr kyborgizace a zkáza světa a ten, kdo pochopil, co se tu děje, ten se musí hlavně duševně ohradit. Ta medicína je skutečný problém. Bez podpory medicíny člověk brzy zemře. Ale stojí vůbec za to žít v nacistickém světě bezvěreckých hovad?
Říkám - nepořizovat si děti, není nic horšího, než hodit dítě do chřtánu NWO. Kdo už je má, musí je chránit podle toho, jak chápe svět. Stejně se každý musí pochopitelně rozhodnout sám, jak to vidí, jak je optimista atd., ale mi to přijde jak přivádět dítě zrovna do Apokalypsy. Na druhou stranu, někdo to musí přežít a zařídit to nové lidstvo, ale je otázka, jestli se těmi lidmi skutečně stanou zrovna děti účelově tak počaté. Většinou to tak nebývá, takto snadno to nefunguje.
Třeba se dočkáme nějakého rozuzlení, ale třeba ne. Časové cykly mimozemského chápání neberou ohledy na naše pocity, že my jsme přece měla být ta generace, jak se dožila osvobození. Bohužel.
Takový pocit má každý. Já jsem podprahově jakoby vždy věděla, že jednou toto přijde, tato temná doba. Přišla. To hrálo roli v mém rozhodování.
Jsem optimista, že to nakonec dopadne dobře. Ale až potom, co se zhroutí ta masová společnost a dojde k jejímu zániku. A když tato rasa nemá zkušenosti s kyborgizací, psychotronikou a dalšími záležitostmi, musí projít zkušeností, která ji utvoří pro budoucnost. A to je tato doba.

Nevím, třeba se pletu, třeba se skutečně začne řešit globálně covid zločin, začne obrovská diskuze o mRNA technologiích, o problematikách kyborgizace a jakmile někdo pokusí vyndat dítě ze stroje, spustí se řev ...
no nevím, fakt to tak nevypadá.
Spíš covid zločin projde i přes evidentní výsledky neplodnosti a zvýšené úmrtnosti, protože už "se to nedá dokázat" a globalisti přece nepůjdou proti sobě a časem vážně začnou vypadávat děti ze stroje a nikdo nebude korigovat jejich interakci s obyvatelstvem. Dosavadní chování populace bohužel jednoznačně ukazuje na tuto dystopickou budoucnost. Snad skutečně jen přechodnou.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter