Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10. > PřilítliMimozemšťani> 







Přitom je třeba i štěstí, že vůbec můžu rozebírat neutěšený stav světa, neboť mohl před několika dny i skončit v jaderném infernu za pouhých 72 minut:


https://aeronet.news/trvalo-by-to-pouhych-72-minut-nez-by-svet-skoncil-po-jaderne-valce-kvuli-zahajeni-utoku-americkymi-a-britskymi-raketami-do-ruskeho-vnitrozemi-rekl-scott-ritter/


Myslím si, že by to mohl být i výsledek působení mimozemských bělovlasých andílků, že musí nyní držet západ na uzdě a všechny ty vyšinuté magory tam.
Jak NWO prohrálo s GF, tak jejich vrcholní představitelé jsou skutečně vyšinutí magoři, kterým je jedno, jestli zničí planetu nebo ne, když budou padat do propasti, chtějí tam strhnout celý svět.
Takže GF musí zasahovat a jen oni jsou záruka, že to neskončí špatně.

Skutečně nevěřím tomu, že dosavadní nepropuknutí jaderného inferna je dílo lidstva.
Nevěřím v odpovědnost vládních činitelů. Vždy se dá věřit maximálně jedné straně - kupř. tady je věřím rozumnější Putin, tomu si myslím si dá věřit, že nechce skončit svět v jaderné válce a že by si to sakra rozmyslel, než by doopravdy něco spustil.
Ale Biden a tyto zrůdy? Pochybuju, ti chtějí házet raketky na Rusko, protože jsou to prostě nacistické zrůdičky.
Nevěřím, že mají v hlavě mozek, který zareagoval na výroky ruské strany.
Ne, prostě jim někdo z mimozemců šlápnul na držku.
Takže to rojení se bělovlasých mimozemských andílků, kdy trvali na změně geopolitických energií, že mě nutili přestat bránit území, to je asi kvůli tomuto šponování války.
Já jim věřím, oni ta hovada pohlídají a žádná jaderná válka nebude.

Tím pádem se bude moci nádherně vyjevit budoucnost plná tlustých tupých rozjívených jůtuberů s energy drinkem. Za mých časů praxe ve školství mi jeden šesťáček ukazoval, na co se to tam pod lavicí dívají. Takže si na matlací placičce pouštěli tlustého kudrnatého spratka ve věku cca 15 let, jak krká, plácá debility, je hulvát a hází věci po mamince a nadává ji do starých krav. To obdivovali.
Tak já nevím, to už je snad ten konec světa ne?

Tito blbí tupí spratkové, tlustí, blbí, nevychovaní, s energy drinkem, tlustou prdelí a tukem zarostlým mozkem ... ti jsou jasný důkaz, že používáme technologie, které nevyvinulo lidstvo samo. To je tak prudká degenerace, že si myslím, že je v pořádku nechat propuknout všechny ty vnitřní sadistické pocity při pohledu na tento odpad. Rozmačkat tomu držku o zeď, zmlátit to do bezvědomí, hodit to do ohně....
Dřív byl tento materiál považován za tupá hovada typu hloupý Honza, bavilo se to tím, že předváděl kolik druhů hoven dokáže sežrat, tloustlo to za pecí a obecně se to pak používalo na hrubé domácí a zemědělské práce a muselo se to hlídat, aby to nesouložilo s dobytkem.
Dnes tento materiál provozuje vlastní youtube kanál....

Zkrátka lidstvo je potřeba nemilosrdně probrat a zredukovat.
Až tento "lepší materiál" doroste úplně, tak se společnost zhroutí, protože tento degenerát a nechci urážet dobytek tím, že to tak budu nazývat ... ti nezastanou žádnou práci. Nemají dovednosti. Základku prošli tak, že projevovali svoji osobnost a živili se požíráním hoven na youtube, takže nechápali, že něco taky budou muset umět a tak nerespektovali školu a ani spolužáky, takže se díky osobnosti těchto hovnových dětí nikdo nic nenaučil.
To stejné pokračovalo na střední a nepochybuju, že to pokračuje i na vejšce, protože i hovnožrout přece potřebuje titul aspoň Bc.
A druhý pól tohoto jsou přecitlivelé kreténské dětičky, ultrakorektní a liberální, zpracovaní NWO ze západu, se všemi těmi eurokokotinkami v jejich toxické paličce. Hystericky zničení perverzí a misogynií společnosti se snaží vykvičet si změnu zničením hlavní společnosti. Trestní oznámení je to jediné, co znají a velice se střeží komunikace s "boomery" (lidi narození po 2. světové válce), aby se jejich přecitlivělá hysterická pičinkovatost nesetkala s něčím jiným.

Říkám - to všechno je odpad určený k likvidaci.
Tomuto se jednou vypne elektřina a půjdou do řiti a to i dost ošklivými způsoby.
Přežijí komunity lidí, kteří mají dostatečně osvojenou technologii 19. století, oplývají zdravým rozumem, netrpí korektností, mají fyzičku a dokážou se zorganizovat, aby svojí komunitě dokázali zaručit základní potřeby.
Ti přežijí a doufám, že budou trpět i přiměřeným sadismem vůči degenerativnímu odpadu.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter